ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Drawing from the Model: Fundamentals of Digital Drawing, 3D Modeling, and Visual Programming in Architectural Design

دانلود کتاب ترسیم از مدل: مبانی طراحی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی بصری در طراحی معماری

Drawing from the Model: Fundamentals of Digital Drawing, 3D Modeling, and Visual Programming in Architectural Design

مشخصات کتاب

Drawing from the Model: Fundamentals of Digital Drawing, 3D Modeling, and Visual Programming in Architectural Design

دسته بندی: طراحی: معماری
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1119115620, 9781119115625 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 352 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 167 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ترسیم از مدل: مبانی طراحی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی بصری در طراحی معماری: طراحی، نقشه کشی، معماری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Drawing from the Model: Fundamentals of Digital Drawing, 3D Modeling, and Visual Programming in Architectural Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ترسیم از مدل: مبانی طراحی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی بصری در طراحی معماری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ترسیم از مدل: مبانی طراحی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی بصری در طراحی معماری

روش های سنتی و معاصر ایجاد نقشه های طراحی معماری و مدل های سه بعدی را از طریق ابزارهای دیجیتال و فرآیندهای محاسباتی پل می کند. ترسیم از مدل: مبانی طراحی دیجیتال، مدل سازی سه بعدی و برنامه نویسی بصری در طراحی معماری، دانشجویان طراحی معماری، مربیان و متخصصان را با یک دید کلی از روش های بازنمایی معماری سنتی و معاصر ارائه می دهد. این کتاب با پرداختن به روش‌های آنالوگ تاریخی ترسیم معماری مبتنی بر هندسه توصیفی و طرح ریزی، و انتقال به روش‌های دیجیتالی معاصر مبتنی بر فرآیندهای محاسباتی و فناوری‌های نوظهور، بینش‌هایی را در مورد پیشرفت‌های محاسباتی در رابطه با طراحی و مدل‌سازی معماری ارائه می‌دهد. Drawing from the Model ابزارها، تکنیک‌ها و گردش‌های کاری دیجیتالی را برای تولید نقشه‌های طراحی معماری (پلان‌ها، مقاطع، ارتفاعات، آکسونومتری و پرسپکتیو) با استفاده از نقشه‌های دوبعدی معاصر و نرم‌افزار طراحی مدل‌سازی سه‌بعدی ارائه می‌دهد. برنامه‌نویسی بصری برای پرداختن به موضوعات مدل‌سازی پارامتری، طراحی الگوریتمی، شبیه‌سازی محاسباتی، محاسبات فیزیکی و روباتیک معرفی شده است. این کتاب روی نرم‌افزار طراحی دیجیتال مورد استفاده در آموزش عالی و صنعت، از جمله Robert McNeel & Associates Rhinoceros® (Rhino 6 for Windows)، Grasshopper®، Adobe Illustrator® CC و Arduino تمرکز دارد و دارای یک ضمیمه پر از 10 طراحی طراحی و 3 بعدی است. تمرین‌های مدل‌سازی به‌عنوان نمونه‌های آموزشی و آموزشی برای خوانندگان برای تمرین و/یا آموزش جریان‌های کاری که در کتاب به آنها اشاره شده است، در نظر گرفته شده است. • تکنیک های طراحی دستی آنالوگ و طراحی دیجیتال را پل می کند • پوشش جامعی از بازنمایی معماری، محاسبات، طراحی به کمک کامپیوتر، و ابزارها، تکنیک ها، و گردش کار مدل سازی سه بعدی را برای زیبایی شناسی و گرافیک طراحی معماری معاصر ارائه می دهد. • موضوعات مدلسازی پارامتری، طراحی الگوریتمی، شبیه سازی محاسباتی، محاسبات فیزیکی و رباتیک را از طریق محیط ها و فرآیندهای برنامه نویسی بصری معرفی می کند. • دارای آموزش های مبتنی بر آموزش با استفاده از آخرین نسخه های Rhinoceros® (Rhino 6 برای ویندوز)، Grasshopper®، Adobe Illustrator® CC، و Arduino.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Bridges traditional and contemporary methods of creating architectural design drawings and 3D models through digital tools and computational processes Drawing from the Model: Fundamentals of Digital Drawing, 3D Modeling, and Visual Programming in Architectural Design presents architectural design students, educators, and professionals with a broad overview of traditional and contemporary architectural representation methods. The book offers insights into developments in computing in relation to architectural drawing and modeling, by addressing historical analog methods of architectural drawing based on descriptive geometry and projection, and transitioning to contemporary digital methods based on computational processes and emerging technologies. Drawing from the Model offers digital tools, techniques, and workflows for producing architectural design drawings (plans, sections, elevations, axonometrics, and perspectives), using contemporary 2D drawing and 3D modeling design software. Visual programming is introduced to address topics of parametric modeling, algorithmic design, computational simulations, physical computing, and robotics. The book focuses on digital design software used in higher education and industry, including Robert McNeel & Associates Rhinoceros®(Rhino 6 for Windows), Grasshopper®, Adobe Illustrator® CC, and Arduino, and features an appendix filled with 10 design drawing and 3D modeling exercises intended as educational and pedagogical examples for readers to practice and/or teach workflows that are addressed in the book. • Bridges analog hand-drawing and digital design drawing techniques • Provides comprehensive coverage of architectural representation, computing, computer-aided drafting, and 3D modeling tools, techniques, and workflows, for contemporary architectural design drawing aesthetics and graphics. • Introduces topics of parametric modeling, algorithmic design, computational simulation, physical computing, and robotics through visual programming environments and processes. • Features tutorial-based instruction using the latest versions of Rhinoceros® (Rhino 6 for Windows), Grasshopper®, Adobe Illustrator® CC, and Arduino.



