دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 4ta edición
نویسندگان: DEITEL
سری:
ISBN (شابک) : 9702605318, 9789702605317
ناشر: PEARSON
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 1154
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 9 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Como programar en C,C++ y Java به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نحوه برنامه نویسی در C ، C ++ و جاوا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
کتاب به زبان اسپانیایی
BOOKS IN SPANISH
1 Introducción a las computadoras, a Internet y a la World Wide Web 2 Introducción a la programación en C 3 Desarrollo de programas estructurados en C 4 Control de programas en C 5 Funciones en C 6 Arreglos en C 7 Apuntadores en C 8 Caracteres y cadenas en C 9 Entrada/Salida con formato en C 10 Estructuras, uniones, manipulaciones de bits y enumeraciones en C 11 Procesamiento de archivos en C 12 Estructuras de datos en C 13 El preprocesador de C 14 Otros temas de C 15 C++ como un "Mejor C" 16 Clases y abstracción de datos en C++ 17 Clases C++: Parte II 18 Sobrecarga de operadores en C++ 19 Herencia en C++ 20 Funciones virtuales y polimorfismo en C++ 21 Entrada/salida de flujo en C++ 22 Plantillas en C++ 23 Manejo de excepciones en C++ 24 Introducción a las aplicaciones y a los applets de Java 25 Más allá de C y C++: Operadores, métodos y arreglos en Java 26 Programación orientada a objetos con Java 27 Programación orientada a objetos en Java 28 Gráficos en Java y Java2D 29 Componentes de la interfaz gráfica de usuario de Java 30 Multimedia en Java: Imágenes, animación y audio Apéndices Indice