دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Business Week
سری:
ISBN (شابک) : 9789701062784, 9701062787
ناشر: McGraw-Hill Interamericana
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 182
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Casos de éxito en marketing. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب داستان های موفقیت بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این اثر متعلق به مجموعه Power plays هفته تجاری است. هر کتاب که توسط متفکران بزرگ کسب و کار اطلاع داده شده است و بر موضوعات ضروری برای موفقیت در بازارهای رقابتی تمرکز دارد، شامل مطالعات موردی، استراتژی های اثبات شده و نگاهی به تفکری است که بیزینس ویک را به یک مرجع در این موضوع تبدیل کرده است. این راهنما اسرار و استراتژی های اثبات شده را از اسطوره های تجاری بزرگ مانند فیل نایت در شرکت ورزشی معروف نایک ارائه می دهد.
Esta obra pertenece a la serie Power plays de Business Week. Sustentada por los grandes pensadores del mundo de los negocios y enfocada en tópicos esenciales para el éxito en los mercados competitivos, cada libro incluye casos reales, estrategias probadas y una mirada al pensamiento que ha hecho de Business Week, una autoridad en la materia. Esta guía ofrece secretos y estrategias probadas de las grandes leyendas de negocios como Phil Knight en la famosa empresa deportiva Nike
Casos de éxito en Marketing Contenido Introducción 1 George Bodenheimer: En la Zona ESPN 2 James Owens: Caterpillar clava sus garras en el servicio 3 Steven Freiberg: Pensamiento local de Citigroup 4 Paul Otellini: Dentro de Intel 5 Hans Straberg: Limpieza en Electrolux 6 Los hermanos Albrecht: El reto de Aldi y el comerciante Joe hacia Wal-Mart 7 Anne Livermore: El miembro primordial del equipo de H.P. 8 Harlan Weisman: El reinvento de la forma en que Johnson & Johnson inventa 9 Judy McGrath: Mantenimiento de la frescura de MTV 10 Ingvar Kamprad: Cómo se convirtió IKEA en una marca global 11 Jeff Immelt: Demanda de mayor riesgo e innovación en GE 12 Marissa Mayer: Administración de la fábrica de ideas de Google 13 Steve Jobs: El visionario de Apple sacude a Disney 14 Jim McNerney: La estrella creciente de 3 M acelera la innovación 15 Russell Simmons: Del hip-hop a la corriente dominante Tendencias: Llegando a la audiencia de uno Fuentes Contribuciones