ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Werbung · nein danke · Warum wir ohne Werbung viel besser leben könnten

دانلود کتاب تبلیغات · نه ممنون · چرا بدون تبلیغات می توانستیم خیلی بهتر زندگی کنیم

Werbung · nein danke · Warum wir ohne Werbung viel besser leben könnten

مشخصات کتاب

Werbung · nein danke · Warum wir ohne Werbung viel besser leben könnten

دسته بندی: سایر علوم اجتماعی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783958901025, 9783958901032 
ناشر: Europa Verlag GmbH & Co. KG 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: German 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Werbung · nein danke · Warum wir ohne Werbung viel besser leben könnten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات · نه ممنون · چرا بدون تبلیغات می توانستیم خیلی بهتر زندگی کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات · نه ممنون · چرا بدون تبلیغات می توانستیم خیلی بهتر زندگی کنیم

"تبلیغات اطلاع رسانی می کند، تبلیغات با تضمین بازارهای شفاف و بسیار رقابتی، جهت گیری ایجاد می کند، تبلیغات به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصول را برای نیازهای فردی خود بیابند - حداقل این استدلال شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات است که هر روز ما را با سیل سیلابی سرازیر می کنند. تبلیغات تلویزیونی، آگهی‌ها و پوسترها، اما آیا این درست است؟ این کتاب نشان می‌دهد که دقیقاً برعکس است: تبلیغات به ما مشتریان را آگاه نمی‌کند، تبلیغات بازارهای گیج‌کننده و غیرقابل مدیریتی ایجاد می‌کند، تبلیغات باعث می‌شود که ما شهروندان نتوانیم بهترین محصولات خود را پیدا کنیم. خدمات.\" ### درباره نویسنده و سایر همکاران پروفسور. دکتر کریستین کریس متولد 1962 در مونیخ اقتصاد خوانده است. پس از 9 سال کار به عنوان بانکدار در بانک های تجاری مختلف، هفت سال از آنها در بانکداری سرمایه گذاری، او از سال 2002 به عنوان استاد در دانشگاه آلن به تدریس امور مالی و سیاست اقتصادی پرداخته است. انتشارات موفق او شامل ساییدگی برنامه ریزی شده و تحقیق خریداری شده است. www.menschenrechtewirtschaft.de


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"Werbung informiert, Werbung schafft Orientierung, indem sie für übersichtliche, wettbewerbsintensive Märkte sorgt, Werbung hilft dem Kunden, das beste Produkt für seine individuellen Bedürfnisse zu finden – das ist zumindest die Argumentation von Unternehmen und Dienstleistern, die uns jeden Tag mit einer Flut von TV-Spots, Flyern und Plakaten überschwemmen, aber stimmt das auch? In diesem Buch wird gezeigt, dass genau das Gegenteil wahr ist: Werbung informiert uns Kunden nicht, Werbung sorgt für unübersichtliche, unüberschaubare Märkte, Werbung verhindert, dass wir Bürger die für uns besten Produkte und Dienstleistungen herausfinden." ### Über den Autor und weitere MitwirkendeProf. Dr. Christian Kreiß, Jahrgang 1962, studierte Volkswirtschaftslehre in München. Nach neun Jahren Berufstätigkeit als Banker in verschiedenen Geschäftsbanken, davon sieben Jahre im Investmentbanking, unterrichtet er seit 2002 als Professor an der Hochschule Aalen Finanzierung und Wirtschaftspolitik. Zu seinen erfolgreichen Publikationen zählen Geplanter Verschleiß und Gekaufte Forschung. www.menschengerechtewirtschaft.de





نظرات کاربران