ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Journeys North: The Pacific Crest Trail

دانلود کتاب Journeys North: The Pacific Crest Trail

Journeys North: The Pacific Crest Trail

مشخصات کتاب

Journeys North: The Pacific Crest Trail

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781680513226 
ناشر: Mountaineers Books 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Journeys North: The Pacific Crest Trail به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Journeys North: The Pacific Crest Trail نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Journeys North: The Pacific Crest Trail

در Journeys North، فرشته افسانه‌ای دنباله‌دار، از طریق کوهنورد و عضو سابق هیئت مدیره PCTA، بارنی پیشاهنگ مان، داستانی جذاب از شش کوهنورد در مسیر Pacific Crest Trail در سال 2007 در حالی که از مکزیک به کانادا می‌روند را روایت می‌کند. داستان این مجموعه زمانی آشکار می شود که این نیم دوجین کوهنورد - از جمله بارنی و همسرش سندی - به سمت شمال می روند، به آرامی روابطی را شکل می دهند و عمیق ترین رازها و آرزوهای خود را فاش می کنند. آنها یک بار در یک نسل با خشکسالی و طوفان های شدید زمستانی روبرو می شوند که اراده آنها را در این ماجراجویی بدون بند انگشت آزمایش می کند. در واقع، تنها یک سوم از تمام کوهنوردانی که در آن سال راهی مسیر شدند، به پایان رسیدند. با نزدیک شدن گروه به کانادا، طوفانی به پا می شود. این کوهنوردان بسیار متفاوت، از نظر سن، جنس، و پیشینه، چگونه به سختی و رنج پیش رو پاسخ خواهند داد؟ آیا همه آنها می توانند آخرین 60 مایلی را از طریق دماهای انجماد، برف و برف انجام دهند یا برخی به نقطه شکست خود خواهند رسید؟ Journeys North داستانی از سنگدلی، شفقت و روابطی است که افراد در تلاش برای رسیدن به یک هدف مشترک ایجاد می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In Journeys North, legendary trail angel, thru hiker, and former PCTA board member Barney Scout Mann spins a compelling tale of six hikers on the Pacific Crest Trail in 2007 as they walk from Mexico to Canada. This ensemble story unfolds as these half-dozen hikers--including Barney and his wife, Sandy--trod north, slowly forming relationships and revealing their deepest secrets and aspirations. They face a once-in-a-generation drought and early severe winter storms that test their will in this bare-knuckled adventure. In fact, only a third of all the hikers who set out on the trail that year would finish. As the group approaches Canada, a storm rages. How will these very different hikers, ranging in age, gender, and background, respond to the hardship and suffering ahead of them? Can they all make the final 60-mile push through freezing temperatures, sleet, and snow, or will some reach their breaking point? Journeys North is a story of grit, compassion, and the relationships people forge when they strive toward a common goal.





نظرات کاربران