دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: سایر علوم اجتماعی ویرایش: نویسندگان: Kreiß. Christian سری: ISBN (شابک) : 9783958901025, 9783958901032 ناشر: Europa Verlag GmbH & Co. KG سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 0 زبان: German فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Werbung · nein danke · Warum wir ohne Werbung viel besser leben könnten به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات · نه ممنون · چرا بدون تبلیغات می توانستیم خیلی بهتر زندگی کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
"تبلیغات اطلاع رسانی می کند، تبلیغات با تضمین بازارهای شفاف و بسیار رقابتی، جهت گیری ایجاد می کند، تبلیغات به مشتریان کمک می کند تا بهترین محصول را برای نیازهای فردی خود بیابند - حداقل این استدلال شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات است که هر روز ما را با سیل سیلابی سرازیر می کنند. تبلیغات تلویزیونی، آگهیها و پوسترها، اما آیا این درست است؟ این کتاب نشان میدهد که دقیقاً برعکس است: تبلیغات به ما مشتریان را آگاه نمیکند، تبلیغات بازارهای گیجکننده و غیرقابل مدیریتی ایجاد میکند، تبلیغات باعث میشود که ما شهروندان نتوانیم بهترین محصولات خود را پیدا کنیم. خدمات.\" ### درباره نویسنده و سایر همکاران پروفسور. دکتر کریستین کریس متولد 1962 در مونیخ اقتصاد خوانده است. پس از 9 سال کار به عنوان بانکدار در بانک های تجاری مختلف، هفت سال از آنها در بانکداری سرمایه گذاری، او از سال 2002 به عنوان استاد در دانشگاه آلن به تدریس امور مالی و سیاست اقتصادی پرداخته است. انتشارات موفق او شامل ساییدگی برنامه ریزی شده و تحقیق خریداری شده است. www.menschenrechtewirtschaft.de
"Werbung informiert, Werbung schafft Orientierung, indem sie für übersichtliche, wettbewerbsintensive Märkte sorgt, Werbung hilft dem Kunden, das beste Produkt für seine individuellen Bedürfnisse zu finden – das ist zumindest die Argumentation von Unternehmen und Dienstleistern, die uns jeden Tag mit einer Flut von TV-Spots, Flyern und Plakaten überschwemmen, aber stimmt das auch? In diesem Buch wird gezeigt, dass genau das Gegenteil wahr ist: Werbung informiert uns Kunden nicht, Werbung sorgt für unübersichtliche, unüberschaubare Märkte, Werbung verhindert, dass wir Bürger die für uns besten Produkte und Dienstleistungen herausfinden." ### Über den Autor und weitere MitwirkendeProf. Dr. Christian Kreiß, Jahrgang 1962, studierte Volkswirtschaftslehre in München. Nach neun Jahren Berufstätigkeit als Banker in verschiedenen Geschäftsbanken, davon sieben Jahre im Investmentbanking, unterrichtet er seit 2002 als Professor an der Hochschule Aalen Finanzierung und Wirtschaftspolitik. Zu seinen erfolgreichen Publikationen zählen Geplanter Verschleiß und Gekaufte Forschung. www.menschengerechtewirtschaft.de