ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Feminism in Action: Building Institutions and Community through Women's Studies

دانلود کتاب فمینیسم در عمل: ایجاد نهادها و جامعه از طریق مطالعات زنان

Feminism in Action: Building Institutions and Community through Women's Studies

مشخصات کتاب

Feminism in Action: Building Institutions and Community through Women's Studies

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807821292, 9780807821299 
ناشر: The University of North Carolina Press 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 324 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 55 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Feminism in Action: Building Institutions and Community through Women's Studies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فمینیسم در عمل: ایجاد نهادها و جامعه از طریق مطالعات زنان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فمینیسم در عمل: ایجاد نهادها و جامعه از طریق مطالعات زنان

فمینیسم در عمل گزارش دست اول ژان اوبار از دو دهه تلاش برای ترویج آموزش عالی برای زنان از طریق ایجاد برنامه های مطالعات زنان است. این کتاب نسخه‌های اصلاح‌شده مهم‌ترین ارائه‌های اوبار در مورد این موضوع، از یک سخنرانی در سال 1976 با دانشجویان ورودی دانشگاه دوک، از طریق مقاله‌های اصلی که روند تغییرات نهادی را مستند می‌کنند، تا یک سخنرانی در سال 1993 در مورد تأثیر نژاد بر بحث‌ها را گرد هم می‌آورد. جنسیت این مقالات با ایجاد تعادل کامل بین یک حس نظری از آنچه فمینیسم پیشنهاد می‌کند و یک حس عملی از آنچه از نظر سیاسی امکان‌پذیر است، پرسش‌های اساسی در مورد نقش برنامه‌های مطالعات زنان در آکادمی را ایجاد می‌کنند - و به پاسخ دادن به آنها کمک می‌کنند. دقیقاً چنین برنامه هایی چه نوع تغییراتی را ایجاد می کنند؟ چگونه به صورت نهادی کار می کنند؟ دلیل موفقیت فوق‌العاده آنها در حمایت از آموزش عالی برای همه زنان، از فارغ‌التحصیلان اخیر دبیرستان گرفته تا دانشجویان مسن‌تر بازگشته، چیست؟ این مقالات که به سبکی پر جنب و جوش و حکایتی نوشته شده و با شهادت های شخصی دانشجویان و همکاران تکمیل شده است، نه تنها تاریخچه ارزشمندی از حوزه مطالعات زنان را ارائه می دهد، بلکه طرحی مشخص برای برنامه های فعلی و آینده ارائه می دهد. از دیدگاه دانش آموزی، نحوه ارائه و بحث درباره زنان و جنسیت به همان اندازه مهم به نظر می رسد که صرفاً ذکر آنها به عنوان موضوع، اگر نه بیشتر، مهم باشد. چنین مشاهدات دانشجویی نشان می‌دهد که اعضای هیئت علمی به‌عنوان «دروازه‌بانان» دانش بسیار بیشتر از رشته‌ها یا گروه‌ها عمل می‌کنند. . . . دانش‌آموزان برای اینکه بتوانند اطلاعات آموخته‌شده در زمینه کلاس مطالعات زنان را به دوره‌های دیگر منتقل کنند، به آمادگی و تشویق فعال نیاز دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Feminism in Action is Jean O'Barr's firsthand account of two decades spent working to promote the cause of higher education for women through the establishment of women's studies programs. The book brings together revised versions of O'Barr's most significant presentations on the subject, from a 1976 talk to incoming Duke University students, through original essays that document the process of institutional change, to a 1993 lecture on the impact of race on discussions of gender. Striking the perfect balance between a theoretical sense of what feminism proposes and a practical sense of what is politically feasible, these essays pose--and help to answer--basic questions about the role of women's studies programs in the academy. Exactly what kinds of changes do such programs instigate? How do they work, institutionally? What accounts for their extraordinary success in supporting higher education for all women, from recent high school graduates to older returning students? Written in a lively, anecdotal style and supplemented by personal testimonies from students and colleagues, the essays provide not only a valuable history of the field of women's studies but a concrete blueprint for current and future programs. from the book From a student point of view, the way in which women and gender are presented and discussed appears as important as their mere mention as topics, if not more so. Such student observations suggest that individual faculty members function as 'gatekeepers' of knowledge to a much greater degree than disciplines or departments do. . . . Students require active preparation and encouragement if they are to be able to transfer information learned in the context of a women's studies class into other courses.



فهرست مطالب

CONTENTS
Listening
Explaining
Teaching
Organizing
Index




نظرات کاربران