ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Basics Office Design

دانلود کتاب اصول طراحی دفتر کار

Basics Office Design

مشخصات کتاب

Basics Office Design

دسته بندی: طراحی: معماری
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3035613826, 9783035613827 
ناشر: Birkhäuser 
سال نشر: 2018 
تعداد صفحات: 68 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Basics Office Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اصول طراحی دفتر کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اصول طراحی دفتر کار



ابعاد عناصر اصلی محیط‌های کار اداری – میز و صندلی – به همراه مناطق گردشی لازم، طراحی ساختمان‌های اداری را تعیین می‌کنند. با شروع با ماژول هر محل کار، تنظیمات فضای بزرگتر از افزودن این مکان های کاری در ترتیبات مختلف حاصل می شود که منجر به انواع چیدمان اداری متفاوت می شود.

علاوه بر فضای مورد نیاز برای میز و صندلی، لازم است فواصل لازم و همچنین مساحت کف برای کمدها، مسیرهای رفت و آمد و گردش در اتاق های اداری فراهم شود.

Basics Office Design پارامترهای این کار طراحی رایج را به روشی واضح و قابل درک توضیح می دهد و به همان اندازه بر ارگونومی، راحتی و جهت گیری تاکید دارد. فضای مورد نیاز، روابط عملکردی، و انواع مختلف دفاتر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The dimensions of the core elements of office workplaces – desk and chair – together with the necessary circulation areas determine the design of office buildings. Starting with the module of the individual workplace, larger space configurations result from adding these workplaces in a variety of arrangements, resulting in different office layout typologies.

In addition to the space required for desk and chair, it is necessary to provide the required distances as well as floor area for cupboards, movement, and circulation routes within the office rooms.

Basics Office Design explains the parameters of this common design task in a clear and easy-to-understand way, placing as much emphasis on ergonomics, comfort, and orientation as on the space requirements, functional relationships, and the different types of offices.



فهرست مطالب

Contents
Foreword
Introduction
Fundamentals
Room typologies
Design concept and building types
In conclusion
Appendix




نظرات کاربران