ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Who Can You Trust?: How Technology Brought Us Together and Why It Might Drive Us Apart

دانلود کتاب به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟: چگونه فناوری ما را به هم نزدیک کرد و چرا ممکن است ما را از هم جدا کند

Who Can You Trust?: How Technology Brought Us Together and Why It Might Drive Us Apart

مشخصات کتاب

Who Can You Trust?: How Technology Brought Us Together and Why It Might Drive Us Apart

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1541773675, 9781541773677 
ناشر: PublicAffairs 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟: چگونه فناوری ما را به هم نزدیک کرد و چرا ممکن است ما را از هم جدا کند: رفتار مصرف کننده، بازاریابی و فروش، کسب و کار و پول، کامپیوتر و فناوری، فناوری کسب و کار، گواهینامه، علوم کامپیوتر، پایگاه های داده و داده های بزرگ، صوتی دیجیتال، ویدئو و عکاسی، بازی ها و راهنماهای استراتژی، گرافیک و طراحی، سخت افزار و DIY، تاریخچه و فرهنگ، اینترنت و رسانه های اجتماعی، تلفن های همراه، تبلت ها و کتابخوان های الکترونیکی، شبکه و رایانش ابری، سیستم های عامل، برنامه نویسی، زبان های برنامه نویسی، امنیت و رمزگذاری، نرم افزار، توسعه و طراحی وب، روانشناسی اجتماعی و تعاملات، روانشناسی و



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Who Can You Trust?: How Technology Brought Us Together and Why It Might Drive Us Apart به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟: چگونه فناوری ما را به هم نزدیک کرد و چرا ممکن است ما را از هم جدا کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟: چگونه فناوری ما را به هم نزدیک کرد و چرا ممکن است ما را از هم جدا کند

اگر نمی توانید به مسئولین اعتماد کنید، به چه کسی می توانید اعتماد کنید؟
از دولت گرفته تا تجارت، بانک ها تا رسانه ها، اعتماد به موسسات در پایین ترین حد خود قرار دارد. اما این عصر بی اعتمادی نیست - دور از آن است.

در این کتاب انقلابی، راشل بوتسمن، کارشناس معتبر معتبر جهانی، نشان می دهد که ما در نقطه عطف یکی از بزرگترین تحولات اجتماعی در تاریخ بشر - با پیامدهای اساسی برای همه. نظم جهانی جدیدی در حال ظهور است: ممکن است ما ایمان خود را به موسسات و رهبران از دست داده باشیم، اما میلیون ها نفر خانه های خود را به افراد غریبه اجاره می دهند، ارزهای دیجیتال را مبادله می کنند یا خود را به یک ربات اعتماد می کنند. این عصر \"اعتماد توزیع شده\" است، یک تغییر پارادایم که توسط فناوری های نوآورانه ای که قوانین یک رابطه کاملاً انسانی را بازنویسی می کند هدایت می شود.

اگر بخواهیم از این تغییر رادیکال بهره مند شویم، باید مکانیزم چگونگی ایجاد، مدیریت، از بین رفتن و ترمیم اعتماد در عصر دیجیتال را درک کنیم. در اولین کتاب برای توضیح این دنیای جدید، Botsman یک نقشه دقیق از این چشم انداز ناشناخته ارائه می دهد - و به بررسی آینده بشریت می پردازد.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

If you can't trust those in charge, who can you trust?
From government to business, banks to media, trust in institutions is at an all-time low. But this isn't the age of distrust--far from it.

In this revolutionary book, world-renowned trust expert Rachel Botsman reveals that we are at the tipping point of one of the biggest social transformations in human history--with fundamental consequences for everyone. A new world order is emerging: we might have lost faith in institutions and leaders, but millions of people rent their homes to total strangers, exchange digital currencies, or find themselves trusting a bot. This is the age of "distributed trust," a paradigm shift driven by innovative technologies that are rewriting the rules of an all-too-human relationship.

If we are to benefit from this radical shift, we must understand the mechanics of how trust is built, managed, lost, and repaired in the digital age. In the first book to explain this new world, Botsman provides a detailed map of this uncharted landscape--and explores what's next for humanity.




نظرات کاربران