ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 赵朴初年谱

دانلود کتاب 赵朴初年谱

赵朴初年谱

مشخصات کتاب

赵朴初年谱

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 5326243792, 9785326243799 
ناشر: 上海辞书出版社 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 643 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 30 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب 赵朴初年谱 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 赵朴初年谱 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 赵朴初年谱

این کتاب برای بزرگداشت صدمین سالگرد تولد ژائو پوچو، فعال اجتماعی مشهور چینی و رهبر مذهبی برجسته میهن پرست منتشر شده است. در سال 2005، توسط آقای لی جیاژن از موسسه فرهنگ بودایی چین برنامه ریزی شد و آقای شن کوجی، کارشناس تواریخ، برای ویرایش آن دعوت شد. خانم پو شخصاً مقدمه این کتاب را نوشته است. آقای پارک با مهربانی مطالب زیادی مانند نامه ها و دستورالعمل های آقای پارک را در زمان حیاتش ارائه کرد.\r\nاین کتاب حدود 500000 کلمه است که زندگی افسانه ای پو لائو را ثبت می کند. تواریخ به سه بخش تقسیم می شود: متن، یادداشت ها و ضمائم. متن فعالیت‌های اصلی آقای پارک را روز به سال، ماه و روز ثبت می‌کند که مختصر و مختصر است؛ حاشیه‌نویسی‌ها به جزئیات محتوای فعالیت‌ها مانند متن کامل مقالات، گزارش‌ها، شعرها، نامه‌ها، مقدمه‌ها، کتیبه ها، مداحی ها، کتیبه ها و ... توسط جناب پارک مداحی، دوبیتی، تلگرام، تسلیت نامه و ... و همچنین افراد مرتبط، سازمان ها، رویدادها و ... در مراسم. پیوست مجموعه ای از چند مقاله مهم و بزرگتر برای اهداف پژوهشی خوانندگان است. علاوه بر آنچه در نشریات داخلی منتشر و منتشر شده است، حجم زیادی از اطلاعات برای اولین بار منتشر می شود که فوق العاده ارزشمند است.\r\nزندگی آقای پو نود و سه سال طول کشید. ردپای او تقریباً در سراسر جهان است، فعالیت های او همه جوانب را در بر می گیرد و همیشه با بودیسم چینی در ارتباط است و می توان گفت که زندگی او وقایع نگاری از یادگارهای بودایی نزدیک به یک قرن است. او نماینده بودیسم مدرن چینی است که تجسم رابطه همه جانبه بین دین و کشور، ملت، جهان، امداد رسانی به بلایا، نجات ملی، فرهنگ و هنر است.\r\nاین کرونیکل اولین کتاب در چین است که زندگی افسانه‌ای ژائو پوچو را کامل‌تر و منظم‌تر معرفی می‌کند. انتشار آن نقش مثبتی در ترویج مطالعه سهم پیائو لائو در بودیسم مدرن چینی، به ارث بردن و پیشبرد سنت های خوب بودیسم، و تحقق هماهنگی جامعه معاصر ایفا می کند.\r\nاین کتاب جلد گالینگور است، با فرمت کوچک 16، حدود 864 صفحه، 54 برگه چاپی. قبل از متن، تصاویر رنگی از زندگی روزمره، کار و تحصیل مستر پارک و در داخل متن عکس های سیاه و سفید از فعالیت های مهم مستر پارک وجود دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

本书是为隆重纪念中国著名社会活动家、杰出的爱国宗教领袖赵朴初诞辰100周年而出版。2005年由中国佛教文化研究所李家振先生策划,邀请年谱专家沈去疾先生编著。朴老夫人亲自为本书撰写了序言。朴老生前友好提供了许多朴老书信、批示等资料, 全书约50万字,记载了朴老传奇一生。年谱分为正文、注释、附录三大部分。正文按年、月、日记载朴老是日主要活动,简明扼要;注释则详载活动的内容,如全文刊载朴老所写的文章、报告、诗歌、书信、序跋、题记、赞颂、碑文、悼词、对联、唁电、回向文等,以及活动中的有关人物、组织、事件等。附录是一些重要的、篇幅较大的文章汇集,供读者研究之用。所收除已公开发表及内部刊物登载过的之外,大量资料为首次公开发表,弥足珍贵。 朴老的一生长达九十三年.足迹几乎遍及全球,活动涉及方方面面,而无时无刻不与中国佛教联在一起,可以说他的生平就是一部近百年的佛教大事记。他是中国近现代佛教的一个代表,体现了宗教与国家、民族、国际、救灾、救亡、文化、艺术等全方位的关系。 本年谱是国内第一部较完整、系统地介绍赵朴初传奇一生的读物。它的出版,对于研究朴老对中国近现代佛教的贡献,继承和发扬佛教的优良传统,实现当代社会的和谐,具有积极的推动作用。 本书为精装本,开本为小16开,约864页,54印张。正文前有朴老生活起居、工作治学的彩色图片,正文内有朴老重要活动的黑白照片。





نظرات کاربران