ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Online Teaching at its Best

دانلود کتاب آموزش آنلاین در بهترین حالت

Online Teaching at its Best

مشخصات کتاب

Online Teaching at its Best

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781119242314, 1119242312 
ناشر: Jossey Bass 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 267 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Online Teaching at its Best به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش آنلاین در بهترین حالت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش آنلاین در بهترین حالت

\"تدریس آنلاین در بهترین حالت: ادغام طراحی آموزشی با تحقیق آموزشی و یادگیری\"--\"محتوا\" -- \"نویسندگان\" -- \"پیشگفتار\" -- \"1 تدریس در بهترین حالت، مهم نیست محیط چه باشد\" -- \"کیفیت تدریس به عنوان کلید\" -- \"چالش های ویژه یادگیری آنلاین\" -- \"چالش های دانشجویان\" -- \"چالش های اساتید\" - - \"چالش های ویژه ای که اساتید آنلاین با آن روبرو هستند\" -- \"تدریس و یادگیری در سراسر محیط ها\" -- \"بازتاب ها\" -- \" منابع\" -- \"2 تنظیم نتایج مهم\" -- \"نیاز به تأمل در آنچه آموزش می دهیم\" -- \"چگونه محتوا به محرک اشتباه تبدیل می شود\" -- \"مقصدی معنادار برای شرکت یادگیرنده \" -- \"نمونه هایی از یادگیری مهم از طراحی آموزشی\" -- \"نمونه هایی از یادگیری مهم از دوره های دانشگاهی\" -- \"خلاقیت و طراحی\" -- \"علوم\" -- \"کمی استدلال و فناوری اطلاعات\" -- \"سلامت و علوم اجتماعی\" -- \"نمونه هایی از یادگیری مهم از یادگیری تطبیقی\" -- \"فرایند بازتاب\" -- \"بازتاب\" -- \" منابع \" -- \"3 طراحی یک دوره منسجم\" -- \"استانداردهای طراحی دوره آنلاین\" -- \"مراحل طراحی دوره\" -- \"ساختار دوره شما\" -- \"ساختار طراحی دوره \" -- \"The Graphic Syllabus\" -- \"الگوهای دوره و نقشه ها: کمک به طراحی دوره\" -- \"الگوهای دوره\" -- \"نقشه های دوره\" -- \"نوشتن و آموزش ترتیب بندی نتایج \" -- \"توسعه ارزیابی های معتبر\" -- \"آزمون ها و آزمون های عینی\" -- \"مقاله ها، گرافیک ها و پروژه ها\" -- \"خودارزیابی ها و بازتاب ها\" -- \"گروهی کار\" -- \"عملکردها\" -- \"ارزیابی های پیش بینی شده\" -- \"نگاشت فعالیت های آموزشی با نتایج\" -- \"انتخاب محتوای دوره آنلاین\" -- \"دستورالعمل های حق نسخه برداری آنلاین\" -- \"محدودیت در مواد دوره آنلاین\" -- \"کسب مجوز یا مجوز\" -- \"برنامه درسی: چه چیزی باید شامل شود\" -- \"سازماندهی فایل های خود برای خود و دانش آموزانتان\" -- \" بازتاب ها.

\"استفاده از کتاب سخنگو و قالب های بریل\"--\"روش های طراحی پاورپوینت های قابل دسترس\" -- \"منابع زیرنویس\" -- \"بررسی دسترسی\" -- \"منابع برای دانش آموزان \" -- \"تنظیمات کامپیوتر و راهنمای مطالعه\" -- \"تکنولوژی های کمکی\" -- \"پشتیبانی فناوری اضافه شده\" -- \"ایندکس.  < span>بیشتر بخوانید...


