ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Good jobs, bad jobs: the rise of polarized and precarious employment systems in the United States, 1970s–2000s

دانلود کتاب مشاغل خوب، مشاغل بد: ظهور سیستم های شغلی قطبی و متزلزل در ایالات متحده، دهه 1970-2000

Good jobs, bad jobs: the rise of polarized and precarious employment systems in the United States, 1970s–2000s

مشخصات کتاب

Good jobs, bad jobs: the rise of polarized and precarious employment systems in the United States, 1970s–2000s

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780871544315, 2011002139 
ناشر:  
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 281 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Good jobs, bad jobs: the rise of polarized and precarious employment systems in the United States, 1970s–2000s به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشاغل خوب، مشاغل بد: ظهور سیستم های شغلی قطبی و متزلزل در ایالات متحده، دهه 1970-2000 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشاغل خوب، مشاغل بد: ظهور سیستم های شغلی قطبی و متزلزل در ایالات متحده، دهه 1970-2000

رونق اقتصادی دهه 1990 واقعیت تلخی را پوشانده بود: علاوه بر شکاف فزاینده بین فقیر و غنی، شکاف بین مشاغل با کیفیت خوب و بد نیز در حال افزایش بود. شکوفایی پس از جنگ در اواسط قرن بیستم میلیون‌ها کارگر آمریکایی را قادر ساخت که به طبقه متوسط ​​بپیوندند، اما همانطور که نویسنده آرن ال. کالبرگ نشان می‌دهد، تا دهه 1970 این حرکت رو به رشد کند شده بود، تا حدی به دلیل ناپدید شدن مداوم وسایل امن و خوب. -پرداخت مشاغل صنعتی از آن زمان، مشاغل متزلزل در حال افزایش است - پرداخت دستمزدهای پایین، ارائه مزایای کمی، و عملاً بدون امنیت طولانی مدت. امروزه، دو قطبی شدن بین کارگران با سطح مهارت بالاتر و کارگران با مهارت و دستمزد پایین، بیش از هر زمان دیگری ریشه دوانده است. مشاغل خوب، مشاغل بد این روند را در دگرگونی های گسترده در بازار کار آمریکا و تغییر جمعیت شناسی کارگران کم دستمزد نشان می دهد. کالبرگ از نزدیک به چهار دهه داده‌های نظرسنجی و همچنین تحقیقات خود استفاده می‌کند تا روند کیفیت شغل ایالات متحده را ارزیابی کند و راه‌هایی برای بهبود شیوه‌های بازار کار آمریکا و سیاست‌های اجتماعی پیشنهاد کند. مشاغل خوب، مشاغل بد، تحلیلی روشنگر از چگونگی و چرایی اشتغال ناپایدار در بازار کار و نقشی که این تحولات در کاهش طبقه متوسط ​​داشته است، ارائه می دهد. کالبرگ نشان می‌دهد که در دهه 1970، مقررات‌زدایی دولت، رقابت جهانی و ظهور بخش خدمات به شدت افزایش یافت، در حالی که حمایت‌های نهادی از کارگران - مانند اتحادیه‌ها و قوانین حداقل دستمزد - ضعیف شد. این نیروها با هم پایان امنیت پس از جنگ را برای کارگران آمریکایی رقم زدند. ترکیب نیروی کار نیز به طور قابل توجهی تغییر کرد. تعداد خانواده‌های با درآمد دوگانه افزایش یافت و همچنین سهم نیروی کار متشکل از زنان، غیرسفیدپوستان و کارگران مهاجر افزایش یافت. از میان این گروه ها، سیاه پوستان، لاتین تبارها و مهاجران همچنان در مخاطره آمیزترین و بی کیفیت ترین مشاغل متمرکز هستند و سطح تحصیلات شاخص اصلی این است که چه کسی بالاترین دستمزد را دریافت می کند و بیشترین امنیت شغلی و بالاترین سطح خودمختاری و کنترل را تجربه می کند. مشاغل و برنامه های آنها با این حال، کالبرگ نشان می‌دهد که ایجاد یک شبکه ایمنی بهتر - افزایش مسئولیت دولت در قبال مراقبت‌های بهداشتی و بازنشستگی کارگران، و همچنین تقویت اتحادیه‌ها - می‌تواند راه طولانی در جهت جبران اثرات بازار کار پرنوسان امروزی داشته باشد. دلایل زیادی وجود دارد که انتظار داشته باشیم رشد مشاغل نامطمئن - که در حال حاضر سهم قابل توجهی از بازار کار آمریکا را تشکیل می دهند - ادامه یابد. مشاغل خوب، مشاغل بد ماهرانه نشان می دهد که کاهش کیفیت شغل در ایالات متحده نتیجه نوسانات در چرخه تجاری نیست، بلکه نتیجه بازسازی اقتصادی و ناپدید شدن حمایت های سازمانی از کارگران است. تنها دولت، کارفرمایان و کارگران با همکاری یکدیگر روی استراتژی‌های بلندمدت - از جمله شبکه ایمنی گسترده، حمایت‌های قانونی تقویت‌شده و فرصت‌های آموزشی بهتر - می‌توانند به معکوس کردن این روند کمک کنند. جلدی در مجموعه رز انجمن جامعه شناسی آمریکا در جامعه شناسی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The