ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Stop Asking for Referrals: A Revolutionary New Strategy for Building a Financial Service Business That Sells Itself

دانلود کتاب درخواست ارجاع را متوقف کنید: یک استراتژی جدید انقلابی برای ایجاد یک تجارت خدمات مالی که خود را بفروشد

Stop Asking for Referrals: A Revolutionary New Strategy for Building a Financial Service Business That Sells Itself

مشخصات کتاب

Stop Asking for Referrals: A Revolutionary New Strategy for Building a Financial Service Business That Sells Itself

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780071808200, 0071808191 
ناشر: McGraw Hill Professional 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 376 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Stop Asking for Referrals: A Revolutionary New Strategy for Building a Financial Service Business That Sells Itself به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درخواست ارجاع را متوقف کنید: یک استراتژی جدید انقلابی برای ایجاد یک تجارت خدمات مالی که خود را بفروشد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درخواست ارجاع را متوقف کنید: یک استراتژی جدید انقلابی برای ایجاد یک تجارت خدمات مالی که خود را بفروشد

راه شماره 1 برای شروع دریافت ارجاعات؟ استفان ورشینگ در تمام سال‌های کمک به متخصصان مالی در ایجاد و رشد کسب‌وکارشان، آموخته است که راه شماره یک برای اطمینان از عدم دریافت ارجاع، درخواست آن است. چرا؟ زیرا مطالعات نشان می دهد که مشتریان شما را نه برای منفعت خود، بلکه برای منفعت خود معرفی می کنند. بنابراین باید از زاویه ای کاملاً جدید به چالش نزدیک شوید. توقف درخواست ارجاع به شما کمک می کند دقیقاً این کار را انجام دهید. در داخل، Wershing ابزارهایی را که برای دریافت ارجاعات بیشتر از همیشه نیاز دارید، با طراحی تمرین خود به گونه‌ای فراهم می‌کند که مشتریان را وادار می‌کند در صورت فرصت، شما را به دوستان خود معرفی کنند. او آن را "مکالمه ارجاع جدید" می نامد و کار می کند. بازار هدف خود را با دقت و دقت تعریف کنید ارزش خود را به وضوح و به طور موثر در میان بگذارید. "برند" منحصر به فرد شرکت خود را ایجاد کنید از تعاملات اجتماعی طبیعی و عادی مشتریان خود برای خدمت به تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید همچنین خواهید آموخت که چگونه از بازخورد مشتری برای سود بردن به کسب و کار خود استفاده کنید. ، بسته خدمات خود را ایجاد کنید و کسب و کار جدیدی را وارد کنید. ورشینگ می نویسد: «روشی که به شما گفته شده است که ارجاعات را جذب کنید، بر اساس فرضیه ای است که اشتباه است. و کسب و کار و روابط شما را تضعیف می کند.» شما با درک عمیقی از اینکه چرا و کجا ارجاع‌ها واقعاً از کجا می‌آیند، چگونه شیوه‌های خود را طوری تنظیم کنید که مردم در مورد شما صحبت کنند و راه‌هایی برای ایجاد یک برنامه ارتباطی برای نشان دادن شهرت خود خواهید داشت. بنابراین درخواست ارجاع را متوقف کنید - و شروع به جذب مشتریان جدید بیشتری از آنچه فکر می کردید ممکن است. ستایش برای توقف درخواست ارجاع "استیو ورشینگ به شما کمک می کند تا پتانسیل ارجاع استفاده نشده ای را که امروزه در کسب و کار خود دارید با رویکردی راحت و موثر باز کنید." -- JULIE LITTLECHILD، بنیانگذار و رئیس Advisor Impact "جامع ترین، کاربردی ترین و جذاب ترین راهنمای من برای تقویت ارتباطات فعلی مشتری و پرورش ارتباطات جدید به روشی که مبتنی بر تجربه، محترمانه و طولانی مدت باشد." - اولیویا ملان، روان درمانگر، مربی پول، نویسنده کتاب ارتباط با مشتری، و ستون نویس مشاور سرمایه گذاری "مطالعه این کتاب نحوه تفکر شما در مورد رشد کسب و کارتان را متحول خواهد کرد." -- MICHAEL E. KITCES، MSFS، MTAX، CFP، شریک، گروه مشاوره Pinnacle، و وبلاگ نویس، Nerd's Eye View "این کتاب به شما کمک می کند بر ... ناراحتی غلبه کنید و به شما نشان می دهد که چگونه مشتریان خود را درگیر کنید تا آنها با افتخار به شما کمک کنند. شما کسب و کار خود را می سازید. آفرین به این منبع بازاریابی قدرتمند و یک مرحله ای!" -- SHERYL GARRETT، CFP، AIF، نویسنده برنده جایزه، مشاور، و بنیانگذار شبکه برنامه ریزی Garrett "Stop Asking for Referrals" در فهرست ده کتاب برتر من قرار دارد که معتقدم معنی دارترین راهبردها را برای مشاوران ارائه می دهد. . . . ایده‌های استیو برای بازاریابی ارجاعی درخشان و کاملاً عقل سلیم است. مشاوران کتاب او را به عنوان کتاب مقدس ارجاع جدید می‌پذیرند. ببینید که رشد تمرینی شما بدون زحمت، بی حد و حصر و سرگرم کننده می شود!» - ماری سوئیفت، مدیر عامل، Impact Communications، مقاله نویس مجله برنامه ریزی مالی، و نویسنده کتاب Become a Media Magnet


