دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Carlos Samitier (eds.)
سری: CIGRE Green Books
ISBN (شابک) : 9783319402833, 9783319402826
ناشر: Springer International Publishing
سال نشر: 2017
تعداد صفحات: 272
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب شبکه ها و خدمات ارتباطی کمکی: مشخصات ، استقرار و بهره برداری: مهندسی ارتباطات، شبکه ها، سیاست انرژی، اقتصاد و مدیریت، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)
در صورت تبدیل فایل کتاب Utility Communication Networks and Services: Specification, Deployment and Operation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب شبکه ها و خدمات ارتباطی کمکی: مشخصات ، استقرار و بهره برداری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب سبز CIGRE با پرداختن به مشخصات و ارائه خدمات ارتباطی
در زمینه کاربردهای عملیاتی برای تاسیسات برق، قبل از ارائه
دستورالعملهایی در مورد استقرار یا تبدیل شبکهها برای ارائه
این خدمات ارتباطی خاص آغاز میشود. در نهایت، نشان میدهد که
چگونه این شبکهها و خدمات آنها را میتوان نظارت، اجرا و
نگهداری کرد تا اطمینان حاصل شود که سطح بالایی از کیفیت خدمات
به طور مداوم به دست میآید.
This CIGRE green book begins by addressing the specification
and provision of communication services in the context of
operational applications for electrical power utilities,
before subsequently providing guidelines on the deployment or
transformation of networks to deliver these specific
communication services. Lastly, it demonstrates how these
networks and their services can be monitored, operated, and
maintained to ensure that the requisite high level of service
quality is consistently achieved.
Front Matter....Pages i-xxix
Front Matter....Pages 1-1
Operational Applications in the Power Delivery System....Pages 3-6
IEC 61850 Communication Model....Pages 7-9
Substation-to-Substation Applications....Pages 11-27
Field Device to Central Platform Applications....Pages 29-36
Inter-platform Applications....Pages 37-37
Office-to-Field Applications....Pages 39-44
Smart Distribution Applications....Pages 45-46
Front Matter....Pages 47-47
Service Provisioning, Quality of Service, and SLA....Pages 49-51
Service Specification Attributes....Pages 53-73
Building and Adjusting Service Level Agreements....Pages 75-79
Service Provisioning Models—Impact on the Delivery Process....Pages 81-86
Front Matter....Pages 87-87
Introduction on Service Delivery....Pages 89-90
Communication Service Delivery Architecture....Pages 91-94
Service Interfacing at the Access Point....Pages 95-97
Synchronization at User-to-Network Interface....Pages 99-101
Circuit and Packet Conversions at the Service Access Point....Pages 103-107
Modeling the Service Delivery Process....Pages 109-113
Managing the Delivered Communication Service....Pages 115-117
Meeting Service Quality at a Packet-Switched Access Point....Pages 119-127
Integrating Service Delivery for IT and OT Communications....Pages 129-133
Front Matter....Pages 135-135
Deploying Reliable and Secure Network Infrastructures....Pages 137-138
An Overview on Network Technologies....Pages 139-154
Hierarchical and Overlay Architectures....Pages 155-159
Revisiting the Process Model—Upstream Management....Pages 161-170
Telecom Network Asset Ownership....Pages 171-176
Planning Network Transformations and Migrations....Pages 177-182
Cyber-Secure and Disaster-Resistant Communications....Pages 183-192
Front Matter....Pages 193-193
Maintaining Network Operation—Introduction....Pages 195-196
Reasons for a Formal Approach to O&M....Pages 197-200
O&M Scope, Process, and Organization....Pages 201-211
Managing Faults and Anomalies....Pages 213-218
Incident Management and Work Assignment....Pages 219-220
Configuration and Change Management....Pages 221-227
Quality and Performance Monitoring....Pages 229-231
Telecom O&M Communications and Field Worker Support....Pages 233-241
Back Matter....Pages 243-269