ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Un cuore color ruggine - serie Nero di Cuori: a gay thriller (Italian Edition)

دانلود کتاب قلب زنگ زده - سریال Nero di Cuori: یک تریلر همجنس گرا (نسخه انگلیسی)

مشخصات کتاب

Un cuore color ruggine - serie Nero di Cuori: a gay thriller (Italian Edition)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781651330005 
ناشر:  
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 373 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Un cuore color ruggine - serie Nero di Cuori: a gay thriller (Italian Edition) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قلب زنگ زده - سریال Nero di Cuori: یک تریلر همجنس گرا (نسخه انگلیسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قلب زنگ زده - سریال Nero di Cuori: یک تریلر همجنس گرا (نسخه انگلیسی)

دنباله ای از جنایات وحشتناک و سادیستی خونین خیابان های پاریس، القای تردید در ذهن بازرس لوسین برتراند، که با راه حل ظاهری آنها قانع نشده است. شاید پشت تمام آن اجساد شکنجه شده یک قاتل زنجیره ای وجود داشته باشد و تنها کسی که می تواند کلید مشکل را بیابد امریک لاکروآ است، مردی به همان اندازه باهوش و غیرقابل کنترل *** در واقع می گویند که ذهن های بزرگ همیشه با حماقت ها یا زیاده خواهی های خاصی همراه هستند و امریک نیز از این قاعده مستثنی نیست. پسر، برادرزاده و برادر قضات مهم، او گوسفند سیاه خانواده است. او بیش از یک ذهن درخشان، سابقه کار در مدرسه و دانشگاه است، اما از هر نوع قرارداد، بوروکراسی یا کنترل متنفر است. در واقع امریک نیاز دارد که آدرنالین را در رگهایش احساس کند، به همین دلیل است که او سالها خود را وقف یک چیز کرده است: بررسی خاص ترین و مرموزترین مواردی که به او ارائه می شود، همراه با کیلیان دومون، دستیار و بهترین او. امریک از نظر ظاهر و رفتار اشرافی است، اما برای اکثر افراد آزاردهنده است، امریک تنها یک نقطه ضعف دارد: ایوان بلانچارد، ده سال جوانتر، در طی یک نظرسنجی در دنیای BDSM با او آشنا شد.***ایوان بلانچارد خوش تیپ است، مردی شهوانی، ظریف و خطرناک مانند پلنگ، که عاشق کنترل، اغوا کردن، دستکاری، ستایش و تحسین شخصیت های برجسته و همچنین جنایتکاران بزرگ است. ایوان تنها یک نقطه ضعف دارد: امریک لاکروا، تنها کسی که هرگز نتوانسته به هیچ وجه تسلط یابد و به همین دلیل پول و قدرت خود را در جریان درگیری از دست داد که شش سال قبل مجبور شد از پاریس فرار کند و برود. *** آنها شش سال است که یکدیگر را می شناسند، ایوان شش سال است که سعی می کند او را اغوا کند، امریک شش سال است که او را رد می کند، تا لحظه ای که بازی دیگر یک بازی نیست. *** اما قلبي به رنگ زنگ و كودكي خاص با نگاهي عذاب‌آور منتظرند تا هر كدام را به آزمايش بگذارند *** شرلوك هلمز فرانسوي، در داستاني با آدرنالين و اشتياق بالا.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران