ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Utility, Publicity, and Law: Essays on Bentham's Moral and Legal Philosophy

دانلود کتاب سودمندی، تبلیغات و قانون: مقالاتی در مورد فلسفه اخلاقی و حقوقی بنتام

Utility, Publicity, and Law: Essays on Bentham's Moral and Legal Philosophy

مشخصات کتاب

Utility, Publicity, and Law: Essays on Bentham's Moral and Legal Philosophy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0198793170, 9780198793175 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 2019 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Utility, Publicity, and Law: Essays on Bentham's Moral and Legal Philosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سودمندی، تبلیغات و قانون: مقالاتی در مورد فلسفه اخلاقی و حقوقی بنتام نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سودمندی، تبلیغات و قانون: مقالاتی در مورد فلسفه اخلاقی و حقوقی بنتام

مقالات این جلد ارزیابی مجددی از فلسفه حقوقی اصیل جرمی بنتام ارائه می دهد. در اوایل، بنتام «نبوغ قانون‌گذاری» خود را کشف کرد - «قانون‌گذاری» نه تنها شامل قانون‌گذاری و کدنویسی، بلکه شامل ساختن نهادهای سیاسی و اجتماعی و مهندسی فضاهای عمومی برای کنترل مؤثر اعمال قدرت سیاسی بود. بنتام در کار فلسفی عمومی خود به دنبال بیان یک فلسفه عمومی برای هدایت و هدایت تمام تلاش های "قانونی" خود بود. بخش اول به بررسی مبانی فلسفی فلسفه عمومی او می پردازد: نظریه معنا و چارچوب او برای تحلیل و تعریف مفاهیم کلیدی، نظریه او در مورد عواطف و انگیزه های انسانی، و نظریه سودگرایانه ارزش او. استدلال می شود که در حالی که مفاهیم لذت و شادی در نظریه ارزش او نقش اسمی ایفا می کنند، مفاهیم عمومیت، برابری و منافع به عنوان مفاهیم غالب فلسفه عمومی او ظاهر می شوند. بخش دوم به بررسی ابعاد متعددی از رویه قضایی بنتام می پردازد، از جمله مدل دستوری قانون به طور اساسی بازنگری شده او، تأملات اولیه او در مورد عدالت و قانون در قضاوت، نظریه های او درباره شواهد قضایی، حقوق اساسی، حاکمیت قانون، و حقوق بین الملل. مقاله پایانی محوریت مفهوم تبلیغات را در اندیشه اخلاقی، حقوقی و سیاسی او نشان می دهد. برآمده از این مطالعه یک نظریه حقوقی پوزیتیویستی و یک فلسفه اخلاقی-سیاسی سودگرایانه است که درک معاصر از آن دکترین ها را به روش های اساسی به چالش می کشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The essays in this volume offer a reassessment of Jeremy Bentham's strikingly original legal philosophy. Early on, Bentham discovered his 'genius for legislation' - 'legislation' included not only lawmaking and code writing, but also political and social institution building and engineering of public spaces for effective control of the exercise of political power. In his general philosophical work, Bentham sought to articulate a public philosophy to guide and direct all of his 'legislative' efforts. Part I explores the philosophical foundations of his public philosophy: his theory of meaning and framework for analysis and definition of key concepts, his theory of human affections and motivations, and his utilitarian theory of value. It is argued that, while concepts of pleasure and happiness play nominal roles in his theory of value, concepts of publicity, equality, and interests emerge as the dominant concepts of his public philosophy. Part II explores several dimensions of Bentham's jurisprudence, including his radically revised command model of law, his early reflections on justice and law in adjudication, his theories of judicial evidence, constitutional rights, the rule of law, and international law. The concluding essay demonstrates the centrality of the notion of publicity in his moral, legal and political thought. Emerging from this study is a positivist legal theory and a utilitarian moral-political philosophy that challenge in fundamental ways contemporary understandings of those doctrines.



فهرست مطالب

Cover
Utility, Publicity, and Law
Copyright
Table of Contents
Abbreviations
PART I FOUNDATIONS
	1. Meaning, Analysis, and Exposition: The Technology of Thought
	2. Human Psychology, Individual and Social
	3. Normative Theory: The Principle of Utility
	4. Publicity and the Development of Bentham’s Theory of Value
	5. Bentham’s Equality-​Sensitive Theory of Value
	6. Interests, Universal and Particular
PART II JURISPRUDENCE
	7. Utility, Public Rules, and Common-​Law Adjudication
	8. Utility and Command: Roots of Bentham’s Universal Jurisprudence
	9. Facts, Fictions, and Law: Foundations of the Law of Evidence
	10. In Defense of “French Nonsense”: Fundamental Rights in Constitutional Jurisprudence
	11. Utilitarian International Order
	12. The Soul of Justice: Bentham on Publicity, Law, and the Rule of Law
	13. Bentham: Theorist of Publicity
Index




نظرات کاربران