ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Images and Idols: Creativity for the Christian Life (Reclaiming Creativity)

دانلود کتاب تصاویر و بت ها: خلاقیت برای زندگی مسیحی (بازیابی خلاقیت)

Images and Idols: Creativity for the Christian Life (Reclaiming Creativity)

مشخصات کتاب

Images and Idols: Creativity for the Christian Life (Reclaiming Creativity)

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 2018031605, 9780802418487 
ناشر: Moody Publishers 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Images and Idols: Creativity for the Christian Life (Reclaiming Creativity) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تصاویر و بت ها: خلاقیت برای زندگی مسیحی (بازیابی خلاقیت) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تصاویر و بت ها: خلاقیت برای زندگی مسیحی (بازیابی خلاقیت)



مسیحیان باید در خلاقیت پیشرو باشند، اما ما به ندرت این کار را می کنیم.

خداوند خالق همه چیز است و ما را به صورت خود آفرید. خلاقیت در تار و پود انسانیت ما تنیده شده است. بنابراین، مسیحیان باید خلاقیت را به‌عنوان بخش مهمی از نقش تصویرسازی ما ارزش قائل شوند و از آن حمایت کنند. در عوض، مسیحیان اغلب نمی‌دانند با خلاقان چه کنند و خلاقان نمی‌دانند با مسیحیت چه کنند. در یک طرف شما مسیحیان را دارید که هنر، تخیل و زیبایی را به کلی نادیده می گیرند یا از آن چشم پوشی می کنند. از طرف دیگر شما هنرمندانی دارید که از هر یک از این چیزهای خوب بت می سازند.

رایان لیستر، استاد الهیات، و توماس تری، هنرمند سخنوری و بنیانگذار Humble Beast، برای کمک به بازگرداندن ارتباط بین خلاقیت و الهیات، با هم متحد می شوند. تصاویر و بت هایک کاوش الهیاتی و هنری در خلاقیت در زندگی مسیحی است. این به خلاقان کمک می کند تا یک پایه الهیات قوی برای هنر خود بسازند، در حالی که کلیسا را ​​برای پذیرش الهیات زیبایی و خلاقیت به چالش می کشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Christians ought to be leading the way in creativity, but we rarely do.

God is the Creator of all things, and He created us in His image. Creativity is woven into the very fabric of our humanity. Therefore, Christians should value and champion creativity as a vital part of our image-bearing role. Instead Christians often don’t know what to do with creatives and creatives don’t know what to do with Christianity. On one side you have Christians who neglect or discount art, imagination, and beauty altogether. On the other, you have artists who make idols out of each of these good things.

Ryan Lister, a theology professor, and Thomas Terry, a spoken word artist and founder of Humble Beast, team up to help restore the connection between creativity and theology. Images & Idols is a theological and artistic exploration of creativity in the Christian life. It will help creatives build a strong theological foundation for their art, while challenging the church to embrace a theology of beauty and creativity.





نظرات کاربران