دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Sophy Roberts
سری:
ISBN (شابک) : 9780802149305
ناشر: Grove Atlantic
سال نشر: 2020
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 48 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Lost Pianos of Siberia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیانوهای گمشده سیبری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این ترکیب "آهنگ" از موسیقی، تاریخ و سفرنامه "داستانی را آشکار می کند که به طور جدایی ناپذیری با درام خود روسیه پیوند خورده است. . . این صفحات مانند یک سمفونی آواز می خوانند. —داستان وال استریت ژورنال سیبری به طور سنتی یکی از تبعیدیان، مستعمرات کیفری و قبرهای بی نشان است. با این حال، داستان دیگری برای گفتن وجود دارد. در سرتاسر این سرزمین دورافتاده، پیانوها وجود دارند - سازهای بزرگی که در سالهای رونق قرن نوزدهم ایجاد شدند، و همچنین سازهای فروتن ساخت شوروی که به خانههای به همان اندازه ساده راه پیدا کردند. آنها داستان این را روایت می کنند که چگونه موسیقی پیانو از زمان ورود به فرهنگ روسیه تحت تأثیر غربی کاترین کبیر، مانند خون در سراسر کشور جاری شده است. نحوه سفر این پیانوها به این بیابان پوشیده از برف در وهله اول گواهی است بر اعمال نجیبانه و شجاعانه فرمانداران، ماجراجویان و تبعیدیان. پیانوهای سیبری شاهکارهای خارقالعادهای انجام دادهاند، از سازهایی که ماریا ولکونسکی، همسر یک انقلابی دکابریست تبعیدی، برای گسترش موسیقی در شرق اورال استفاده کرد، تا سازهایی که به گولاگ شوروی مهلت داد. اینکه این سازها ممکن است هنوز در چنین منظره خصمانه ای وجود داشته باشند، قابل توجه است. اینکه هنوز در روستاهای دوردست می توانند موسیقی بسازند، چیزی جز معجزه نیست. پیانوهای گمشده سیبری رابرتز را در یک ماجراجویی سه ساله دنبال میکند و او تعدادی از سازها را دنبال میکند تا یکی را پیدا کند که تاریخش قطعاً سیبری است. سفر او سرزمینی متروک را نشان می دهد که در آن ببرهای وحشی زندگی می کنند و عمیقاً توسط تاریخ تاریک آن شکل گرفته است، در عین حال سرزمینی که عمیقاً زیبا و با پیانو است. سفری ظریف و ظریف در ادبیات، در طول تاریخ، از طریق موسیقی، قتل و حبس و انقلاب، از طریق برف و یخ و دورافتاده، برای کشف چهره انسانی سیبری. من این کتاب را دوست داشتم.» - پل تروکس
This “melodious” mix of music, history, and travelogue “reveals a story inextricably linked to the drama of Russia itself . . . These pages sing like a symphony.” —The Wall Street Journal Siberia’s story is traditionally one of exiles, penal colonies, and unmarked graves. Yet there is another tale to tell. Dotted throughout this remote land are pianos—grand instruments created during the boom years of the nineteenth century, as well as humble Soviet-made uprights that found their way into equally modest homes. They tell the story of how, ever since entering Russian culture under the westernizing influence of Catherine the Great, piano music has run through the country like blood. How these pianos traveled into this snowbound wilderness in the first place is testament to noble acts of fortitude by governors, adventurers, and exiles. Siberian pianos have accomplished extraordinary feats, from the instrument that Maria Volkonsky, wife of an exiled Decembrist revolutionary, used to spread music east of the Urals, to those that brought reprieve to the Soviet Gulag. That these instruments might still exist in such a hostile landscape is remarkable. That they are still capable of making music in far-flung villages is nothing less than a miracle. The Lost Pianos of Siberia follows Roberts on a three-year adventure as she tracks a number of instruments to find one whose history is definitively Siberian. Her journey reveals a desolate land inhabited by wild tigers and deeply shaped by its dark history, yet one that is also profoundly beautiful—and peppered with pianos. “An elegant and nuanced journey through literature, through history, through music, murder and incarceration and revolution, through snow and ice and remoteness, to discover the human face of Siberia. I loved this book.” —Paul Theroux