ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Irreversible Damage: The Transgender Craze Seducing Our Daughters

دانلود کتاب آسیب غیر قابل برگشت: شوق ترنسجندرها که دختران ما را اغوا می کند

مشخصات کتاب

Irreversible Damage: The Transgender Craze Seducing Our Daughters

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781684510313, 2020932265 
ناشر: Regnery Publishing 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 502 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Irreversible Damage: The Transgender Craze Seducing Our Daughters به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آسیب غیر قابل برگشت: شوق ترنسجندرها که دختران ما را اغوا می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آسیب غیر قابل برگشت: شوق ترنسجندرها که دختران ما را اغوا می کند

توسط اقتصاددان به عنوان کتاب سال و یکی از بهترین کتاب های سال 2021 توسط تایمز و ساندی تایمز نامگذاری شده است. او با جدیت حقایق را بیان می کند." – جانیس ترنر، تایمز لندن تا همین چند سال پیش، نارسایی جنسیتی – ناراحتی شدید در جنسیت بیولوژیکی فرد – به‌طور نادری از بین می‌رفت. این بیماری معمولاً در کمتر از 0.01 درصد از جمعیت یافت می‌شود، در اوایل دوران کودکی ظاهر شده و تقریباً به طور انحصاری مردان را مبتلا می‌کند. اما امروزه گروه‌های کاملی از دوستان زن در کالج‌ها، دبیرستان‌ها و حتی مدارس راهنمایی در سراسر کشور به عنوان «تراجنسیتی» ظاهر می‌شوند. اینها دخترانی هستند که هرگز در رابطه جنسی بیولوژیکی خود هیچ گونه ناراحتی را تجربه نکرده بودند تا زمانی که داستانی را از سخنران در یک مجلس مدرسه شنیدند یا جامعه اینترنتی "اینفلوئنسرها" را کشف کردند. والدین ناآگاه در حال بیدار شدن هستند تا دختران خود را در هیجان ستاره های یوتیوب ترنس و مربیان و درمانگران "تأیید کننده جنسیت" بیدار کنند که مداخلات تغییر دهنده زندگی را بر روی دختران جوان انجام می دهند - از جمله ماستکتومی های غیر ضروری پزشکی و مسدود کننده های بلوغ که می توانند باعث ناباروری دائمی شوند. ابیگیل شریر، نویسنده وال استریت ژورنال، با دختران، والدین رنجدیده آنها، و مشاوران و پزشکانی که امکان گذار جنسیتی را فراهم می‌کنند، و همچنین با زنان جوانی که با تلخی رفتار می‌کنند، به اعماق اپیدمی ترنس پرداخته است. از کاری که با خود کرده اند پشیمان هستند شریر متوجه می شود که تبدیل شدن به عنوان تراجنسیتی بلافاصله موقعیت اجتماعی این دختران را تقویت می کند، اما زمانی که آنها اولین گام های گذار را بردارند، بازگشت به عقب آسان نیست. او توصیه های ضروری را در مورد چگونگی محافظت والدین از دختران خود ارائه می دهد. نسلی از دختران در معرض خطر هستند. کتاب ضروری ابیگیل شریر به شما کمک می کند تا بفهمید جنون ترنس چیست و چگونه می توانید فرزندتان را در برابر آن واکسینه کنید – یا چگونه او را از این مسیر خطرناک بازگردانید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران