ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Magic of Terry Pratchett

دانلود کتاب جادوی تری پرچت

مشخصات کتاب

The Magic of Terry Pratchett

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781526765512 
ناشر: White Owl 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Magic of Terry Pratchett به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادوی تری پرچت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادوی تری پرچت

نگاهی عمیق به زندگی و نوشته‌های نویسنده پرفروش رمان‌های Discworld، Good Omens، و Nation. جادوی تری پراچت اولین بیوگرافی کامل سر تری پرچت است که تا کنون نوشته شده است. سر تری پرفروش‌ترین نویسنده زنده بریتانیا بود* و قبل از مرگش در سال 2015 بیش از 85 میلیون نسخه از کتاب‌هایش را در سراسر جهان فروخته بود. آثار او که بیشتر برای مجموعه دنیای Discworld شناخته شده است، به سی و هفت زبان ترجمه شده است و به عنوان نمایشنامه در تمام قاره های جهان از جمله قطب جنوب اجرا شده است. مارک باروز، روزنامه‌نگار، کمدین و طرفدار پراچت، داستان یکی از بادوام‌ترین و محبوب‌ترین نویسندگان بریتانیا، از دوران کودکی‌اش در چیلترن هیلز، تا دوران روزنامه‌نگاری‌اش، و سفری که او را به بیش از شصت خواهد برد. کتاب های پرفروش - به OBE، شوالیه و جایگاه گنج ملی. The Magic Of Terry Pratchett نتیجه تحقیقات آرشیوی پرزحمت همراه با مصاحبه با دوستان و معاصرانی است که مرد واقعی را زیر کلاه سیاه معروف می شناختند و به جمع آوری داستان کامل یکی از برجسته ترین و محبوب ترین چهره های ادبیات بریتانیا برای اولین بار کمک کرد. زمان. * اکنون از هر دو جهت محروم شده است. ستایش جادوی تری پرچت "در این بیوگرافی جامع از نویسنده، نویسنده و کمدین پرکار فانتزی و علمی-تخیلی باروز، دستاوردهای نویسندگی و زندگی شخصی سر تری پراچت به تفصیل شرح داده می شود... باروز با دوستان و خانواده صحبت کرد. و این بیوگرافی دارای لحظات غمگینی است، به ویژه در هنگام بحث در مورد مبارزه پراچت با آلزایمر. اما این کتاب همچنین دارای لحن خنده دار و گفتگو است و ادای احترامی عالی برای یک نویسنده محبوب است. - فهرست کتاب «دوست‌آمیز و پیوسته جذاب... سبک شناور، جناس‌آلود و پاورقی مناسب بارو... به‌طور مفیدی با موضوع او ازدواج می‌کند و ما را در طول دهه‌ها از یک زندگی به شدت مبتنی بر نویسندگی سوق می‌دهد و در عین حال پیچیدگی‌های پراچت را روشن می‌کند. تناقضات بدون کشش در سرعت. —مجله لوکوس "یک بیوگرافی بسیار جامع و جذاب. ****" - SFX


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران