ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The 14-Day Anti-Inflammatory Diet

دانلود کتاب رژیم 14 روزه ضد التهابی

The 14-Day Anti-Inflammatory Diet

مشخصات کتاب

The 14-Day Anti-Inflammatory Diet

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781940358376 
ناشر: Galvanized Media 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The 14-Day Anti-Inflammatory Diet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رژیم 14 روزه ضد التهابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رژیم 14 روزه ضد التهابی

برای پیشگیری و معکوس کردن بیماری برای زندگی طولانی تر و شادتر، التهاب را متوقف کنید! ظاهر و احساس بهتر از همیشه! طرح مخفی را کشف کنید که سیستم ایمنی شما را به سرعت راه اندازی می کند و قاتل خاموشی را که ممکن است در کمین شما باشد از بین ببرد تا در نهایت بتوانید التهاب را متوقف کنید! بله، التهاب ممکن است مخفیانه در درون شما دود کند تا زمانی که به صورت افزایش وزن، خستگی، فشار خون بالا یا دیابت نوع 2 ظاهر شود. اما اکنون، می توانید کنترل سلامتی خود را دوباره به دست بگیرید! مطالعات نشان می‌دهند که یک رژیم غذایی ضد التهابی می‌تواند به شما کمک کند سرطان را معکوس کنید یا از آن جلوگیری کنید و بیماری‌های قلبی، آرتریت، آلزایمر، IBS، پسوریازیس، بی‌خوابی و نشتی روده را شکست دهید. برنامه علمی اثبات شده و دستور العمل های خوشمزه در این کتاب به شما کمک می کند تا سلامت خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید و وزن خود را سریع کاهش دهید - فقط در دو هفته! مایک زیمرمن، روزنامه‌نگار سلامت و سردبیران این را بخور، نه آن را! مجله یک برنامه سبک زندگی برای معکوس کردن التهاب با جایگزینی رژیم غذایی فست فودهای سمی و فرآوری شده با غذاهای خوشمزه، سالم و گیاهی ایجاد کرده است که بدن شما را جوان و قوی نگه می دارد. این کتاب دارای 75 دستور العمل سریع و آسان است که به شما کمک می کند روزانه تا یک پوند از چربی سمی شکم خود را از دست بدهید و تا آخر عمر لاغر، سالم و پرانرژی بمانید!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stop Inflammation to Prevent and Reverse Disease for a Longer, Happier Life! Look and Feel Better Than Ever! Discover the secret plan that jumpstarts your immune system and elimiates the silent killer that may be lurking inside you so you can finally STOP INFLAMMATION! Yes, inflammation may be secretly smoldering inside you until it emerges as weight gain, fatigure, high blood pressure, or type 2 diabetes. But now, you can take back control of your health! Studies show an anti-inflammatory diet can help you reverse or avoid cancer and beat heart disease, arthritis, Alzheimer's, IBS, psoriasis, insomnia, and leaky gut. The science-proven plan and delicious recipes in this book will help you dramatically improve your health and lose weight fast--in just two weeks! Health journalist Mike Zimmerman and the editors of Eat This, Not That! magazine have created a lifestyle plan to reverse inflammation by replacing your diet of processed, toxic fast foods with delicious, wholesome, plant-based meals that'll keep your body looking youthful and strong. The book features 75 quick and easy recipes that will help you lose up to a pound of toxic belly fat per day, and stay lean, healthy, and energized for life!





نظرات کاربران