ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 现代日本史: 从德川时代到21世纪

دانلود کتاب 现代日本史: 从德川时代到21世纪

现代日本史: 从德川时代到21世纪

مشخصات کتاب

现代日本史: 从德川时代到21世纪

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 开放历史 
ISBN (شابک) : 7508668200, 9787508668208 
ناشر: 中信出版社 
سال نشر: 2017 
تعداد صفحات: 641 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب 现代日本史: 从德川时代到21世纪 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 现代日本史: 从德川时代到21世纪 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 现代日本史: 从德川时代到21世纪

\"تاریخ مدرن ژاپن: از عصر توکوگاوا تا قرن بیست و یکم\" قرائتی کلی است که روند مدرنیزاسیون ژاپن را در 200 سال گذشته به صورت پانوراما نشان می دهد و تاریخ مدرن ژاپن را درک می کند. نویسنده روند مدرن سازی ژاپن را در چارچوب جهانی جهانی مرتب می کند. تاریخچه ریز و درشت، در عین حال که به شکلی باشکوه روایت می‌کند، فعالیت‌های عملی و تجربه احساسی طبقات مختلف در ژاپن را به تفصیل منعکس می‌کند. این یک شاهکار تاریخی محبوب با تفسیری جدید از تاریخ مدرن ژاپن است.\r\nدر 200 سال گذشته، تاریخ چین و ژاپن در هم تنیده شده و ارتباط نزدیکی با هم دارند. ژاپن به عنوان \"غریبه در دروازه\" چین شناخته می شود.به جز رویدادهایی مانند بازسازی میجی، جنگ چین و ژاپن و بعداً جنگ ضد ژاپن، جهان چین تأثیر زیادی بر تاریخ ژاپن، به ویژه سیاست داخلی ژاپن دارد. توسعه اقتصادی، دیپلماتیک، اجتماعی و فرهنگی، زمینه کمی شناخته شده است.\r\nژاپن همسایه مهم چین است و همچنان نقش مهمی در سیاست و اقتصاد در سال های آینده ایفا خواهد کرد. تجربه مدرنیزاسیون مردم ژاپن در 200 سال گذشته داستان شگفت انگیزی است. بازه زمانی \"تاریخ مدرن ژاپن\" از شوگونات توکوگاوا تا زلزله \"3·11\" در سال 2011 است. این یک اثر تاریخی کلی است که به طور جامع فرآیند مدرن سازی نزدیک به 200 سال ژاپن در شرق را توصیف می کند.\r\nاندرو گوردون به عنوان کارشناس تاریخ ژاپن در دانشگاه هاروارد، تفسیر منحصر به فرد خود را از توسعه تاریخ ژاپن بر اساس جذب نتایج تحقیقات جدید از محافل دانشگاهی ارائه کرد. نویسنده بر خلاف سایر کتاب های تاریخ عمومی، تاریخ مدرن ژاپن را در چارچوب مدرنیزاسیون جهانی بررسی می کند و به این نکته اشاره می کند که به اصطلاح منحصر به فرد بودن ژاپن امروزی بیشتر «اختراع سنت» به منظور برجسته کردن شخصیت ملی در فرآیند توسعه است. ایجاد یک دولت-ملت مدرن.»، قویاً «نظریه منحصربه‌فرد ژاپنی» را که به طور گسترده محبوب شده است، انکار می‌کند.\r\nمحتوای این کتاب طیف گسترده‌ای از سطوح را در بر می‌گیرد، شبیه به یک دایره‌المعارف، اما تغییرات ساختاری سیاسی و اجتماعی در تاریخ ژاپن را به‌طور دقیق توصیف نمی‌کند، بلکه رویکردی زندگی‌مانند و پانوراما برای توصیف آنچه ژاپنی‌ها در جهان تجربه کرده‌اند اتخاذ می‌کند. روند مدرنیزاسیون درد و شادی. امپراطور، سامورایی ها، سربازان، کشیشان، علما، دهقانان... نیروهای همه احزاب درگیر، متحد یا با هم مقابله می کنند و با هم چرخ تاریخ را به سمت مدرن شدن پیش می برند. در طول 200 سال تاریخ پرتلاطم و باشکوه، چگونه آنها شرایطی را که در آن قرار دارند، محیط اجتماعی و سیاسی می دانند؟ پس از خواندن این کتاب، خوانندگان می توانند تجربه شخصی از تمرین و احساسات مردم ژاپن داشته باشند و دمای تاریخ را شخصا درک کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

