ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Origins of Modern Witchcraft: The Evolution of a World Religion

دانلود کتاب ریشه های جادوگری مدرن: تکامل یک دین جهانی

مشخصات کتاب

Origins of Modern Witchcraft: The Evolution of a World Religion

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1567186483, 9781567186482 
ناشر: Llewellyn Publications 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 316 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 50 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Origins of Modern Witchcraft: The Evolution of a World Religion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ریشه های جادوگری مدرن: تکامل یک دین جهانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ریشه های جادوگری مدرن: تکامل یک دین جهانی

مسیحیت در آغاز دوره مشترک آغاز شد. یهودیت چند هزار سال قبل از آن آغاز شد. مذهب در مصر و سومر شاید چند هزار سال قبل از آن وجود داشته باشد. اما قبل از آن چه اتفاقی افتاد؟ اکثر مردم نمی دانند که تمدن در سند، منطقه ای حاصلخیز در پاکستان مدرن آغاز شد. دین باستانی آنها، پرستش شیوا و شاکتی، قدیمی ترین دین شناخته شده است. در سراسر جهان گسترش یافت و واکنش ها به آن یا ترکیبی از این دو اساس همه ادیان در جهان امروز است. آیا این تعجب به نظر می رسد؟ مورخ و معلم سابق تاریخ آن مورا توانسته است تمدن و مذهب را در گذشته بیش از 100000 سال ردیابی کند! او این اطلاعات را در Origins of Modern Witchcraft ارائه می دهد.
نویسنده نشان می‌دهد که تقریباً تمام جنبه‌های جادوگری مدرن را می‌توان به دین باستانی سند ردیابی کرد. بسیاری از موارد مشابه را می توان در هندوئیسم مدرن یافت، اما هندوئیسم عقاید ودایی بسیاری - از جمله ارتدکس و کاست - به ایمان اصلی اضافه کرده است. با این حال، مفهوم الهه سه گانه (دوشیزه، مادر، و تاج و تخت) مستقیماً از مذهب قدیمی تر می آید. ایده شاخ شدن خدا از تصویری از شیوا گرفته شده است. بسیاری از تصاویر اساطیری که ما با یونان و روم مرتبط می‌کنیم، در اصل از مذهب سند آمده‌اند. اما این فراتر از Wicca به ادیان دیگر است. خواهید دید که مسیح نسخه ای از کریشنا بود و \"گناه اصلی\" توسعه کسانی بود که از دین اصلی متنفر بودند. یعنی چیزی بد بوده چون در اصل از سند آمده است. بحث برانگیز؟ شرط می بندی! این کتاب قرار است یکی از بحث برانگیزترین کتاب های منتشر شده در این سال یا هر سال دیگری باشد! اما نویسنده همه منابع خود را فهرست کرده است. اکنون فرصتی است که شواهد را برای خود بخوانید و منابع باستانی واقعی باورهای خود را کشف کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران