ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La enseñanza de las disciplinas proyectuales : hacia la construcción de una didáctica para la enseñanza superior

دانلود کتاب آموزش رشته های پروژه: به سمت ساخت یک آموزشی برای آموزش عالی

La enseñanza de las disciplinas proyectuales : hacia la construcción de una didáctica para la enseñanza superior

مشخصات کتاب

La enseñanza de las disciplinas proyectuales : hacia la construcción de una didáctica para la enseñanza superior

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789875840836 
ناشر: Nobuko 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 167 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 968 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب La enseñanza de las disciplinas proyectuales : hacia la construcción de una didáctica para la enseñanza superior به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش رشته های پروژه: به سمت ساخت یک آموزشی برای آموزش عالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

La enseñanza de las disciplinas proyectuales: hacia la construcción (...)
	Página legal
	Índice
	Prólogo
	Prólogo
	Introducción
	Capítulo 1 La enseñanza y el aprendizaje de las disciplinas (...)
		1.1 Triángulo didáctico disciplinar
			Vértice del saber
				La(s) disciplina(s)
				El proceso proyectual
			Vértice del alumno
			Vértice del docente
		1.2 La elaboración de contenidos
		1.3 Las estrategias de apropiación
		1.4 Las interacciones didácticas
		1.5 El sistema didác
	Capítulo 2 El conocimiento proyectual
		2.1 El proceso proyectual
		2.2 Las etapas del proceso proyectual
			Etapa de información
			Etapa de formulación
			Etapa de desarrollo
			Etapa de materialización
			Etapa de verificación
		2.3 La representación en la gestación y comunicación (...)
		2.4 El trabajo en taller. La Cátedra
			Instrumentos didácticos
		2.5 La práctica proyectual
			Las prácticas de taller
			Los temas proyectuales
			La complejidad del tema
			El enunciado del tema
			Los lenguajes del proyecto
		2.6 El trabajo grupal, el trabajo individual
		2.7 La interacción con el docente
			La modelización
			El diálogo
			La subjetividad
			El error
	Capítulo 3 La evaluación
		3.1 Criterios de evaluación
		3.2 El portafolio como una modalidad posible
		3.3 La evaluación como instancia de aprendizaje
	Reflexiones finales
	Agradecimientos
	Bibliografía




نظرات کاربران