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The #1 way to start getting referrals? STOP ASKING In all his years of helping financial professionals build and grow their businesses, Stephen Wershing has learned that the number one way to make sure you don't get a referral is by asking for it. Why? Because studies prove that clients refer you not to benefit you but to benefit themselves. So you have to approach the challenge from a completely new angle. Stop Asking for Referrals helps you do exactly that. Inside, Wershing provides the tools you need to get more referrals than ever by designing your practice in a way that gets clients to mention you to friends when the opportunity arises. He calls it "the new referral conversation," and it works. Define your target market with accuracy and precision Communicate your value clearly and effectively Create your company's unique "brand" Harness the natural, normal social interactions of your clients to serve your marketing efforts You'll also learn how to use client feedback to benefit your business, create your service package, and bring in new business. "The way you have been told to attract referrals is based on an assumption that's wrong," Wershing writes. "And it is undermining your business and your relationships." You will come away with a deep understanding of why and where referrals actually come from, how to tailor your own practice to get people talking about you, and ways to develop a communication plan to project your reputation. So stop asking for referrals--and start attracting more new clients than you ever thought possible. Praise for Stop Asking for Referrals "Steve Wershing helps you unlock the untapped referral potential you have in your business today with an approach that is as comfortable as it is effective." -- JULIE LITTLECHILD, founder and president of Advisor Impact "The most comprehensive, practical, and engaging guide I know of for strengthening existing client connections and cultivating new ones in a way that is experience-based, respectful, and long-lasting." -- OLIVIA MELLAN, psychotherapist, money coach, author of The Client Connection, and columnist for Investment Advisor "Reading this book will revolutionize how you think about growing your business." -- MICHAEL E. KITCES, MSFS, MTAX, CFP, partner, Pinnacle Advisory Group, and blogger, Nerd's Eye View "This book will help you overcome . . . discomfort and show you how to engage your clients so that they will proudly help you build your business. Kudos for this powerful, one-stop marketing resource!" -- SHERYL GARRETT, CFP, AIF, award-winning author, advisor, and founder of the Garrett Planning Network "Stop Asking for Referrals is on my Top Ten list of books that I believe offer the most meaningful strategies for advisors. . . . Steve's ideas for referral marketing are brilliant and just plain common sense. Advisors will embrace his book as the new referral bible. -- SYDNEY LEBLANC, founding editor of Registered Rep magazine; partner of LeBlanc and Company "Embrace Steve's advice if you'd like to see your practice growth become effortless, boundless, and fun!" -- MARIE SWIFT, CEO, Impact Communications, columnist for Financial Planning magazine, and author of Become a Media Magnet





نظرات کاربران