ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Death, Torture and the Broken Body in European Art, 1300-1650

دانلود کتاب مرگ، شکنجه و بدن شکسته در هنر اروپا، 1300-1650

Death, Torture and the Broken Body in European Art, 1300-1650

مشخصات کتاب

Death, Torture and the Broken Body in European Art, 1300-1650

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری: Visual Culture in Early Modernity 
ISBN (شابک) : 147243367X, 9781472433671 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 281 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب Death, Torture and the Broken Body in European Art, 1300-1650 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مرگ، شکنجه و بدن شکسته در هنر اروپا، 1300-1650 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مرگ، شکنجه و بدن شکسته در هنر اروپا، 1300-1650

بدن‌ها درهم شکسته، اندام‌ها شکسته، پوست پوسته‌شده، خون ریخته شده: از نقاشی‌ها گرفته تا چاپ‌ها تا مجسمه‌های کوچک، هنر اواخر قرون وسطی و اوایل دوره مدرن صحنه‌های خشونت‌آمیز آزاردهنده‌ای را پدید آورد. بسیاری از این صحنه‌های شکنجه مصائب مسیح و عواقب پس از آن را به یاد می‌آورند، اما شهادت قدیسان، داستان‌های عدالتی که در مورد شریران دیده می‌شود، و گزارش‌های گسترده از جنایات جنگ، زمینه مناسبی را برای صحنه‌هایی از هتک حرمت جسد فراهم کرد. دست اندرکاران این جلد، درد، رنج، و هتک حرمت شکل انسان را نه صرفاً به مثابه خیالات گذرا کادری از سادیست های اولیه، بلکه به عنوان خدمت به کارکردهای اجتماعی بزرگتر در جامعه اروپایی تفسیر می کنند. با بهره گیری از چارچوب های ایجاد شده توسط محققانی مانند ساموئل ادگرتون، میچل مربک، و الین اسکاری (به نام چند نفر)، مرگ، شکنجه و بدن شکسته در هنر اروپایی، 1300-1650 مجموعه ای جذاب از لنزها را ارائه می دهد که از طریق آن چنین تصاویری را مشاهده کنید و آن را در زمینه های اجتماعی، سیاسی و مذهبی گسترده تر آن قرار دهید. اگرچه آثار هنری مورد بحث قرن‌ها قدمت دارند، موضوعات مقاله‌ها امروزه طنین انداز می‌شوند، زیرا جامعه غربی قرن بیست و یکم هنوز درگیر بحث‌های سختی درباره اخلاق و پیامدهای استفاده از زور، اجبار (از جمله شکنجه) و اعدام است. و در مورد اینکه آیا نوشتن هنجارهای اجتماعی بر روی بدن کسانی که مطابقت ندارند هرگز کاملاً قابل قبول است یا خیر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Bodies mangled, limbs broken, skin flayed, blood spilled: from paintings to prints to small sculptures, the art of the late Middle Ages and early modern period gave rise to disturbing scenes of violence. Many of these torture scenes recall Christ’s Passion and its aftermath, but the martyrdoms of saints, stories of justice visited on the wicked, and broadsheet reports of the atrocities of war provided fertile ground for scenes of the body’s desecration. Contributors to this volume interpret pain, suffering, and the desecration of the human form not simply as the passing fancies of a cadre of proto-sadists, but also as serving larger social functions within European society. Taking advantage of the frameworks established by scholars such as Samuel Edgerton, Mitchell Merback, and Elaine Scarry (to name but a few), Death, Torture and the Broken Body in European Art, 1300-1650 provides an intriguing set of lenses through which to view such imagery and locate it within its wider social, political, and devotional contexts. Though the art works discussed are centuries old, the topics of the essays resonate today as twenty-first-century Western society is still absorbed in thorny debates about the ethics and consequences of the use of force, coercion (including torture), and execution, and about whether it is ever fully acceptable to write social norms on the bodies of those who will not conform.



فهرست مطالب

Cover
Half Title
Title Page
Copyright Page
Contents
List of Figures
Notes on Contributors
Acknowledgements
Introduction: Spectacular Unmaking: Creative Destruction, Destructive Creativity
	Notes
PART 1 HOLY VIOLENCE, THE CREATION OF MARTYRS
	1 Guido da Siena and the Four Modes of Violence
		Notes
	2 The Suffering Christ and Visual Mnemonics in Netherlandish Devotions
		Notes
	3 A Chopped-Off Head on a Golden Plate: Jan Mostaert’s Head of Saint John the Baptist on a Plate Surrounded by Angels
		From Story to Object
		The Reversal of Medium: Mostaert and the Johannesschüssel in Painting
		Jan Mostaert’s Saint John the Baptist as a Devotional Image
			THE ANGELS
			THE JOHANNESSCHÜSSEL AS EUCHARISTIC SYMBOL
			THE TEARS
			SOME CLOSING REMARKS
		Art and Death
		Notes
	4 Reviving Martyrdom: Interpretations of the Catacombs in Cesare Baronio’s Patronage
		Rome’s “Hidden Cities”: Baronio’s Account of the Discovery of 1578
		Baronio’s Use of Antique Sources at SS. Nereo e Achilleo
		Locating SS. Nereo e Achilleo in Rome’s Sacred Landscape
		Notes
	5 The Authorizations of Torture: John Bale Writing Anne Askew
		“Tryumphaunt Sufferynges of the Martyrs”: Bale as Co-Author and Hagiographer
		The Unmartyred Martyrs: Bale’s Take on the Catholic Saints
		Outpilating Pilate: Bale and Askew’s Interrogators
		The Passion of Anne askew and the Re-Structuring of the World
		Torture and Authority for Early Modern Women: Some Conclusions
		Notes
PART 2 SOCIAL VIOLENCE, THE CREATION OF CIVIC IDENTITIES
	6 Killing and Dying at The Death of Decius Mus
		Notes
	7 Dracula, the Turks, and the Rhetoric of Impaling in Fifteenth- and Sixteenth-Century Germany
		Notes
	8 Execution by Image: Visual Spectacularism and Iconoclasm in Late Medieval and Early Modern Europe
		Notes
	9 A Shameful Spectacle: Claes Jansz. Visscher’s 1623 News Prints of Executed Dutch “Arminians”
		Honor in the Dutch Republic
		The Unfortunate End of Johan van Oldenbarnevelt
		Reinier van Oldenbarnevelt’s Humiliation and Demise
		Hendrick Slatius: From the Gallows to the Grave and Back Again
		Visscher’s Grand Finale
		Notes
Conclusion: Closing Thoughts
	Notes
Bibliography
Index




نظرات کاربران