دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Alex Eric Hernandez
سری:
ISBN (شابک) : 0198846576, 9780198846574
ناشر: Oxford University Press
سال نشر: 2019
تعداد صفحات: 275
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Making of British Bourgeois Tragedy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ساخت تراژدی بورژوازی بریتانیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
«ظهور طبقه متوسط» در قرن هجدهم مدتهاست که آغازگر عصری عامیانه مترادف با مرگ تراژدی است، عصری که در آن عادی بودن مطلق زندگی بورژوایی هم ضد و هم متضاد با تراژیک بود. اما ادبیات آن دوره داستان بسیار متفاوتی را روایت می کند. ساخت تراژدی بورژوایی بریتانیا با جمع آوری مجدد مجموعه ای از چاپ و اجرای مربوط به بدبختی های نوع متوسط، استدلال می کند که این آثار نوعی رنج به خصوص مدرن را تصور می کردند، یک "رنج معمولی" مناسب برای زندگی معمولی، از انواع معانی، لفاظیها و طنینهای عاطفی که زمانی برای درک آن استفاده میشد، بی بهره بود. در حالی که زیبایی شناسی نئوکلاسیک تراژدی را با امر قهرمانانه و تحسین برانگیز همسو می کرد، این «تراژدی بورژوایی و خانگی» با وقار و جدیت درد مردم عادی را درمان می کرد و در مورد رنجی که بومی، آشنا، درگیر ارزش های نوپای سرمایه داری بود، تأمل می کرد. کمتر مورد تسخیر خداست از این رو، جایی که بسیاری شاهد رکود زیباییشناختی، احساسات نادرست و فقدان تراژیک ایدهآلی در این ژانر بودهاند، این جلد به جای آن شاهد درگیری پایدار در فرآیندهای احساسی و تکنیکهای بازنمایی است که از طریق آن طبقه متوسط راه خود را به مدرنیته احساس میکند. ساخت تراژدی بورژوازی بریتانیا با پرداختن دقیق به این موضوع که مدت ها نادیده گرفته شده بود، روایت انتقادی از تراژدی قرن هجدهم را برعکس می کند. ظهور ژانر در این دوره را به عنوان یک گفتگوی فرهنگی پرشور در مورد زندگی - و شیوه زندگی آنها - و همچنین نحوه اجرای عزاداری می خواند.
The 'rise of the middle class' in the eighteenth century has long been taken to usher in a prosaic age synonymous with the death of tragedy, an age in which the sheer ordinariness of bourgeois life was both antithetical and inured to the tragic. But the period's literature tells a very different story. Re-assembling a body of print and performance concerned with the misfortunes of the middling sort, The Making of British Bourgeois Tragedy argues that these works imagined a particularly modern sort of affliction, an 'ordinary suffering' proper to ordinary life, divested of the sorts of meanings, rhetorics, and affective resonances once deployed to understand it. Whereas neoclassical aesthetics aligned tragedy with the heroic and the admirable, this 'bourgeois and domestic tragedy' treated the pain of common people with dignity and seriousness, meditating upon a suffering that was homely, familiar, entangled in the nascent values of capitalism, yet no less haunted by God. Hence, where many have seen aesthetic stagnation, misfiring emotion, and the absence of an idealized tragicness in the genre, this volume sees instead a sustained engagement in the emotional processes and representational techniques through which the middle rank feels its way into modernity. By attending closely to this long neglected subject, The Making of British Bourgeois Tragedy turns the critical account of eighteenth-century tragedy on its head. It reads the genre's emergence in the period as a vigorous cultural conversation on whose life--and whose way of life--is grievable, as well as how mourning might be performed
Cover The Making of British Bourgeois Tragedy: Modernity and the Art of Ordinary Suffering Copyright dedication Acknowledgments Contents List of Illustrations An Introduction to Bourgeois Tragedy: Or, “Silently and Smoothly Thro’ the World” 1: The Bourgeois Revaluation of Tragedy: Dignity and the Ordinary in George Lillo’s London 2: Close to Home: The Uncanny of Georgian Domestic Tragedy 3: A Fine Subject for Tragedy: Providence, Poetic Justice, and Clarissa’s Real Affliction 4: Prosaic Suffering: Edward Moore, Diderot, and the Natural Picture of Drama 5: Tragic Sensibilities: Sentimental Fiction and the Serious Genre Conclusion: Modern Tragedy and Ordinary Suffering Bibliography Index