《现代日本史:从德川时代到21世纪》是一部全景式展现日本近200年现代化历程、了解日本现代历史的通识读物,作者在全球史的大背景下,梳理了日本现代化过程的来龙去脉,在恢宏叙述的同时,也细致反映了日本不同阶层的实践活动和情感体验,是一本全新解读现代日本史的通俗历史佳作。 最近200年,中日历史相互交织,关联甚大。而日本被称为中国“大门口的陌生人”,除了明治维新、甲午战争及后来的抗日战争等事件外,中文世界对日本历史,尤其是日本内部政治、经济、外交、社会、文化发展的脉络,了解甚少。 日本是中国的重要邻邦,未来的岁月里依然会在政治和经济上扮演重要的角色。日本人民过去200年的现代化经验是个令人惊叹的故事。《现代日本史》时间跨度从德川幕府直到2011年“3•11”大地震,是一部全面叙述东邻日本近200年近代化历程的通史著作。 作为哈佛大学日本史研究专家,安德鲁•戈登在吸收学界全新研究成果的基础上,对日本历史发展提出自己的独到解读。迥异于其他通史书籍,作者将日本近代史放在世界近代化的脉络中进行考察,指明现今所谓日本的种种独特性,多为现代民族国家建立过程中为凸显民族性而进行的“传统的发明”,强烈否定广为流行的“日本独特论”。 本书内容涵盖层次甚广,有类百科全书,但并非刻板地叙述日本历史在政治、社会的结构变化,而是采取生活化、全景式的手法,描摹日本人在近代化过程中所经历的阵痛与喜悦。天皇、武士、军人、神官、学者、农民……各方势力纠缠,或联合或对抗,一起推动历史的车轮走向近代化,共同走过这200年动荡壮阔的历史,他们如何理解自己身处的社会和政治环境?阅读本书,读者可对日本人民的实践及感情有切身感受,身临其境把握历史的温度。



فهرست مطالب

扉页
目录
表、图表
增订版作者序
增订版译者序
第一版译者序
序言(英文第三版)
绪论:历史长河的绵延烙印
第一部分 德川政权的危机
	第一章 德川体制
	第二章 德川幕府社会及经济的转变
	第三章 德川晚期的思想世界
	第四章 德川幕府的覆亡
第二部分 近代革命:从明治维新到日俄战争(1868—1905)
	第五章 武士革命
	第六章 明治初期的参与和抗争
	第七章 明治初期社会、经济及文化的变迁
	第八章 帝国与国内秩序
第三部分 日本帝国的兴衰
	第九章 “一战”后的经济与社会
	第十章 两次大战期间的日本帝国与民主
	第十一章 经济大恐慌及其回应
	第十二章 战时日本
	第十三章 美国占领下的日本:新出发点及延续的旧结构
第四部分 战后与当代的日本,1952—2012
	第十四章 战后经济及社会的转变
	第十五章 高度成长时代的政治斗争及其调解
	第十六章 两极化世界中的全球大国:20世纪80年代的日本
	第十七章 日本“失去的二十年”:1989—2008
	第十八章 震荡、灾难及其后续:2008年以来的日本
附:记忆东日本大地震
附录 1885—2014年日本历届总理大臣(首相)
注释
参考书目
版权页




نظرات کاربران