ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fundamentos de Marketing (College) (Spanish Edition)

دانلود کتاب Fundamentos de Marketing () (نسخه اسپانیایی)

Fundamentos de Marketing (College) (Spanish Edition)

مشخصات کتاب

Fundamentos de Marketing (College) (Spanish Edition)

ویرایش: #REF! 
نویسندگان:   
سری: College 
ISBN (شابک) : 9702611865, 9789702611868 
ناشر: Pearson Educacion de Mexico S.A. de C.V. 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 657 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamentos de Marketing (College) (Spanish Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Fundamentos de Marketing () (نسخه اسپانیایی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Fundamentos de Marketing () (نسخه اسپانیایی)


این کار اندیشه‌های پشت بازاریابی را معرفی می‌کند که در واقع بیشترین ارزش را برای مشتری دارد و نیروی محرکه هر استراتژی بازاریابی است. این اولین کتابی است که بازاریابی با مشتری را به عنوان بخش اصلی تعریف می‌کند و هر فصل ارزش مشتری را به شکل یکپارچه و عملی توسعه می‌دهد.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This work introduces the thought behind marketing that is actually of the greatest value to the client, and is the driving force behind every marketing strategy. It is the first book that defines marketing with the client as the center piece, and every chapter develops the value of the client in an integral and practical form.


فهرست مطالب

Fundamentos de Marketing
Contenido
Parte 1 Definición de marketing y del proceso de marketing
	Capítulo 1. Marketing: Administración de relaciones redituables con los clientes
	Capítulo 2. La compañía y su estrategia de marketing: Asociaciones para crear relaciones con los clientes
Parte 2 Comprensión del mercado y de los consumidores
	Capítulo 3. El entorno de marketing
	Capítulo 4. Administración de la información de marketing
	Capítulo 5. Comportamiento de compra del consumidor y de los compradores industriales
Parte 3 Diseño de una estrategia de marketing impulsada por el consumidor y mezcla de marketing
	Capítulo 6. Segmentación, mercados meta, y posicionamiento para construir las relaciones adecuadas con los clientes correctos
	Capítulo 7. Estrategia de desarrollo de marca, productos y servicios
	Capítulo 8. Desarrollo de nuevos productos y estrategias del ciclo de vida de los productos
	Capítulo 9. Fijación de precios: comprender y captar el valor del cliente
	Capítulo 10. Canales de marketing y administración de la cadena de suministro
	Capítulo 11. Venta al detalle y al por mayor
	Capítulo 12. Comunicar valor al cliente: publicidad, promoción de ventas, y relaciones públicas
	Capítulo 13. Comunicar valor al cliente: ventas personales y marketing directo
Parte 4 Extensión del marketing
	Capítulo 14. El marketing en la era digital
	Capítulo 15. El mercado global
	Capítulo 16. Ética de marketing y responsabilidad social
Apéndice 1 Casos en video
Apéndice 2  Plan de marketing
Apéndice 3 Matemáticas del marketing
Apéndice 4
Glosario
Referencias
Créditos
Índice




نظرات کاربران