ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Terrorist Watch: Inside the Desperate Race to Stop the Next Attack

دانلود کتاب دیده بان تروریست ها: درون مسابقه ناامیدانه برای جلوگیری از حمله بعدی

مشخصات کتاب

The Terrorist Watch: Inside the Desperate Race to Stop the Next Attack

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307450166, 9780307382139 
ناشر: The Crown Publishing Group 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Terrorist Watch: Inside the Desperate Race to Stop the Next Attack به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دیده بان تروریست ها: درون مسابقه ناامیدانه برای جلوگیری از حمله بعدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دیده بان تروریست ها: درون مسابقه ناامیدانه برای جلوگیری از حمله بعدی

"شما اشتباه می کنید، مرده هایی وجود دارند." —آرت کامینگز، مامور ویژه FBI، رئیس عملیات ضد تروریسم بین‌المللی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، رونالد کسلر، با استفاده از دسترسی بی‌سابقه به ماموران ضدتروریسم اف‌بی‌آی و سیا، داستان هولناک تلاش‌های بی‌وقفه تروریست‌ها برای انجام یک حمله ویرانگر دیگر به ایالات متحده و آمریکا را ارائه می‌کند. تلاش های قهرمانانه ای که برای متوقف کردن این توطئه ها انجام می شود. کسلر شما را به اتاق های جنگ این نبرد می برد - از مرکز ملی ضد تروریسم تازه ایجاد شده تا مقر FBI، از سیا تا آژانس امنیت ملی، از پنتاگون تا دفتر بیضی شکل - تا توضیح دهد که چرا ما از 9/9 گذشته ایم. 11 بدون حمله موفقیت آمیز و برای فاش کردن بسیاری از تماس های نزدیک که هرگز در مورد آنها نشنیده ایم. کسلر نشان می‌دهد که مسابقه برای متوقف کردن تروریست‌ها ناامیدکننده‌تر از همیشه است. بر اساس مصاحبه‌های اختصاصی با رابرت مولر، رئیس اف‌بی‌آی، مایکل هیدن رئیس سیا، فران تاونسند، رئیس مبارزه با تروریسم کاخ سفید، و ده‌ها عامل اطلاعاتی کلیدی در همه سطوح، The Terrorist تماشا کنید:• داستان قبلا گزارش نشده ای را بیان می کند که چگونه ایالات متحده به خنثی کردن توطئه تروریستی لندن در سال 2006 کمک کرد، هسته های تروریستی را در کانادا متلاشی کرد، و از حملات متعدد دیگر جلوگیری کرد. /11 • گزارش خودی خیره کننده ای از مامور اف بی آی ارائه می دهد که هشت ماه پس از دستگیری صدام حسین را به اطلاع او رسانده است • به افشاگری های مطبوعاتی اشاره می کند که منجر به مرگ ماموران سیا شده است، باعث شده کشورهای خارجی همکاری در تحقیقات کلیدی را متوقف کنند، و حتی اسامه را به اطلاع او رسانده است. بن لادن به جاسوسی ایالات متحده • افسانه های رسانه ای متعددی را از بین می برد، مانند این که اف بی آی و سیا هنوز در تحقیقات همکاری نمی کنند. • افشای حقیقت در مورد تعداد مساجد ایالات متحده که امامان در آن به تبلیغ جهاد می پردازند • نشان می دهد که چگونه جامعه اطلاعاتی به طور اساسی مأموریت خود را تغییر داده است - و چگونه رسانه ها افکار عمومی را در مورد این تغییرات گمراه کرده اند هرگز یک روزنامه نگار چنین دسترسی به FBI نداشته است. سیا، مرکز ملی مبارزه با تروریسم، و سایر آژانس هایی که کار نامعلومی را برای یافتن و دستگیری تروریست ها انجام می دهند. روایت رونالد کسلر که شما آنجا هستید، داستان واقعی جنگ علیه تروریسم را روایت می‌کند و دیدگاه شما را به بزرگترین مشکل عصر ما تغییر می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران