ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ethics Through History: An Introduction

دانلود کتاب اخلاق در طول تاریخ: مقدمه

Ethics Through History: An Introduction

مشخصات کتاب

Ethics Through History: An Introduction

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199603707, 9780199603701 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 331 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Ethics Through History: An Introduction به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخلاق در طول تاریخ: مقدمه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخلاق در طول تاریخ: مقدمه

خیر انسان چیست؟ فضیلت های اولیه که یک فرد خوب را می سازد چیست؟ چه چیزی یک عمل را درست می کند؟ آیا باید سعی کنیم پیامدهای خوب را به حداکثر برسانیم؟ چگونه می توانیم بفهمیم که چه چیزی درست و خوب است؟ آیا اخلاق قابل توجیه عقلانی است؟ در اخلاق در طول تاریخ، ترنس ایروین به چنین پرسش‌های اساسی می‌پردازد و این بحث‌های محوری را بدون پیش‌زمینه‌ی گسترده‌ای در فلسفه برای خوانندگان قابل فهم می‌سازد. او بحثی تاریخی و فلسفی از پرسش‌های اصلی و فیلسوفان کلیدی در تاریخ اخلاق، در سنتی که با سقراط به بعد آغاز می‌شود، ارائه می‌کند. ایروین فیلسوفان اخلاق باستان، قرون وسطی و مدرن را پوشش می دهد که دیدگاه هایشان به شکل گیری دستور کار نظریه اخلاقی معاصر، با توجه به نقاط قوت و ضعف مواضع مربوطه کمک کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What is the human good? What are the primary virtues that make a good person? What makes an action right? Must we try to maximize good consequences? How can we know what is right and good? Can morality be rationally justified? In Ethics Through History, Terence Irwin addresses such fundamental questions, making these central debates intelligible to readers without an extensive background in philosophy. He provides a historical and philosophical discussion of major questions and key philosophers in the history of ethics, in the tradition that begins with Socrates onwards. Irwin covers ancient, medieval, and modern moral philosophers whose views have helped to form the agenda for contemporary ethical theory, paying attention to the strengths and weaknesses of their respective positions.



فهرست مطالب

Dedication
Preface
Contents
Abbreviations and Conventions
1. Introduction
2. Socrates: The Choice of Lives
3. Plato
4. Aristotle
5. Scepticism
6. Epicurus: Happiness as Pleasure
7. The Stoics: Happiness as Virtue
8. Christian Belief and Moral Philosophy: Augustine
9. Aquinas
10. Scotus and Ockham
11. Morality and Social Human Nature: Suarez and Grotius
12. Hobbes: Natural Law without Social Human Nature
13. Voluntarism, Naturalism, and Moral Realism: Pufendorf, Shaftesbury, Cudworth, and Clarke
14. Sentimentalism: A Non-Rational Ground for Morality—Hutcheson and Hume
15. Rationalism: A Rational Ground for Morality—Butler, Price, and Reid
16. Kant and Some Critics
17. Schopenhauer: Kant’s Insights and Errors
18. Hegel: Beyond Kantian Morality
19. Nietzsche: Against Kant and Morality
20. Utilitarianism: Mill and Sidgwick
21. Beyond Kantian and Utilitarian Morality: An Idealist Alternative—Green and Bradley
22. Meta-Ethics: Objectivity and Its Critics
23. Utilitarianism and Its Critics: Some Further Questions
Bibliography
Index




نظرات کاربران