فهرست مطالب

Drawing from the Model
Contents
Foreword
Acknowledgments
Introduction
Part 1: Architectural Representation and Digital Technologies
	Chapter 1: Architectural Drawing
		1.1 Drawing and Perception
			Patterns and Light
		1.2 Drawing from Observation and Imagination
			Drawing from Observation
			Drawing from the Imagination
		1.3 Drawing and Projection
			Descriptive Geometry
		1.4 Drawing Methods
			Sketch Drawings
			Hand-Drafted Drawings
			Computer-Aided Design (CAD) Drawings
			Computational Drawings
		Endnotes
	Chapter 2: Architectural Models
		2.1 Physical Models
		2.2 3D Models
			Computer-Aided Design (CAD) Models
			Simulation Models
			Virtual Reality and Augmented Reality
			Digitizing (Physical) Models
		2.3 Digital Fabrication
			Laser Cutters
			CNC Routers
			3D Printers
			Robotic Fabrication
			Endnotes
	Chapter 3 Architecture and Computing
		3.1 Digital Concepts
			Cartesian Coordinates
			X, Y, Z Axes
			Raster and Vector Graphics
			Bits and Bytes
		3.2 Computing in Architecture
			Sketchpad
			Computer-Aided Design (CAD)
		3.3 Developments in 3D Modeling
			Surfaces and Solid Modeling
			Parametric Models
			Building Information Models (BIM)
		Endnotes
Part 2: 3D Modeling and Geometry
	Chapter 4: The 3D Modeling Environment
		4.1 Surface Types
		4.2 The Rhinoceros Interface
			Main Menus
			The Command Line
			Tabs and Toolbars
			Main Toolbars
			Panels
			Viewports
			Modeling Aids
		4.3 Units and Scale
		4.4 Navigation
		4.5 Visualization Methods
		Endnote
	Chapter 5: 2D Drawing
		5.1 Drafting
		5.2 Points and Lines
		5.3 Curve Control Points
		5.4 Working with Lines and Planar Curves
			Construction Planes (World)
			Modeling Aids
			Transformations
			Replicating Curves
			Editing Lines and Curves
		Endnotes
	Chapter 6: 3D Modeling
		6.1 Solid Models
			Planar and Solid Geometry
			Boolean Operations
		6.2 Planar and Space Curves
		6.3 Surfaces
			Surface Geometries
		6.4 Modeling NURBS Surfaces
		6.5 Working with NURBS Surfaces
			Construction Planes (Local)
			UV Values and Surface Control Points
			3D Transformations
			3D Replications
			Cage Edit Transformations
		Endnotes
	Chapter 7: Generating Linework
		7.1 Wireframe Linework
		7.2 Contour Linework
		7.3 Paneling Linework
		Endnote
Part 3: Architectural Design Drawings and Graphics
	Chapter 8: Generating 2D Projections
		8.1 Architectural Projections
		8.2 Setting Up a View
		8.3 Clipping Planes
		8.4 Orthographic Projections
			Elevations
			Creating Projections
			Floor Plans and Sections
		8.5 Axonometric Projections
			Axonometric Projections
			Exploded Axonometric Projections
		8.6 Perspective Projections
			One-Point Perspective Projections
			Two-Point Perspective Projections
		Endnotes
	Chapter 9: Architectural Design Drawings
		9.1 Linework Overview
			Line Weights
			Line Types
			Poché
			Color and Graphics
		9.2 Exporting Linework
			Raster and Vector Images
			Layer Management
			Exporting to Adobe Illustrator
			Exporting to Autodesk AutoCAD
			Creating Adobe PDF files
