دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Guhan Subramanian
سری:
ISBN (شابک) : 9780393541175, 0393541177
ناشر: W. W. Norton & Company
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Dealmaking: The New Strategy of Negotiauctions (2nd Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب معامله: استراتژی جدید مذاکرات (ویرایش دوم) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بر اساس تحقیقات گسترده و مطالعات موردی دقیق، Dealmaking توصیههای تجربی و بدون اصطلاحی را که برای بستن معامله نیاز دارید، ارائه میکند. گوهان سوبرامانیان، محقق برجسته معاملهگری، در درک نحوه عملکرد معاملات تخصص دارد. او به عنوان استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، سالها را صرف بررسی و آموزش معاملات شرکتها از طریق دو لنز کلاسیک کرده است: نظریه مذاکره و تئوری حراج. با این حال، همانطور که او به موقعیتهای دنیای واقعی نگاه میکرد، متوجه شد که معاملات پیچیده معمولاً هر دو رویکرد را با هم ترکیب میکنند: مذاکرهکنندگان «در دو جبهه» - در سراسر میز و در یک طرف - با رقبای شناخته شده، ناشناخته یا بالقوه میجنگند. در Dealmaking، سوبرامانیان نمونههای آزمایش شده در کلاس درس از «مذاکرات» را ارائه میکند، به گونهای که خرید خانه، چانهزنی بر سر حقوق نمایش تلویزیونی Frasier، یا فروش داراییهای «سمی» به صندوق نجات دولت ایالات متحده. با هر سناریو، او حرکات خاصی را که موفقیت را تضمین می کند، شناسایی می کند. اولین کتابی که استراتژیهای حراج و مذاکره را به شیوهای معنادار گرد هم میآورد، معاملهسازی راهنمای ضروری برای مذاکره در معاملات قرن بیست و یکم است.
Based on broad research and detailed case studies, Dealmaking provides the jargon-free, empirically sound advice you need to close the deal. Leading dealmaking scholar Guhan Subramanian specializes in understanding how deals work. As a Harvard Business School professor, he has spent years examining and teaching corporate dealmaking through two classic lenses: negotiation theory and auction theory. As he looked at real-world situations, however, he discovered that complex deals usually combine both approaches: negotiators are "fighting on two fronts"—across the table and on the same side—with known, unknown, or potential competitors. In Dealmaking, Subramanian provides classroom-tested examples of "negotiauctions" as diverse as buying a house, haggling over the rights to the television show Frasier, or selling "toxic" assets into the U.S. government’s bailout fund. With each scenario, he identifies the specific moves that ensure success. The first book to bring together auction and negotiation strategies in a meaningful way, Dealmaking is an indispensable guide to negotiating deals in the twenty-first century.