economic boom of the 1990s veiled a grim reality: in addition to the growing gap between rich and poor, the gap between good and bad quality jobs was also expanding. The postwar prosperity of the mid-twentieth century had enabled millions of American workers to join the middle class, but as author Arne L. Kalleberg shows, by the 1970s this upward movement had slowed, in part due to the steady disappearance of secure, well-paying industrial jobs. Ever since, precarious employment has been on the rise—paying low wages, offering few benefits, and with virtually no long-term security. Today, the polarization between workers with higher skill levels and those with low skills and low wages is more entrenched than ever. Good Jobs, Bad Jobs traces this trend to large-scale transformations in the American labor market and the changing demographics of low-wage workers. Kalleberg draws on nearly four decades of survey data, as well as his own research, to evaluate trends in U.S. job quality and suggest ways to improve American labor market practices and social policies. Good Jobs, Bad Jobs provides an insightful analysis of how and why precarious employment is gaining ground in the labor market and the role these developments have played in the decline of the middle class. Kalleberg shows that by the 1970s, government deregulation, global competition, and the rise of the service sector gained traction, while institutional protections for workers—such as unions and minimum-wage legislation—weakened. Together, these forces marked the end of postwar security for American workers. The composition of the labor force also changed significantly; the number of dual-earner families increased, as did the share of the workforce comprised of women, non-white, and immigrant workers. Of these groups, blacks, Latinos, and immigrants remain concentrated in the most precarious and low-quality jobs, with educational attainment being the leading indicator of who will earn the highest wages and experience the most job security and highest levels of autonomy and control over their jobs and schedules. Kalleberg demonstrates, however, that building a better safety net—increasing government responsibility for worker health care and retirement, as well as strengthening unions—can go a long way toward redressing the effects of today’s volatile labor market. There is every reason to expect that the growth of precarious jobs—which already make up a significant share of the American job market—will continue. Good Jobs, Bad Jobs deftly shows that the decline in U.S. job quality is not the result of fluctuations in the business cycle, but rather the result of economic restructuring and the disappearance of institutional protections for workers. Only government, employers and labor working together on long-term strategies—including an expanded safety net, strengthened legal protections, and better training opportunities—can help reverse this trend. A Volume in the American Sociological Association’s Rose Series in Sociology.



فهرست مطالب

Title Page
Copyright Page
Contents
About the Author
Acknowledgments
Chapter 1. Job Quality in the United States
Part I: Changing Work Structures and Workers
Chapter 2. Economic Transformation and the Decline of Institutional Protections
Chapter 3. New Workers, New Differences
Part II: Inequality in Job Quality
Chapter 4. Dimensions of Polarity
Chapter 5. Precarious Employment Relations
Chapter 6. Economic Rewards: Earnings and Fringe Benefits
Chapter 7. Control over Work Activities and Intrinsic Rewards
Chapter 8. Time at Work: Hours, Intensity, and Control
Chapter 9. Job Satisfaction
Part III: Challenges for Policy
Chapter 10. Confronting Polarization and Precarity
Chapter 11. Implementing the New Social Contract
Notes
References
Index




نظرات کاربران