ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fact Vs. Fiction: Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News

دانلود کتاب واقعیت در مقابل داستان: آموزش مهارت های تفکر انتقادی در عصر اخبار جعلی

Fact Vs. Fiction: Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News

مشخصات کتاب

Fact Vs. Fiction: Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781564847027 
ناشر: International Society for Technology in Education 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Fact Vs. Fiction: Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب واقعیت در مقابل داستان: آموزش مهارت های تفکر انتقادی در عصر اخبار جعلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب واقعیت در مقابل داستان: آموزش مهارت های تفکر انتقادی در عصر اخبار جعلی

به دانش آموزان کمک کنید تا واقعیت را از داستان در اطلاعاتی که نه تنها در مدرسه به آنها دسترسی دارند، بلکه در وسایلی که در جیب و کوله پشتی خود حمل می کنند، تشخیص دهند. ظهور چرخه اخبار 24 ساعته، روزنامه‌نگاری شهروندی و افزایش اتکا به رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک منبع خبری قابل اعتماد، تأثیر عمیقی نه تنها بر نحوه دریافت اخبار، بلکه بر نحوه ارزیابی منابع اطلاعاتی نیز داشته است. اطلاعات و تعامل با دیگران در جوامع آنلاین. وقتی این مسائل با صنعت «اخبار جعلی» که عمداً داستان‌های دروغین طراحی شده برای ویروسی شدن را پخش می‌کند، همراه می‌شود، مربیان با چشم‌اندازی جدید و چالش‌برانگیز روبرو می‌شوند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا به این واقعیت‌های جدید بپردازند، استراتژی‌ها و پشتیبانی را برای کمک به دانش‌آموزان برای توسعه مهارت‌های مورد نیاز برای ارزیابی مؤثر اطلاعاتی که آنلاین با آنها مواجه می‌شوند، ارائه می‌کند. این کتاب شامل موارد زیر است: • استراتژی های آموزشی برای مبارزه با اخبار جعلی، از جمله مدل هایی برای ارزیابی داستان های خبری با پیوندهایی به منابع در مورد نحوه گنجاندن درس های مربوط به اخبار جعلی در برنامه های درسی خود. • نمونه هایی از مربیان برجسته که نحوه مقابله با اخبار جعلی را با دانش آموزان و همکاران نشان می دهند. • خودارزیابی اخبار جعلی با یک جزء دیجیتال برای کمک به خوانندگان برای ارزیابی مهارت های خود در تشخیص و مدیریت اخبار جعلی. • یک اینفوگرافیک قابل دانلود با نکات سواد رسانه ای موبایل. راهنمای شروع پرش همراه بر اساس این کتاب مبارزه با اخبار جعلی: ابزارها و استراتژی‌هایی برای آموزش سواد رسانه‌ای است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Help students discern fact from fiction in the information they access not only at school but in the devices they carry in their pockets and backpacks. The advent of the 24-hour news cycle, citizen journalism and an increased reliance on social media as a trusted news source have had a profound effect not only on how we get our news, but also on how we evaluate sources of information, share that information and interact with others in online communities. When these issues are coupled with the “fake news” industry that intentionally spreads false stories designed to go viral, educators are left facing a new and challenging landscape. This book will help them address these new realities, providing strategies and support to help students develop the skills needed to effectively evaluate information they encounter online. The book includes: • Instructional strategies for combating fake news, including models for evaluating news stories with links to resources on how to include lessons on fake news in your curricula. • Examples from prominent educators who demonstrate how to tackle fake news with students and colleagues. • A fake news self-assessment with a digital component to help readers evaluate their skills in detecting and managing fake news. • A downloadable infographic with mobile media literacy tips. The companion jump start guide based on this book is Fighting Fake News: Tools and Strategies for Teaching Media Literacy.





نظرات کاربران