دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Seidenberg. Mark S
سری:
ISBN (شابک) : 9780465019328, 0465019323
ناشر: Basic Books
سال نشر: 2017;2018;2017
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب زبان با سرعت بینایی: چگونه می خوانیم ، چرا بسیاری نمی توانند ، و چه کاری می توان در مورد آن انجام داد: اختلالات شناختی، رویکرد تجربه زبانی در آموزش، روانشناسی زبان، خواندن (آموزش عالی)
در صورت تبدیل فایل کتاب Language at the speed of sight: how we read, why so many can't, and what can be done about it به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زبان با سرعت بینایی: چگونه می خوانیم ، چرا بسیاری نمی توانند ، و چه کاری می توان در مورد آن انجام داد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به گفته یک دانشمند برجسته شناختی، ما خواندن را اشتباه آموزش داده ایم. آخرین علم نشان میدهد که چگونه میتوانیم آن را به درستی انجام دهیم.
در سال ۲۰۱۱، زمانی که یک نظرسنجی بینالمللی گزارش داد که
دانشآموزان در شانگهای به طرز چشمگیری از دانشآموزان آمریکایی
در خواندن، ریاضیات و علوم بهتر عمل کردند، پرزیدنت اوباما آن
را "لحظه اسپوتنیک" اعلام کرد: زنگ بیداری درباره وضعیت اسفبار
آموزش آمریکا. با این حال، از آن زمان تاکنون تغییر چندانی
نکرده است: بیش از نیمی از فرزندان ما هنوز در سطح پایه مطالعه
می کنند و تعداد کمی از آنها مهارت بالایی دارند. بسیاری از
کودکان و بزرگسالان آمریکایی سواد عملکردی ندارند و عواقب جدی
در پی دارد. خوانندگان ضعیف بیشتر احتمال دارد که سیستم آموزشی
را ترک کنند و از آنجایی که بزرگسالان نمی توانند به طور کامل
در نیروی کار مشارکت کنند، مراقبت های بهداشتی خود را به اندازه
کافی مدیریت کنند، یا تحصیلات فرزندان خود را پیش ببرند.
در زبان در سرعت دید ، مارک سیدنبرگ، دانشمند شناختی
مشهور بین المللی، علم خواندن را آشکار می کند که...
According to a leading cognitive scientist, we've been teaching reading wrong. The latest science reveals how we can do it right.
In 2011, when an international survey reported that students
in Shanghai dramatically outperformed American students in
reading, math, and science, President Obama declared it a
"Sputnik moment": a wake-up call about the dismal state of
American education. Little has changed, however, since then:
over half of our children still read at a basic level and few
become highly proficient. Many American children and adults
are not functionally literate, with serious consequences.
Poor readers are more likely to drop out of the educational
system and as adults are unable to fully participate in the
workforce, adequately manage their own health care, or
advance their children's education.
In Language at the Speed of Sight, internationally
renowned cognitive scientist Mark Seidenberg reveals the
underexplored science of reading, which...