ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》

دانلود کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》

跟大卫·哈维读《资本论》

مشخصات کتاب

跟大卫·哈维读《资本论》

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: 大学译丛 
ISBN (شابک) : 9787532763610, 7532763617 
ناشر: 上海译文出版社 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 378 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 73 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》: -- چهار ستون برای تحقیق بسازید



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 跟大卫·哈维读《资本论》

هدف من این است که شما را ترغیب کنم که کتاب سرمایه کارل مارکس را بخوانید و آن را همانطور که مارکس قصد داشت بخوانید. آنچه من تشویق می‌کنم تجربه شخصی شما از این متن، مطالعه مستقیم متن مارکس است، که شما شروع به شکل‌دهی یک دیدگاه مستقل از اندیشه او خواهید کرد.\r\n\r\nآنچه مارکس می خواست در سرمایه به آن دست یابد این بود که بفهمد سرمایه داری چگونه از طریق نقد اقتصاد سیاسی کار می کند. سرمایه داری اگر در حرکت نباشد بی معنی است. مارکس بینش عمیقی نسبت به این موضوع داشت، و همچنین متعهد به معکوس کردن جهت توسعه فعالیت‌های سرمایه بود. بنابراین در واقع عجیب است که بگوییم مارکس سرمایه داری را به یک کل ایستا و ساختاری تقلیل داد. من کاملاً معتقدم که نیت اصلی مارکس دیالکتیکی است و ما باید در هنگام خواندن سرمایه ابتدا یک نگرش دیالکتیکی اتخاذ کنیم.\r\n\r\nاز سال 1971 تقریباً هر سال حتی دو سه بار در سال و برای گروه های مختلف «داس کاپیتال» را تدریس کردم. در روند خوانش «داس پایتخت» در چند دهه گذشته، جغرافیا، تاریخ و موقعیت اجتماعی انسان ها تغییرات زیادی کرده است. در واقع یکی از دلایلی که دوست دارم هر سال سرمایه را تدریس کنم این است که هر بار باید از خودم بپرسم که چگونه آن را متفاوت بخوانم؟ چه نوع مکاشفه ای برای من خواهد آورد که قبلاً به آن توجه نکرده بودم؟\r\n\r\nدر دهه های 1850 و 1860، درک و تصویر مارکس از جهان سرمایه داری مختصر و قابل دسترس بود. اما جهان آنقدر تغییر کرده است که ما باید مدام سؤالات جدیدی بپرسیم: این متن در زمان ما چگونه باید استفاده شود؟ بنابراین، در این کتاب، درک خودم را از ارتباط «داس کاپیتال» با جهان امروز، و همچنین دیدگاه‌های موجود در متن «داس پایتخت» که بیشترین همسویی را با روند توسعه‌ی دوره‌ی جهانی دارد، اضافه کرده‌ام. بار.\r\n\r\nدرباره نویسنده\r\n\r\nدیوید هاروی در سال 1935 در کنت انگلستان به دنیا آمد. وی مدرک لیسانس خود را در سال 1957 از دانشگاه کمبریج و دکترای خود را در سال 1961 دریافت کرد. او زمانی در دانشگاه بریستول، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه جانز هاپکینز تدریس می کرد و در حال حاضر در مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیتی نیویورک و دانشکده اقتصاد لندن تدریس می کند.\r\n\r\nهاروی مهمترین روشنفکر منتقد جهان امروز و همچنین نماینده نئومارکسیسم غرب معاصر است. از آثار مهم او می توان به تفسیر در جغرافیا، عدالت اجتماعی و شهر، محدودیت های سرمایه، و تاریخ مختصر نئولیبرالیسم اشاره کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

我的目的是促使你们去阅读卡尔•马克思的《资本论》,并且按照马克思的本意去阅读它。我所鼓励的是你个人面对这一文本的经历,是直接对马克思的文本进行研读,是你将开始形成对他思想的独立见解。 马克思在《资本论》中所要达到的目的,是通过对政治经济的批判,来理解资本主义是如何运行的。资本主义如果不处于运动状态,就会失去意义。马克思对此有深刻的洞察力,他也致力于扭转资本活动的发展方向。所以说马克思将资本主义简化为一个静态的、结构性的整体其实是很奇怪的。我坚信,马克思的本意是辩证的,我们必须在阅读《资本论》时,首先采取一种辩证的态度。 自1971年以来,我几乎每年都会教授《资本论》,甚至一年中讲两三遍,而且针对各种不同的人群。在过去几十年阅读《资本论》的过程中,人类的地理、历史和社会情况发生了很大的改变。实际上,我喜欢每年都讲授《资本论》的一个原因是,每次我都必须问自己,应该以何种不同的方式阅读它?它又将带给我之前未曾注意的何种启示? 在19世纪五六十年代,马克思对资本主义世界的理解和说明是简明易懂的。但当前世界已经发生了巨大的变化,所以我们必须不断提出新的问题:在我们这个时代,应该如何运用这一文本?所以在本书中,我也加入了自己关于《资本论》与当今世界的相关性的理解,以及《资本论》文本中最符合时代发展趋势的观点。 作者简介 大卫•哈维(David Harvey),1935年生于英国肯特郡,1957年获英国剑桥大学学士学位,1961年获该校博士学位。曾任教于英国布里斯托尔大学、美国宾州大学、英国牛津大学和美国约翰•霍普金斯大学,现任教于纽约市立大学研究生中心和伦敦经济学院。 哈维是当今世界最重要的批判性知识分子,也是当代西方新马克思主义的代表人物。其主要著作包括《地理学中的解释》、《社会正义与城市》、《资本的限度》和《新自由主义简史》等。



فهرست مطالب

前言
导论
《资本论》,第一部分
一 商品与交换
二 货币
《资本论》,第二部分
三 从资本到劳动力
《资本论》,第三部分
四 劳动过程和剩余价值的生产
五 工作日
《资本论》,第四部分
六 相对剩余价值
七 技术揭示了什么
八 机器和大工业
《资本论》,第五一八部分
九 从绝对和相对剩余价值到资本的积累
十 资本主义积累
十一 原始积累的秘密
反思和预测




نظرات کاربران