دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Michael Sudduth
سری:
ISBN (شابک) : 9781317018070, 1317018079
ناشر: Routledge
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 251
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Reformed Objection to Natural Theology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اعتراض اصلاح شده به الهیات طبیعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مایکل سودوت سه ایراد برجسته به الهیات طبیعی را که در جریانهای اصلاحشده سنت الهیات پروتستان ظهور کردهاند، بررسی میکند: ایرادات ناشی از بیواسطگی شناخت ما از خدا، تأثیرات آگاهانه گناه، و منطق استدلالهای خداباوری. سودوت با تمایز بین پروژه الهیات طبیعی و مدل های خاص الهیات طبیعی، استدلال می کند که هیچ یک از ایرادات اصلی اصلاح طلبان به عنوان اعتراض به پروژه الهیات طبیعی موفق نیستند. یک مدل خاص از الهیات طبیعی - مدل جزمی - برای رسیدگی به نگرانیهای اصلاحشده در مورد الهیات طبیعی مناسبتر است. بر اساس این مدل، برهان های خداباورانه عقلانی، بازسازی انعکاسی معرفت طبیعی خدا توسط مسیحیان را در چارچوب الهیات جزمی نشان می دهند. بررسی سودوت که هم از معرفت شناسی دینی معاصر و هم از تاریخ الهیات فلسفی پروتستانی برخوردار است، ماهیت پیچیده پروژه الهیات طبیعی و جایگاه آن را در سنت اصلاح شده روشن می کند.
Michael Sudduth examines three prominent objections to natural theology that have emerged in the Reformed streams of the Protestant theological tradition: objections from the immediacy of our knowledge of God, the noetic effects of sin, and the logic of theistic arguments. Distinguishing between the project of natural theology and particular models of natural theology, Sudduth argues that none of the main Reformed objections is successful as an objection to the project of natural theology itself. One particular model of natural theology - the dogmatic model - is best suited to handle Reformed concerns over natural theology. According to this model, rational theistic arguments represent the reflective reconstruction of the natural knowledge of God by the Christian in the context of dogmatic theology. Informed by both contemporary religious epistemology and the history of Protestant philosophical theology, Sudduth’'s examination illuminates the complex nature of the project of natural theology and its place in the Reformed tradition.
Cover Half Title Title Page Copyright Page Dedication Table of Contents Preface Acknowledgements Introduction Part I Natural Theology in the Reformed Tradition 1 The Emergence and Evolution of the Reformed Endorsement of Natural Theology 2 Understanding the Reformed Objection to Natural Theology Part II Natural Theology and the Immediate Knowledge of God 3 The Naturally Implanted Knowledge of God 4 The Immediate Knowledge of God in Twentieth-Century Religious Epistemology 5 Immediacy and Reformed Models of Natural Theology Part III Sin and the Christian Reconstruction of Natural Theology 6 Natural Theology and the Noetic Effects of Sin 7 The Noetic Effects of Sin and Contemporary Epistemology 8 The Dogmatic Model of Natural Theology Part IV The Logic of Natural Theology 9 The Logic of Theistic Arguments 10 God of the Philosophers 11 The ‘Robust Theistic Descriptivist’ Objection Evaluated Epilogue Index of Subjects Index of Persons