ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Eine Nacht und alles

دانلود کتاب یک شب و همه

Eine Nacht und alles

مشخصات کتاب

Eine Nacht und alles

ویرایش: 1. Aufl 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783644118010, 3644118019 
ناشر: Rowohlt E-Book 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 676 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب یک شب و همه: (فرم محصول) متن کتاب الکترونیک، (VLB-WN)9112، زن، هویت یابی، ادبیات روایی: ادبیات معاصر از 1945، بازنمایی داستانی، یافتن هویت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Eine Nacht und alles به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یک شب و همه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یک شب و همه

یک شب با یک مرد عجیب و غریب و ناگهان هیچ چیز در زندگی ایرنه دیگر ثابت نمی شود. ایرن که نیمه عاشق مرد تقریباً ناشناخته ای است، حتی با وجود اینکه با او ارتباط برقرار نمی کند، شروع به شک و تردید می کند - هم در مورد ازدواج دیرینه اش و هم در مورد خودش به عنوان مادری که به دختر هفده ساله اش اجازه داده به یک کمون ترک تحصیل تلاش تکانشی ایرنه برای سر هم کردن همه چیز با دیدار با کودکی که در کریسمس از لانه گریخته بود به یک مسخره ختم می شود و با هر قدم عدم اطمینان بیشتر می شود: ایرن با یاسمین جوان غمگین ملاقات می کند که تقریباً خودش را به عنوان یک دختر جانشین پیشنهاد می کند. دوست دوران کودکی از او کمک می خواهد و معشوقش نیز در تماس است. از این گذشته، ایرن بین همه و همه چیز ایستاده است: دخترش و یاسمین، که به مادری نیاز دارد، زندگی تا به حال او و آینده ای احتمالاً هیجان انگیز با یک مرد جدید... کاترین سدیگ در مورد شکنندگی شادی، درباره هیجان و هیجان صحبت می کند. خطر، به شیوه ای بسیار مستقیم و در عین حال لطیف برای شروع های جدید - و از شگفتی هایی که عشق همیشه در انتظارش است. رمانی که گویی برگرفته از زندگی است که به طور نامحسوسی نزدیک است و اثری ماندگار دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Eine Nacht mit einem fremden Mann und plötzlich ist in Irenes Leben nichts mehr am festen Platz. Halb verliebt in den beinah Unbekannten, obwohl dieser sich nicht meldet, beginnt Irene zu zweifeln – an ihrer eingefahrenen Ehe wie an sich als Mutter, die ihre siebzehnjährige Tochter in eine Aussteiger-Kommune ziehen ließ. Irenes impulsiver Versuch, die Dinge wieder zu kitten, indem sie das nestflüchtige Kind ausgerechnet zu Weihnachten besucht, endet erst recht in einer Farce, und mit jedem Schritt wächst die Unsicherheit noch: Irene lernt die traurige junge Yasemine kennen, die sich als Ersatztochter geradezu anbietet, ein Kindheitsfreund bittet sie um Hilfe, und auch ihr Liebhaber lässt von sich hören. Schließlich steht Irene zwischen allen und allem: ihrer Tochter und der bemutterungsbedürftigen Yasemine, ihrem bisherigen Leben und einer womöglich aufregenden Zukunft mit einem neuen Mann ... Katrin Seddig erzählt ungemein direkt und doch zärtlich von der Zerbrechlichkeit des Glücks, von dem Reiz und der Gefahr des Neuanfangs – und von den Überraschungen, die die Liebe stets bereithält. Ein Roman wie aus dem Leben gegriffen, der unmerklich nahegeht und lange nachwirkt.





نظرات کاربران