ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 身份、边界与社会联系

دانلود کتاب 身份、边界与社会联系

身份、边界与社会联系

مشخصات کتاب

身份、边界与社会联系

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 世纪人文系列丛书·世纪前沿 
ISBN (شابک) : 720807786X, 9787208077867 
ناشر: 上海人民出版社 
سال نشر:  
تعداد صفحات: 294 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب 身份、边界与社会联系 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 身份、边界与社会联系 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 身份、边界与社会联系

نشانک بارگیری شد،\nبرای نحوه ایجاد نشانک، لطفاً با yjyouaremysunshine@163.com تماس بگیرید\nکاملا رایگان\n\nاین کتاب یکی دیگر از شاهکارهای چارلز تیلی محقق مشهور علوم اجتماعی آمریکایی است. آنچه تیلی در این کتاب قصد تبیین آن را دارد، رابطه افراد با حوزه های اجتماعی و سیاسی گسترده تر در روند جنبش های اجتماعی است. نویسندگان پیوندهای بین نابرابری و دموکراسی زدایی، بین هویت و نابرابری اجتماعی، و بین شهروندی و هویت را بررسی می کنند. این کتاب تعاملات بین افراد را به عنوان عناصر اساسی فرآیندهای اجتماعی گسترده‌تر مورد بررسی قرار می‌دهد تا نشان دهد چگونه عناصر هویتی در تعاملات فردی گنجانده می‌شوند، مرزهای اجتماعی چگونه ایجاد و دگرگون می‌شوند، و چگونه پیوندهای اجتماعی پایدار هستند چگونه انباشته می‌شوند و غیره. این کتاب از منظرهای متعدد بیان می کند که چگونه تعامل بین افراد بر نحوه برخورد افراد و گروه ها با چیزها تأثیر می گذارد و نقش تأثیر تدریجی، تأثیر غیرمستقیم، تأثیر محیطی، بازخورد، خطا، تعمیر و نتایج غیرمنتظره را در فرآیند اجتماعی نشان می دهد. زندگی اجتماعی پیچیده است، اما این کتاب نشان می دهد که وقتی بدانید چگونه آن را ببینید، زندگی اجتماعی چندان دشوار نیست. نویسنده، استاد کرسی جوزف برتن‌وایتزر در دانشگاه کلمبیا است، در دانشگاه‌های دلاور، تورنتو و میشیگان تدریس و پژوهش کرده است و در مطالعه فرآیندهای سیاسی، جنبش‌های اجتماعی و تاریخ اروپا مشارکت داشته است. بیش از 20 اثر دانشگاهی منتشر کرد و تعداد زیادی مقاله علمی منتشر کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

书签已装载, 书签制作方法请找 yjyouaremysunshine@163.com 完全免费 本书是美国著名社会科学学者查尔斯·蒂利的又一力作。在本书中,蒂利意图阐释的问题是在社会运动过程中,个人与更宽泛的社会和政治领域的关系。作者探讨不平等与去民主化之间、身份与社会不平等之间,以及公民与身份之间的联系。本书将个体之间的互动视为更宽泛的社会过程的基本元素,以表现在个体的互动中是如何掺杂进身份元素的,社会边界是如何建立和转化的,以及持久的社会联系是如何累积起来的等等。本书从多个角度表述了个体间互动是如何影响个人和团体处理事物的方式的,他展示了社会过程中渐进性影响、间接影响、环境影响、反馈、错误、修复个意外结果的作用。社会生活是复杂的,但是本书要表明的是,一旦你懂得如何去观察社会生活,那么它也就不是那么难懂的了。作者是哥伦比亚大学的约瑟夫·伯藤威泽讲座教授,曾在特拉华大学、多伦多大学和密歇根大学任教,并开展研究,在有关政治过程、社会运动以及欧洲史的研究方面颇有建树。出版20多部学术著作,并发表了大量学术论文。



فهرست مطالب

封面
书名
版权
前言
目录
第一部分  导论
第一章  约束与被约束的关系
第二部分  关系机制第二章  暴力冲突、社会联系和社会过程的解释
第三章  政治过程中的机制
第四章  利他主义
第三部分  不平等第五章  持久的不平等
第六章  不平等的关系起源
第七章  不平等的变化形式
第八章  不平等的知识
第四部分  边界第九章  社会边界机制
第十章  链式移民与机会累积
第十一章  边界、公民与排斥
第五部分  政治边界第十二章  为什么要担心公民身份问题?
第十三章  不平等、民主化与去民主化
第十四章  变化政体中的政治身份
第十五章  社会运动手法的发明、传播与变迁
参考文献




نظرات کاربران