ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Japanese bosses, Chinese workers : power and control in a Hong Kong megastore

دانلود کتاب روسای ژاپنی، کارگران چینی: قدرت و کنترل در یک فروشگاه بزرگ هنگ کنگ

Japanese bosses, Chinese workers : power and control in a Hong Kong megastore

مشخصات کتاب

Japanese bosses, Chinese workers : power and control in a Hong Kong megastore

دسته بندی: بازارها
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Anthropology of Asia series 
ISBN (شابک) : 0824822579 
ناشر: University of Hawaii Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Japanese bosses, Chinese workers : power and control in a Hong Kong megastore به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روسای ژاپنی، کارگران چینی: قدرت و کنترل در یک فروشگاه بزرگ هنگ کنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روسای ژاپنی، کارگران چینی: قدرت و کنترل در یک فروشگاه بزرگ هنگ کنگ

این کتاب که حاصل دو سال کار میدانی در شعبه هنگ کنگ یک سوپرمارکت ژاپنی است، یک مطالعه بین فرهنگی در آسیا توسط یک انسان شناس آسیایی است. این دیدگاه درون‌آسیایی باعث می‌شود نویسنده کمتر مستعد عجیب‌شدن جامعه ژاپنی یا اشکال ژاپنی سازمان اجتماعی به‌عنوان منحصربه‌فرد باشد، زیرا برای او، بسیاری از آن‌ها آشنا هستند. در واقع، به جای تعمیم‌های بزرگ در مورد مبانی فرهنگی موفقیت شرکت‌های ژاپنی، توجه به ساختارهای خرد قدرت و مقاومت در این شرکت‌ها جلب می‌شود، همانطور که توسط کار میدانی او آشکار شد. کارفرمایان ژاپنی، کارگران چینی راه های سازماندهی کار، رتبه، پاداش و ارتقاء را در داخل شرکت بررسی می کنند تا پایگاه اجتماعی-اقتصادی کنترل مدیریتی را آشکار کنند. با کاوش در چگونگی ایجاد تفاوت طبقه بندی شده بین مهاجران ژاپنی و کارکنان چینی هنگ کنگ، جنبه پنهان کنترل توسط انحصار شکل گیری هویت نمایان می شود. این کتاب همچنین نشان می‌دهد که چگونه کارمندان ژاپنی و چینی جهت‌گیری‌های متفاوتی را نسبت به اقتدار شرکت و نسبت به یکدیگر اتخاذ می‌کنند. ساختار این استراتژی‌ها، جهت‌گیری‌ها و روابط اجتماعی مختلف بین افراد است که باعث ایجاد الگوی زندگی اجتماعی در شرکت می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book, the result of two years of fieldwork in the Hong Kong subsidiary of a Japanese supermarket, is a cross-cultural study within Asia by an Asian anthropologist. This intra-Asian perspective makes the author less susceptible to the exoticizing of Japanese society or Japanese forms of social organization as uniquely unique because, for him, much of it is familiar. In fact, rather than large generalizations about the cultural bases of the success of Japanese companies, attention is drawn to the micro structures of power and resistance within these companies, as revealed by his fieldwork. Japanese Bosses, Chinese Workers examines the ways of organizing work, rank, compensation, and promotion inside the company to reveal the socio-economic base of managerial control. By exploring how the categorical difference between Japanese expatriates and Hong Kong Chinese staff is produced, the hidden aspect of the control by a monopoly of identity formation is made visible. The book also demonstrates how Japanese and Chinese employees adopt different orientations towards the company’s authority and towards one another. It is the structure of these different strategies, orientations, and social relations between people that gives rise to the pattern of social life within the company.



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Title Page
Copyright Page
Table of Contents
List of tables and figures
Acknowledgements
1 Introduction
2 Fumei as Regional 'Supermarket', Ogawa Family Company, and Religious Group
3 Fumei as a Kaisha
4 Fumei Comes to Hong Kong
5 The Organisational and Spatial Aspects of Fumei Hong Kong
6 Organised Dependence: The Organisation of Work and the Systems of Ranking, Compensation and Promotion
7 The Institutional Culture I: The Relationships among the Japanese Staff
8 The Institutional Culture II: The Relationships between Japanese and Local Staff, and among Local Staff
9 Conclusion
10 Afterword
Glossary
Notes
References
Index




نظرات کاربران