ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Myth of the Good War: America in the Second World War, Revised Edition

دانلود کتاب اسطوره جنگ خوب: آمریکا در جنگ جهانی دوم، ویرایش اصلاح شده

The Myth of the Good War: America in the Second World War, Revised Edition

مشخصات کتاب

The Myth of the Good War: America in the Second World War, Revised Edition

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781459408722, 9781459408739 
ناشر: James Lorimer & Company 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Myth of the Good War: America in the Second World War, Revised Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اسطوره جنگ خوب: آمریکا در جنگ جهانی دوم، ویرایش اصلاح شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اسطوره جنگ خوب: آمریکا در جنگ جهانی دوم، ویرایش اصلاح شده

ژاک پاولز با روحیه مورخان هاوارد زین، گوین دایر، و نوام چامسکی، بر تصویر بزرگ تمرکز می کند. او نیز مانند آنها به دنبال یافتن دلایل واقعی اقدامات قدرت های بزرگ و رهبران بزرگ است. در این کتاب چهره های آشنای جنگ جهانی دوم از آدولف هیتلر تا فرانکلین دی. تصمیمات هیتلر و دولت نازی او برای جنگ، تصمیم دیوانگان نبود. بریتانیا و ایالات متحده متحدانی نبودند که شانه به شانه بدون هیچ انگیزه ای جز رهایی جهان از شر نازیسم مبارزه کنند. به گفته پاولز، اقدامات ایالات متحده در طول سال های جنگ به شدت تحت تأثیر شرکت های آمریکایی - IBM، GM، Ford، ITT و Standard Oil of New Jersey (که اکنون اکسون نامیده می شود) - که دارای سود بسیار زیادی بودند، بود. جنگی که نفت، تسلیحات و تجهیزات را به هر دو طرف می‌فروشد، با پول‌هایی که همه جا می‌جوشند. پاولز به‌جای تحلیل پرل هاربر به‌عنوان یک حمله غیرقابل تحریک، خاطرنشان می‌کند که ژنرال‌های آمریکایی به موفقیت خود در سوق دادن ژاپن به جنگی که آمریکایی‌ها به شدت می‌خواستند، افتخار می‌کردند. یک روایت دلخراش توضیح می‌دهد که چرا پرزیدنت ترومن بر استفاده از بمب‌های هسته‌ای علیه ژاپن پافشاری کرد، در حالی که نیازی به این کار نظامی وجود نداشت. یکی دیگر فاش می‌کند که چرچیل به بمب‌افکن‌هایش دستور داد که درسدن را با خاک یکسان کنند و هزاران نفر را در زمانی که جنگ پیروز شده بود بکشند تا قدرت بریتانیا-آمریکایی را به استالین نشان دهند. رهبرانی که در کتاب‌های دیگر درباره این جنگ معمولاً در قالب قهرمانی نقش می‌بندند، در اینجا کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. نشان داده شده است که کشورهایی که مدعی هدف بالاتری از رفتن به جنگ بودند، انگیزه های ایده آلیستی بسیار کمتری داشتند. جنگ جهانی دوم، همانطور که ژاک پاولز می گوید، فقط در اسطوره جنگ خوبی بود. واقعیت بسیار آشفته تر است -- و آشکارتر از شرارت ناشی از درگیری بین قدرت های بزرگ و رهبران بزرگی است که به دنبال ثروتمند کردن کشورهای خود و تسلط بر جهان هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the spirit of historians Howard Zinn, Gwynne Dyer, and Noam Chomsky, Jacques Pauwels focuses on the big picture. Like them, he seeks to find the real reasons for the actions of great powers and great leaders. Familiar Second World War figures from Adolf Hitler to Franklin D. Roosevelt and Joseph Stalin are portrayed in a new light in this book. The decisions of Hitler and his Nazi government to go to war were not those of madmen. Britain and the US were not allies fighting shoulder to shoulder with no motive except ridding the world of the evils of Nazism. In Pauwels' account, the actions of the United States during the war years were heavily influenced by American corporations -- IBM, GM, Ford, ITT, and Standard Oil of New Jersey (now called Exxon) -- who were having a very profitable war selling oil, armaments, and equipment to both sides, with money gushing everywhere. Rather than analyzing Pearl Harbor as an unprovoked attack, Pauwels notes that US generals boasted of their success in goading Japan into a war the Americans badly wanted. One chilling account describes why President Truman insisted on using nuclear bombs against Japan when there was no military need to do so. Another reveals that Churchill instructed his bombers to flatten Dresden and kill thousands when the war was already won, to demonstrate British-American strength to Stalin. Leaders usually cast in a heroic mould in other books about this war look quite different here. Nations that claimed a higher purpose in going to war are shown to have had far less idealistic motives. The Second World War, as Jacques Pauwels tells it, was a good war only in myth. The reality is far messier -- and far more revealing of the evils that come from conflicts between great powers and great leaders seeking to enrich their countries and dominate the world.





نظرات کاربران