دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Doyle Greene
سری:
ISBN (شابک) : 9781476624037
ناشر: McFarland & Company, Inc., Publishers
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Rock, Counterculture and the Avant-Garde, 1966-1970: How the Beatles, Frank Zappa and the Velvet Underground Defined an Era به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راک ، ضد فرهنگ و آوانگارد ، 1966-1970: چگونه بیتلز ، فرانک زاپا و زیر زمین مخملی یک دوره را تعریف کردند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
همگرایی موسیقی راک، سیاست ضد فرهنگ و زیبایی شناسی آوانگارد در اواخر دهه 1960 بر حرفه بیتلز، فرانک زاپا و مادران اختراع، و مخمل زیرزمینی تأکید کرد. این کتاب به بررسی روابط این هنرمندان با آوانگارد تاریخی (آرتود، برشت، دادا) و نئوآوانگارد (وارهول، هنر پاپ، مینیمالیسم)، با در نظر گرفتن آثارشان در پرتو بحثهایی درباره مدرنیسم در مقابل پست مدرنیسم میپردازد. نویسنده استفاده نوازندگان از ناهماهنگی و سروصدا را در موسیقی عامه پسند، نقش تفسیر اجتماعی و موضوعات بحث برانگیز در آهنگها، و آزمایشهای اجرای کنسرت و استودیو را تحلیل میکند. آلبوم های مورد بحث عبارتند از Sgt. گروه Pepper's Lonely Hearts Club، The White Album، Freak Out!، We're Only in It for the Money، The Velvet Underground و Nico و White Light/White Heat، و همچنین همکاری جان لنون با یوکو اونو، محصول Zappa ماکت ماسک قزل آلا توسط Captain Beefheart and the Magic Band و The Marble Index نیکو.
The convergence of rock music, counterculture politics and avant-garde aesthetics in the late 1960s underscored the careers of the Beatles, Frank Zappa and the Mothers of Invention, and the Velvet Underground. This book examines these artists’ relationships to the historical avant-garde (Artaud, Brecht, Dada) and neo–avant-garde (Warhol, Pop Art, minimalism), considering their work in light of debates about modernism versus postmodernism. The author analyzes the performers’ use of dissonance and noise within popular music, the role of social commentary and controversial topics in songs, and the experiments with concert and studio performance. Albums discussed include Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band, The White Album, Freak Out!, We’re Only in It for the Money, The Velvet Underground and Nico and White Light/White Heat, as well as John Lennon’s collaborations with Yoko Ono, the Zappa-produced Trout Mask Replica by Captain Beefheart and the Magic Band, and Nico’s The Marble Index.