ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Women and Education: Equity or Equality

دانلود کتاب زنان و آموزش: برابری یا برابری

Women and Education: Equity or Equality

مشخصات کتاب

Women and Education: Equity or Equality

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SERIES ON CONTEMPORARY EDUCATIONAL ISSUES 
ISBN (شابک) : 0821105078, 9780821105078 
ناشر: McCutchan 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 284 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 60 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Women and Education: Equity or Equality به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنان و آموزش: برابری یا برابری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زنان و آموزش: برابری یا برابری

این مجموعه نشان دهنده یک نسل در حال تکامل از بورس تحصیلی است نقش و جایگاه زنان در آموزش و پرورش سیاسی لفاظی های اوایل دهه 1970 به خوبی در خدمت هدف مارشال بود نیروهای ضد تبعیض جنسی شاید اکنون بتوانیم به سراغ موارد بیشتری برویم بورسیه اساسی و جستجوی راه حل برای مشکلاتی که به خوبی شناسایی شده اند بررسی مشکلات و مسائلی که زنان در آموزش و پرورش با آن مواجه هستند مجموعه‌ای از در هم تنیده‌ها را آشکار می‌کند متغیرها و موقعیت ها، برخی از آنها که به خوبی در یک مدل قرار می گیرند نظریه، و برخی از آنها که به نظر می رسد بهترین تناسب را ندارند. متغیرهای زیادی اغلب موقعیت ها یا عناصری را توصیف می کنند که از یک تعامل حاصل می شود یا تعامل بین افراد، رویدادها و موقعیت ها. مشخص است که در سراسر ادبیات توجه کافی به آن نشده است توسعه مفهومی یا به کاربرد و آزمایش سازه های نظری بنابراین ابتدایی است این مرحله به درستی تحلیل تغییرات اجتماعی که فرد از شکست اجتماعی شوکه شده است دانشمندانی که تلاش جدی چندانی برای توسعه درست انجام داده اند مدل های مفهومی قابل اجرا برای فرآیندهای مشهود در داخل جنبش فمینیستی، به ویژه در زمینه آموزشی وضعیت زنان


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This collection represents an evolving generation of scholarship on the role and position of women in education. The political rhetoric of the early 1970s served well the purpose of marshalling forces against sexism; perhaps now we can move on to more fundamental scholarship and to seek solutions to the problems that have been so well identified. An examination of the problems and issues confronting females in education reveals sets of interwoven variables and situations, some which fit neatly within one model or theory, and some which appear to have no best fit. Many variables often describe situations or elemen~s that result from an interaction or interplay between persons, events, and situations. It is obvious that throughout the literature not enough attention has been paid to conceptual development or to the application and testing of theoretical constructs. So elementary is this step to the proper analysis of social change that one is shocked by the failure of social scientists who have made so little serious effort to develop true conceptual models applicable to the processes evident within the feminist movement, particularly with regard to the educational status of women.



فهرست مطالب

Contents
Equity or Equality: What Shall It Be?
The Impacts of Irrelevance: women in the History of American Education
Career and Life Satisfactions among Terman's Gifted Women
Biology: Its Role in Gender Related Educational Experiences
Sex Segregation and Male Preeminence in Elementary Classrooms
Girls, Women, and Mathematics
Women's Studies at the Secondary School Level
Women's Education and Career Choice: Disparities Between Theory and Practice
The Participation of Minority Women in Higher Education
Women, Space, and Power in Higher Education
Studying Women's Studies: A Guide to Archival Research
Women's Studies: A Discipline Takes Shape
Index




نظرات کاربران