ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Il soprannaturale letterario. Storia, logica e forme

دانلود کتاب فراطبیعی ادبی. تاریخ، منطق و اشکال

Il soprannaturale letterario. Storia, logica e forme

مشخصات کتاب

Il soprannaturale letterario. Storia, logica e forme

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Piccola biblioteca Einaudi. Nuova serie 
ISBN (شابک) : 8806223453, 9788806223458 
ناشر: Einaudi 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 336 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Il soprannaturale letterario. Storia, logica e forme به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فراطبیعی ادبی. تاریخ، منطق و اشکال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فراطبیعی ادبی. تاریخ، منطق و اشکال

قوانینی که به ماوراءالطبیعه اجازه می دهد خود را در یک داستان ادبی نشان دهد چیست؟ چگونه موجودیت‌ها، روابط یا رویدادها در داستان نفوذ می‌کنند «بر خلاف آن قوانین واقعیت که احساس می‌شود عادی یا طبیعی هستند»؟ و تا چه اندازه یک متن از ما انتظار دارد که به شگفتی هایی که زنده می کند ایمان داشته باشیم؟ فرانچسکو اورلاندو کثرت اشکالی را که فراطبیعی ادبی در طول قرن ها به خود گرفته است تحلیل می کند و گفتمان انتقادی بدیع و بدیع را می سازد که به او امکان می دهد دامنه را گسترش دهد و از محدودیت های زمانی نظریه های پیشین در مورد \"فوق العاده\" عبور کند. از نظر اورلاندو، ماوراء الطبیعه ادبی بیانگر تاریخ پنهان و متضاد روابطی است که انسانها با امر غیرمنطقی و به اصطلاح واقعیت برقرار کرده اند، از مقاومتی که افراد در برابر خواسته های واقعیت و حقیقتی که همه تمدن ها تحمیل می کنند، می گوید. ، نیاز رهایی بخش آنها به باور غیرممکن است. نویسنده مجموعه‌ای را پیشنهاد می‌کند که به لطف چند مقوله مرجع بزرگ، می‌تواند پدیدارشناسی ادبی را بازآرایی کند که در غیر این صورت آشفته و بی‌شکل بود، و به او اجازه می‌دهد، بین قیاس‌ها و تفاوت‌ها، به داستان‌های هومر و ارواح، آریوستو و افسانه‌ها نزدیک شود. توسط Perrault. این مقاله با ظرافت مثال‌های متنی و نظریه را در مجموعه‌ای از خوانش‌های هیجان‌انگیز از برخی آثار کلاسیک بزرگ (اورشلیم تحویل داده شده، هملت، دن کیشوت، فاوست، هانسل و گرتل، چرخش پیچ، مسخ، استاد و مارگاریتا...) متعادل می‌کند. ) که به برکت این تمرین در نقد موضوعی و تطبیقی، نویسنده نور جدیدی بر آن می افکند. پیشگفتار توماس پاول.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Quali sono le regole che permettono al soprannaturale di manifestarsi all'interno di una finzione letteraria? In che modo in un racconto s'infiltrano entità, rapporti o eventi «in contrasto con quelle leggi della realtà che sono sentite come normali o naturali»? E fino a che punto un testo pretende che si creda ai prodigi cui dà vita? Francesco Orlando analizza la pluralità di forme che il soprannaturale letterario ha assunto lungo i secoli e costruisce un originale e innovativo discorso critico, che gli permette di ampliare la portata e varcare i limiti cronologici delle precedenti teorie sul «fantastico». Per Orlando il soprannaturale letterario esprime la storia segreta e contrastata dei rapporti che gli uomini hanno intrattenuto con l'irrazionale e con il cosiddetto principio di realtà, racconta la resistenza opposta dagli individui alle esigenze di realtà e verità che tutte le civiltà impongono, il loro bisogno liberatorio di credere all'impossibile. L'autore propone una casistica in grado di riordinare, grazie a poche grandi categorie di riferimento, una fenomenologia letteraria che altrimenti risulterebbe magmatica e informe, e che gli consente di avvicinare, tra analogie e differenze, Omero e i racconti di fantasmi, Ariosto e le fiabe di Perrault. Il saggio bilancia con finezza esempi testuali e teoria, in una serie di appassionanti letture di alcuni grandi classici (Gerusalemme liberata, Amleto, Don Chisciotte, Faust, Hansel e Gretel, Il giro di vite, La metamorfosi, Il Maestro e Margherita...) sui quali, grazie a questo esercizio di critica tematica e comparata, l'autore getta nuova luce. Prefazione di Thomas Pavel.





نظرات کاربران