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"ONLINE TEACHING AT ITS BEST: Merging Instructional Design with Teaching and Learning Research"--"Contents" -- "The Authors" -- "Preface" -- "1 Teaching at Its Best, No Matter What the Environment" -- "Teaching Quality as Key" -- "The Special Challenges of online Learning" -- "Challenges from the Students" -- "Challenges from the Faculty" -- "The Special Challenges That Online Faculty Face" -- "Teaching and Learning across Environments" -- "Reflections" -- "References" -- "2 Setting Significant Outcomes" -- "The Need for Reflecting on What We teach" -- "How Content Becomes the Wrong Driver" -- "A Meaningful Destination for the Learning Enterprise" -- "Examples of Significant Learning from Instructional Design" -- "Examples of Significant Learning from College Courses" -- "Creativity and Design" -- "The Sciences" -- "Quantitative Reasoning and Information Technology" -- "Health and Social Sciences" -- "Examples of Significant Learning from Adaptive Learning" -- "The Process of Reflection" -- "Reflections" -- "References" -- "3 Designing a Coherent Course" -- "Online Course Design Standards" -- "Phases of Course Design" -- "Structuring Your Course" -- "Course Design Structure" -- "The Graphic Syllabus" -- "Course Templates and Maps: Aids to Course Design" -- "Course Templates" -- "Course Maps" -- "Writing and Sequencing Learning Outcomes" -- "Developing Valid Assessments" -- "Objective Tests and Quizzes" -- "Papers, Graphics, and Projects" -- "Self-Assessments and Reflections" -- "Group Work" -- "Performances" -- "Proctored Assessments" -- "Mapping Learning Activities to Outcomes" -- "Choosing Online Course Content" -- "Online Copyright Guidelines" -- "Restrictions on Online Course Materials" -- "Obtaining Permission or a License" -- "The Syllabus: What to Include" -- "Organizing Your Files for Yourself and Your Students" -- "Reflections.

"Using Talking Book and Braille Formats"--"Ways to Design Accessible PowerPoint Presentations" -- "Captioning Resources" -- "Accessibility Checks" -- "Resources for Students" -- "Computer Settings and Study Guides" -- "Assistive Technologies" -- "Added Technology Support" -- "Index.  Read more...



فهرست مطالب

The Authors vii Preface ix 1 Teaching at Its Best, No Matter What the Environment 1 Teaching Quality as Key 1 The Special Challenges of Online Learning 2 The Special Challenges That Online Faculty Face 4 Teaching and Learning across Environments 7 Reflections 15 2 Setting Significant Outcomes 21 The Need for Reflecting on What We Teach 21 How Content Becomes the Wrong Driver 23 A Meaningful Destination for the Learning Enterprise 23 Examples of Significant Learning from Instructional Design 24 Examples of Significant Learning from College Courses 25 Examples of Significant Learning from Adaptive Learning 28 The Process of Reflection 29 Reflections 30 3 Designing a Coherent Course 37 Online Course Design Standards 37 Phases of Course Design 39 Structuring Your Course 40 Course Templates and Maps: Aids to Course Design 43 Writing and Sequencing Learning Outcomes 46 Developing Valid Assessments 49 Mapping Learning Activities to Outcomes 56 Choosing Online Course Content 58 Online Copyright Guidelines 59 The Syllabus: What to Include 63 Organizing Your Files for Yourself and Your Students 66 Reflections 68 4 Applying Cognitive Science to Online Teaching and Learning Strategies 79 Twenty-Five Principles of Learning from Cognitive Science 79 How These Principles Can Inform Online Course Design and Teaching 82 Reflections 96 5 Motivating Elements: Course Policies, Communications, Assessments, and More 107 Motivation, Effort, and Achievement 107 Too Much of a Good Thing? 109 Categories of Motivators: Intrinsic and Extrinsic 109 Reinforcing and Punishing 110 Capturing Attention 110 Ensuring Relevance 112 Encouraging Goal Expectancy and Self-Efficacy 115 Creating Satisfaction 120 Fostering Social Belonging 121 Motivating as Our Major Task 122 Reflections 123 6 Developing Interactivity, Social Connections, and Community 131 The Effects of Interactions on Learning 131 Student-Instructor Interaction 133 Student-Content Interaction 136 Student-Student Interaction 150 Interactions with Technology 156 Reflections 158 7 Making Accessibility for Everyone Much Easier 165 Why Use Student-Centered Design? 165 Sources of Obstacles 167 Overcoming Obstacles 167 Guidelines and Standards for Designing Accessibility 169 The Specific How-To's of Ensuring Accessibility 171 Additional Resources and Advice 187 Reflections 188 8 Creating a Supportive Culture for Online Teaching 195 The Importance of Quality in Online Courses 195 Faculty Challenges in Transitioning to Online Teaching 197 Faculty Incentives and Support for Online Teaching 200 Designing Effective Professional Development 206 Models for a Professional Development Program 210 Summary 214 Reflections 215 Appendix A: Online Course Development Checklist 221 Course Beginnings 221 Technology 224 Assessments and Grading 225 Course Materials 227 Student Interactions with the Content, Instructor, and Peers 228 Appendix B: Accessibility Resources 231 Strategies to Make Access to Course Materials Easy 231 Ways to Make Accessible Document Files 233 Ways to Design Accessible PowerPoint Presentations 236 Captioning Resources 236 Accessibility Checks 237 Resources for Students 237 Index 241




نظرات کاربران