ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 留日知识分子对日本音乐理念的摄取

دانلود کتاب 留日知识分子对日本音乐理念的摄取

留日知识分子对日本音乐理念的摄取

مشخصات کتاب

留日知识分子对日本音乐理念的摄取

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 7503937270, 9787503937279 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 280 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب 留日知识分子对日本音乐理念的摄取 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 留日知识分子对日本音乐理念的摄取 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

绪论
1.本书的研究对象及目的
2.相关课题的研究现状
第一章  留日风潮之前的音乐言论
	第一节 清朝末期近代学校制度的确立以及音乐的地位
	第二节 清末留日风潮之前的音乐言论
	1.洋务运动时期海外视察中的音乐见闻
	2.对日视察以及东游日记中的音乐见闻
	3.维新派的教育救国论
	4.维新派的音乐言论主张
第二章  日本明治时期的音乐理念
	第一节  日本明治时期的学校音乐教育的成立及其特点
	第二节  日本明治时期对赫尔巴特主义理论的吸收
	第三节 明治时期军歌的盛行
	第四节 明治三十年代的音乐理念
	第五节 铃木米次郎与留日学生
	1.从事留日学生音乐教育的经过
	2.首调唱名法的引进和普及
	3.对留日学生音乐教育的理念
	4.对留日学生的音乐教育实践
第三章  留日知识分子的音乐思想
	第一节  《新民丛报》中的音乐思想
	第二节 从《音乐小杂志》看李叔同与明治日本的联系
	第三节 留日学生杂志中的音乐言论
第四章 从沈心工的乐歌创作看明治日本的影响
	第一节 沈心工唱歌集中的音乐理念
	第二节 从《小学校唱歌教授法》看沈心工对日本音乐理论的吸收
	第三节 明治日本对清末时期沈心工的乐歌创作的影响
	第四节 民国初期的乐歌创作
第五章 清末民初美育论的脉络以及影响
	第一节 从《教育世界》看王国维的音乐美育思想
	第二节 蔡元培的美育论及其影响
第六章 清末民初留日知识分子音乐思想的历史意义
	1.清末民初留日知识分子音乐思想的脉络
	2.清末民初留日知识分音乐思想的历史意义
	参考文献




نظرات کاربران