			Using Rhino Layouts to Create Adobe PDF files (Alternate Version)
		9.3 The Adobe Illustrator Interface
			Application Bar
			Control Panel
			Workspace Switcher
			Document Window
			Tools Panel
			Panel Tabs and Panel Groups
			Artboards
			Navigation
		9.4 Setting Up the Page
		9.5 Line Weights and Line Types
			Selection
			Stroke Color
			Stroke Panel (Line Weights and Line Types)
		9.6 Lines, Curves, and Shapes
			The Line Segment Tool
			The Pen Tool
			Select Tool and Direct Select Tool
			Anchor Points
			Additional Path Tools
			Blending Curves
			Variable Stroke Widths
			Arrows
		9.7 Color
			RGB Color Model
			Stroke and Fill Colors
			Gradients
			Transparency
		9.8 Text
			Area and Point Type
			Serif and Sans Serif Fonts
			Type Along Path
			Type and Clipping Masks
		9.9 Raster Graphics
		Endnotes
Part 4: Computational Design
	Chapter 10: Parameters and Algorithms
		10.1 Parameters and Constraints
		10.2 Algorithms
		Endnotes
	Chapter 11: Visual Programming
		11.1 The Grasshopper Interface
			Main Menus
			Component Tabs and Panels
			Canvas and Canvas Toolbar
			Navigation
		11.2 Visualization Methods
		11.3 Components
			Component Colors
			Connecting Components
		11.4 Component Types
			Geometric, Transformation, and Replication Components
			Geometric Parameter Components
			Baking Components
			Number Sliders
			Domains
			Series and Range
			Lists
			Culling
			Maths
			Graph Mappers
		Endnotes
	Chapter 12: Geometric Patterns
		12.1 Tessellations
		12.2 Spirals
		12.3 Pattern Effects
			Replication
			Incremental Rotation
			Incremental Scaling
			Attractors
			Point Attractors
		Endnotes
	Chapter 13: Parametric Modeling
		13.1 Parametric Surfaces
		13.2 Paneling Surfaces
			Paneling Surfaces
			Mapping Patterns to Surfaces
		13.3 Modular Assemblies
			Modularity in Architectural Assemblies
			Replicating a Module across a Surface
			Blending Modules across a Surface
		Endnotes
	Chapter 14: Simulations and Data Visualizations
		14.1 Simulations
		14.2 Environmental Simulations
		14.3 Physics Simulations
		Endnotes
	Chapter 15: Robotics and Physical Computing
		15.1 Robotics
			Industrial Robots
			Autonomous Robots
		15.2 Physical Computing
		15.3 Arduino Hardware and Software
			Hardware
			The Arduino IDE
			Blinking an LED
			Prototyping
			Rotating a Micro Servo
			Drawing Machines
			Firefly
		Endnotes
Appendix: Design Drawing and Modeling Exercises
	Drawing Exercises
		Exercise 1: Drawing an Unrolled Truncated Cone
		Exercise 2: Drawing Axonometric Projections
		Exercise 3: Drawing a Section
	3D Modeling Exercises
		Exercise 4: 3D Modeling and Generating Axonometric Projections
		Exercise 5: 3D Modeling and Fabrication
		Exercise 6: 3D Modeling and Drawing Auxiliary View Projections
	Computational Design Exercises
		Exercise 7: Drawing 2D Parametric and Algorithmic Patterns
		Exercise 8: Drawing 3D Parametric and Algorithmic Patterns
		Exercise 9: Environmental Simulation Drawings
		Exercise 10: Drawing Machines
Selected Bibliography
Index
EULA




نظرات کاربران