ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Unthinkable Revolution in Iran

دانلود کتاب انقلاب غیر قابل تصور در ایران

مشخصات کتاب

The Unthinkable Revolution in Iran

دسته بندی: تاریخ
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0674018435, 9780674018433 
ناشر: Harvard University Press 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 302 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Unthinkable Revolution in Iran به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انقلاب غیر قابل تصور در ایران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انقلاب غیر قابل تصور در ایران

شاه ایران، محمدرضا پهلوی، برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی بر تخت خواهد ماند: این نتیجه قطعی یک تحلیل فوق‌محرمانه سیا بود که در اکتبر 1978 صادر شد. پلیس امنیت و حمایت ابرقدرت ها توسط یک انقلاب مردمی و عمدتاً مسالمت آمیز سرنگون شد. اما همانطور که چارلز کورزمن در این اثر نافذ آشکار می کند، سیا در نزدیک بینی خود تنها نبود. خود ایرانیان، به جز یک اقلیت کوچک، انقلاب را تا زمانی که واقعاً رخ نداده بود، غیرقابل تصور می دانستند. کورزمن با مرور مجدد شرایط پیرامون سقوط شاه، بینش نادری از ماهیت و تکامل انقلاب ایران و به طور کلی در مورد غیرقابل پیش بینی بودن جنبش های اعتراضی ارائه می دهد. همانطور که یک ایرانی به یاد می آورد، "آینده در هوا بود." کورزمن از طریق مصاحبه‌ها و گزارش‌های شاهدان عینی، اسناد امنیتی از طبقه‌بندی‌شده و جزوه‌های زیرزمینی، احساس سردرگمی گسترده‌ای را که ایران پیش از انقلاب را فراگرفته بود و مشخصه جنبش‌های اعتراضی بزرگ است، مستند می‌کند. کتاب او تصویر قابل توجهی از شرایط آشفته ای ارائه می دهد که ایرانیان در آن عمل می کردند و تنها زمانی در اعتراض شرکت می کردند که انتظار داشتند دیگران نیز چنین کنند، روندی که به روش های پیش بینی نشده و غیرقابل پیش بینی به توده های بحرانی نزدیک می شود. به قول سفیر ایالات متحده، تنها زمانی که تعداد زیادی از ایرانیان به «غیر قابل تصور فکر کردن» روی آوردند، انتظارات انقلابی به یک پیشگویی خود تحقق بخش تبدیل شد. این کتاب با اصلاح 20-20 گذشته، کاستی های تحلیل هایی را نشان می دهد که انقلاب ایران یا هر جنبش اعتراضی بزرگ را در نگاه به گذشته اجتناب ناپذیر جلوه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران