ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hindu Masjids

دانلود کتاب مساجد هندوها

Hindu Masjids

مشخصات کتاب

Hindu Masjids

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Islamization 
ISBN (شابک) : 8175213311 
ناشر: Voice of India 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مساجد هندوها: تاریخ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Hindu Masjids به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مساجد هندوها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مساجد هندوها

مساجد هندو: نمادی از درگیری طولانی مدت بین هندوها و مسلمانان است و سعی در ارائه راه حل دارد. از امپراتور اکبر گرفته تا راجیو گاندی، بسیاری تلاش کرده اند تا پل های دوستی بین دو جامعه ایجاد کنند، اما همه آنها، از جمله مهاتما گاندی، شکست خورده اند. همانطور که در پنج دهه گذشته ثابت شده است، تقسیم سال 1947 مشکل را حل نکرد. آیا برای فرار از مواجهه با حقیقت گذشته است؟ یا برای تسکین احساسات مسلمانان است؟ آیا برای جلوگیری از بحث و جدلی است که ممکن است بر یک یا چند رأی انتخاباتی تأثیر منفی بگذارد؟ اما چگونه همه احزاب سیاسی می توانند در سرکوب واقعیت های یکسان منفعت خاصی داشته باشند؟ مطمئناً، اگر ممکن است یک طرف با آشکار شدن حقایق ضرر کند، طرف دیگر باید در نتیجه سود کند. احزاب حاکم در مرکز و همچنین در ایالت هر از گاهی تغییر می کنند. با این حال، هیچ حزبی تمایل واقعی برای آگاه کردن مردم هند از حقایق گذشته جمعی خود نشان نداده است؟ آیا دلیل آن ترس سراسری از خشم جامعه است؟ اگر چنین است، چگونه می توان بین یک جامعه دوستی وجود داشته باشد که عامل ترس باشد و دیگری قربانی ترس باشد؟ چندین محقق طی سال‌ها، صدها معبد را فهرست کرده‌اند و هتک حرمت آنها را توصیف کرده‌اند، اما هیچ‌یک قبل از نویسنده تمایز واضحی بین ماندیر تبدیل‌شده به مسجد در مقایسه با مسجدی که با آوار معبدی ویران شده ساخته شده است، قائل نشده است. حتی کانینگهام که در طول سال‌های 1838-1855 به طور گسترده به شمال هند سفر کرد و بررسی‌های خود را در 23 گزارش حجیم منتشر کرد، این تمایز را قائل نشد. پرافول گورادیا از هر مسجد یا درگاهی که بحث شده است بازدید کرده است. نه به تنهایی، بلکه همراه با یک محقق محقق و همچنین یک عکاس عالی. او اکنون از مسلمانان می‌خواهد که این بناهای به‌دست‌رفته یا غارت‌شده را رها کنند و برای دعا با خدای یگانه‌شان، خدا، استفاده نکنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Hindu Masjids: Symbolises the longstanding conflict between Hindus and Muslims, and tries to offer a solution. From Emperor Akbar to Rajiv Gandhi, many have tried to build bridges of friendship between the two communities but all of them, including Mahatma Gandhi, have failed. As the last five decades have proved, the partition of 1947 did not solve the problem. Is it to escape facing the truth about the past? Or is it to placate Muslim sentiments? Is it to avoid a controversy which might adversely affect one or more electoral verdicts? But how can all the political parties have a vested interest in the suppression of the same facts? Surely, if some party might lose out by the facts coming to light, another should gain as a result. Ruling parties at the centre as well as in the state change from time to time. Yet, no party has shown any real inclination in letting the people of India know facts of their collective past? Is the reason then, a countrywide fear of a community's wrath? If it be so, how can there be friendship between one community being the cause and the other the casualty of fear? Several scholars have, over the years, listed hundreds of temples and described their desecration but none before the author has drawn a clear distinction between a mandir converted into a masjid in contrast to a mosque built with the rubble of a demolished temple. Even Cunningham, who toured North India extensively in the course of 1838-1855 and published his surveys in 23 voluminous reports, did not make the distinction. Prafull Goradia has visited every masjid or dargah that has been discussed. Not alone, but accompanied by a research scholar as well as an excellent photographer. He now appeals to Muslims to abandon and not use these ill-gotten or looted edifices for praying to their one and only god, Allah.





نظرات کاربران