ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Popular Music Fandom: Identities, Roles and Practices (Routledge Studies in Popular Music)

دانلود کتاب Fandom موسیقی محبوب: هویت ها، نقش ها و شیوه ها (مطالعات راتلج در موسیقی عامه پسند)

Popular Music Fandom: Identities, Roles and Practices (Routledge Studies in Popular Music)

مشخصات کتاب

Popular Music Fandom: Identities, Roles and Practices (Routledge Studies in Popular Music)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Routledge Studies in Popular Music (Book 1) 
ISBN (شابک) : 0415506395, 9780415506397 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 244 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Popular Music Fandom: Identities, Roles and Practices (Routledge Studies in Popular Music) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Fandom موسیقی محبوب: هویت ها، نقش ها و شیوه ها (مطالعات راتلج در موسیقی عامه پسند) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Fandom موسیقی محبوب: هویت ها، نقش ها و شیوه ها (مطالعات راتلج در موسیقی عامه پسند)



این کتاب طرفداران موسیقی عامه پسند را از منظر مطالعات فرهنگی بررسی می کند که شامل مطالعات موسیقی عامه پسند، تحقیقات مخاطبان و هواداران رسانه ای می شود. این مقاله‌ها کارهای اخیر را در مورد علاقه‌مندی در مطالعات موسیقی عامه پسند گرد هم می‌آورند و گفت‌وگویی را با حوزه وسیع‌تر تحقیقات طرفداران رسانه‌ای آغاز می‌کنند، و سؤالاتی را در مورد اینکه چگونه می‌توان هوادار موسیقی عامه پسند را به‌عنوان یک پدیده فرهنگی درک کرد و تا چه اندازه در پرتو تحولات اخیر تغییر کرده است، ایجاد می‌کند. . کاوش موضوع از این طریق پرسش‌هایی را در مورد چگونگی تعریف، نظریه‌پردازی و تحقیق تجربی فرهنگ طرفداران موسیقی رایج، و چگونگی ارتباط طرفداران موسیقی با سایر نقش‌ها، شیوه‌ها و اشکال هویت اجتماعی مطرح می‌کند. خود فاندوم با ظهور اینترنت و ساختار صنعتی با هدف ترکیب، نظام‌بندی و مشروعیت ابعاد آن به‌عنوان شکلی از مصرف‌گرایی عاطفی در کانون توجه قرار گرفته است. هواداران رسانه‌ای که زمانی به عنوان یک رویه منحوس برای مخاطبان بیش از حد وابسته تلقی می‌شد، تبدیل به یک موقعیت موضوع صنعتی استاندارد شده است که برای فروش جعبه‌ها، بلیت‌های کنسرت، مجموعه‌های تلویزیونی جدید، و نسخه‌های ویژه فراخوانده می‌شود. در همین حال، پژوهش‌های اخیر از میراث تفاسیری که طرفداران را به‌عنوان منفعل، آسیب‌شناختی یا به‌طور سرکشی توانمند می‌دانستند و هدف خود را به‌عنوان شکل‌گیری پیچیده‌ای از هویت‌ها، نقش‌ها و عملکردها جدی می‌گرفتند، فرار کرده است. در حالی که مطالعات موسیقی عامه پسند برخی از اشکال هویت و عملکرد مخاطب را مورد بررسی قرار داده است، مانند نحوه استفاده مردم از موسیقی در زندگی روزمره و مشارکت شنوندگان در خرده فرهنگ ها، صحنه ها و قبیله ها، این جلد اولین جلدی است که طرفداران موسیقی را به عنوان یک موضوع خاص مورد بررسی قرار می دهد. مطالعه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores popular music fandom from a cultural studies perspective that incorporates popular music studies, audience research, and media fandom. The essays draw together recent work on fandom in popular music studies and begin a dialogue with the wider field of media fan research, raising questions about how popular music fandom can be understood as a cultural phenomenon and how much it has changed in light of recent developments. Exploring the topic in this way broaches questions on how to define, theorize, and empirically research popular music fan culture, and how music fandom relates to other roles, practices, and forms of social identity. Fandom itself has been brought center stage by the rise of the internet and an industrial structure aiming to incorporate, systematize, and legitimate dimensions of it as an emotionally-engaged form of consumerism. Once perceived as the pariah practice of an overly attached audience, media fandom has become a standardized industrial subject-position called upon to sell box sets, concert tickets, new television series, and special editions. Meanwhile, recent scholarship has escaped the legacy of interpretations that framed fans as passive, pathological, or defiantly empowered, taking its object seriously as a complex formation of identities, roles, and practices. While popular music studies has examined some forms of identity and audience practice, such as the way that people use music in daily life and listener participation in subcultures, scenes and, tribes, this volume is the first to examine music fans as a specific object of study.



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Title Page
Copyright Page
Table of
Contents
List of Tables
Acknowledgments
1. Introduction
	Notes
	Bibliography
2.
Back in the Mix: Exploring Intermediary Fandom and Popular Music Production
	More Adventures in Modern Recording: Trevor Horn and the Producers
	Spanking it:
Tom Lord-Alge and the ‘Magic’ of Mixing
	Notes
	Bibliography
3.
Beyond Capital, Towards Myth: EDM Fandom and Dance Practice
	Beyond Bourdieu
	EDM
Fan Communities as Postliberal Aggregates
	EDM
Fandom: Practice, Myth and Subjectivity
	New
Directions in EDM Fan Research
	Notes
	Bibliography
4.
Hidden Fans? Fandom and Domestic Musical Activity
	Academic Writing on Music Reception
	Issues of Access and Opportunity
	Inequality of Access and People with Learning Difficulties
	Fandom and Everyday Domestic Life
	“Brown Girl in the Ring”: Everyday Performing and the Articulation of Fandom
	Conclusion
	Notes
	Bibliography
	Discography
5.
Researching Your Favorite Artist: Methodological Observations of a Brazilian Popular Music Scholar
	Rethinking Marcos Valle
	Barriers to Research
	Meeting Marcos
	Bibliography
6.
Fantastic Voyeur: Lurking on the Dark Side of Biography
	Fantastic Voyeur: Lurking on the Dark Side of Biography
	Notes
	Bibliography
7.
Song of Praise: Musicians, Myths and the “Cult” of John Coltrane
	Religiosity and Fandom
	Mediation and the Pathology of the Modern World
	Coltrane as Unmediated Artist
	Coltrane as Medium
	Fandom and Cultural Value
	Challenging the Critics
	Canonizing Jazz: Neo-Traditionalism
and Coltrane
	Conclusion: Rethinking Coltrane Fandom
	Notes
	Bibliography
8. “I Love
IBIZA”: Music, Place and Belonging
	Method
	Vibe, Unity and Communitas
	Neo-Tribes
	Place, Habitus and “The
Spirit of Ibiza”
	Attachment, Memory and Belonging
	Conclusion
	Notes
	Bibliography
9.
Fan Words
	Finding Love
	Towards A
New Vocabulary
	Notes
	Bibliography
10.
Record Collecting and Fandom
	Fandom
	Collecting
	A Love of Music
	Collectors as
Obsessive-Compulsives
	Collection Size, Accumulation and Completism
	Selectivity, Discrimination and Cultural Capital
	Rarity and Economic Value
	Collecting, Identity and the Life Cycle
	Taste, Nostalgia and the Collectible
	The Beatles
	Who is Paying
this Sort of Money?
	Conclusion
	Notes
	Bibliography
11.
After Jerry’s Death: Achieving Continuity in Deadhead Identity and Community
	The Deadhead Community Project
	The Status Quo: The Grateful Dead and Deadheads
before Jerry’s Death
	The Conservative Impulse to Preserve the Status Quo
AJD
	Achieving Continuity: the Preservation of Deadhead Identity and Community
through Incremental Change or Substitution
	Conclusion
	Notes
	Bibliography
12.
Afterword: Fans and Scholars—A Reassessment
	ACA-Fans
and Stereotypes
	Fans as Uncredentialed Scholars / Scholars as Credentialed Fans?
	Instrumental and Expressive Approaches
	Scholars and Fans Reconsidered
	Notes
	Bibliography
List of Contributors
Index




نظرات کاربران