ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mediterranean Winter: The Pleasures of History and Landscape in Tunisia, Sicily, Dalmatia and the Peloponnese

دانلود کتاب زمستان مدیترانه ای: لذت های تاریخ و چشم انداز در تونس، سیسیل، دالماسی و پلوپونز

مشخصات کتاب

Mediterranean Winter: The Pleasures of History and Landscape in Tunisia, Sicily, Dalmatia and the Peloponnese

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781588361486 
ناشر: Random House Publishing Group 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Mediterranean Winter: The Pleasures of History and Landscape in Tunisia, Sicily, Dalmatia and the Peloponnese به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زمستان مدیترانه ای: لذت های تاریخ و چشم انداز در تونس، سیسیل، دالماسی و پلوپونز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زمستان مدیترانه ای: لذت های تاریخ و چشم انداز در تونس، سیسیل، دالماسی و پلوپونز

در زمستان مدیترانه، رابرت دی. کاپلان، نویسنده پرفروش «ارواح بالکان» و «به سمت شرق تا تارتاری»، سفری سخت و دلهره آور را که در جوانی در مدیترانه خارج از فصل انجام داده بود، دوباره زنده می کند. سایبان‌ها جمع شده‌اند و سایر گردشگران رفته‌اند، بنابراین هوای مرطوب و سرد او را به دهه‌ی 1950 و قبل از آن می‌برد – عصری طلایی و به‌شدت شخصی در گردشگری. ده‌ها سال پیش، کاپلان از شمال آفریقا به ایتالیا، یوگسلاوی و یونان سفر کرد و در آزادی رادیکال جوانان تجمل کرد و به زمان پاسخگو نبود، زیرا همیشه زمانی برای جبران یک اشتباه وجود داشت. او به یاد می آورد که سفر در این مینیاتور فارسی کتاب، نه برای نگریستن به درون به گذشته خود تا نگاه به بیرون برای کالبدشکافی فرآیند یادگیری از طریق سفر، که در آن سلسله مناظر جدید می تواند منجر به کتاب و آثار هنری شود. مواجه شده. کاپلان ابتدا تونس را مانند درخشش لامپ های گچی که در برابر مساجد آهکی شسته می درخشد تصور می کند. شهری که او در واقع کشف می کند حتی مست کننده تر است. او خواننده را به باروهای کسبای ترکی می برد، جایی که زمانی قلعه های کارتاژی، رومی و بیزانسی قرار داشتند: «می توانستم اعماق الجزایر را بر فراز دنده ای از تپه ها ببینم که به نظر می رسید باد گوشت آنها را جدا کرده است.» در این محیط سخت و معطر او سنت آگوستین را کشف می کند. صحن های تونس او ​​را به نوشته های تاریخی ابن خلدون می رساند. کاپلان ما را به معبد یونانی قرن پنجم در سگستا می برد، جایی که او در مورد حمله بدبخت آتن به سیسیل فکر می کند. در ویلای هادریان، «گنبدهای درهم شکسته ابرهایی را نشان دادند که در رویاهای بی‌شماری از ابدیت در بالای سرشان حرکت می‌کردند. این مکانی بود که برای سکوت و تفکر ساخته شده بود، جایی که شما یک کتاب دستی می خواستید. هر گوشه یک صومعه بود. هیچ منظره‌ای پانوراما نبود: هر کدام عمداً ساخته شده بودند.» سفرهای کاپلان با اتوبوس و قطار، سفرهای شبانه با قایق، و پیاده‌روی طولانی‌اش در مکان‌های باستان‌شناسی یکی پس از دیگری، او را به موضوعاتی می‌کشاند که مانند تهدید بربر برای کارتاژ. شکار ارتش روم برای جنگ سالار جوگورتا؛ میراث هنر بیزانس؛ فیلسوف یونانی قرون وسطایی جورجیوس جمیستوس پلتون، که به روشن شدن رنسانس ایتالیا کمک کرد. نوشته‌های ادبی بریتانیا در قرن بیستم درباره یونان؛ و پیوندهای بین رودن و مجسمه ساز کروات ایوان مستروویچ. در این صفحات بوها، طعم ها و ژرفای برخوردهای تصادفی وجود دارد. زمستان مدیترانه‌ای در باغ مجسمه‌های رودن در پاریس آغاز می‌شود، از خیابان‌های خاکی مارسی می‌گذرد و در حالی که جهان برای بازی‌های المپیک تابستانی 2004 در آتن آماده می‌شود، با نمایشی متحرک درباره یونان به پایان می‌رسد. زمستان مدیترانه ای داستان یک آموزش است. این مملو از خاطرات و تاریخ است، نه تنها نویسنده، بلکه انسانیت نیز.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران