ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب F*cked: Being Sexually Explorative and Self-Confident in a World That's Screwed

دانلود کتاب F*cked: اکتشاف جنسی و اعتماد به نفس در دنیایی که به هم ریخته است

مشخصات کتاب

F*cked: Being Sexually Explorative and Self-Confident in a World That's Screwed

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780062666932 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات:  
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب F*cked: Being Sexually Explorative and Self-Confident in a World That's Screwed به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب F*cked: اکتشاف جنسی و اعتماد به نفس در دنیایی که به هم ریخته است نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب F*cked: اکتشاف جنسی و اعتماد به نفس در دنیایی که به هم ریخته است

آیا شما یک شلخته کثیف و زننده هستید؟ یا یک کابوس سرکوب شده جنسی؟ صرف نظر از سابقه یا رزومه اتاق خواب شما، کسی یا چیزی احتمالاً در مقطعی چنین احساسی را در شما ایجاد کرده است. این همان چیزی بود که کورین فیشر و کریستینا هاچینسون زمانی که پادکست بسیار محبوب Guys We Fucked: The Anti Slut-Shaming را ایجاد کردند، کشف کردند. چیزی که به عنوان یک خروجی برای مصاحبه شروع شد— حدس زدید!—افراد که آنها را لعنت کرده بودند، به سرعت به یک جامعه عظیم از فاکرها در سرتاسر جهان تبدیل شدند و مکانی برای به اشتراک گذاشتن داستان هایی در مورد ناهنجاری ها، تروما، حمله و سردرگمی کلی در میان افرادی که نمی دانند دارند چه کار می کنند (به عبارت دیگر، همه). F*CKED ​​این گفتگوهای خام، مضحک و جدی را از پادکست به صفحه می آورد. این راهنمای عشق و رابطه جنسی برای هر کسی است - زن، مرد، ترنس یا بلاتکلیف - که از استانداردهای دوگانه و انگ موجودات جنسی خسته شده است. این برای هر کسی است که تا به حال احساس ترس کرده است که خود واقعی خود باشد. کورین و کریستینا با شما صحبت نمی کنند یا شما را نوازش نمی کنند زیرا شما بهتر از آن هستید. آنها توضیح نمی دهند که چرا او به شما علاقه ای ندارد، زیرا این مهم نیست. این کتاب به شما می آموزد که چگونه با چرندیات کنار بیایید، شانه های خود را برسید و ادامه دهید. شما همچنین خواهید آموخت: چرا شرم کاملا ساخته شده است و چگونه می توانیم به آن دست نزنیم اکتشاف جنسی و اینکه چگونه گاهی اوقات به سفر به مرکز اورژانس ختم می شود. سوالات ناراحت کننده شریک جنسی شما خودارضایی، سه نفری، پورن، اسباب بازی های جنسی، چیزهای باسن و خیلی چیزهای دیگر علیرغم آنچه رام-کامز و مجلات به شما می گویند، می توانید بدون کمک مرد، یک لیوان گل رز و یک زاناکس مهمتر از همه، شما به تنهایی خوب هستید. این کتابی است که بریجت جونز در وهله اول باید بجای نوشتن آن دفتر خاطرات بد می خواند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران