ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Plot to Change America: How Identity Politics Is Dividing the Land of the Free

دانلود کتاب طرح تغییر آمریکا: سیاست هویت چگونه سرزمین آزادگان را تقسیم می کند

The Plot to Change America: How Identity Politics Is Dividing the Land of the Free

مشخصات کتاب

The Plot to Change America: How Identity Politics Is Dividing the Land of the Free

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781641771016, 9781641771009 
ناشر: Encounter Books 
سال نشر: 2020 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 462 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Plot to Change America: How Identity Politics Is Dividing the Land of the Free به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طرح تغییر آمریکا: سیاست هویت چگونه سرزمین آزادگان را تقسیم می کند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طرح تغییر آمریکا: سیاست هویت چگونه سرزمین آزادگان را تقسیم می کند

توطئه تغییر آمریکا اسطوره هایی را افشا می کند که به تداوم سیاست هویت کمک می کند. این کتاب نشان می‌دهد که واقعاً چه اتفاقی افتاده است، توضیح می‌دهد که چرا تغییر مسیر ضروری است، و یک استراتژی برای انجام این کار ارائه می‌دهد. اگرچه نباید خود را گول بزنیم که از بین بردن سیاست هویتی آسان است، اما نباید بیش از حد به آن فکر کنیم. سیاست هویت متکی بر ایجاد گروه ها و سپس دادن انگیزه به مردم برای پایبندی به آنهاست. اگر گروه سازی و تطمیعات را حذف کنیم، می توانیم از سیاست هویتی خلاص شویم. اولین افسانه ای که این کتاب برملا می کند این است که سیاست هویت یک جنبش مردمی است، در حالی که از ابتدا یک پروژه نخبه بوده و هست. برای مدت طولانی، ما با این افسانه زندگی کرده‌ایم که آمریکا به طور ارگانیک به کشوری تبدیل شده است که گرفتار قربانی شدن و تقسیم هویتی است. که همه اینها نتیجه خواسته های مشروع اقلیت ها برای به رسمیت شناختن یا جبران اشتباهات گذشته است. افسانه دوم این است که سیاست هویت پاسخی است به تغییرات جمعیتی که این کشور از زمان تغییر اساسی قوانین مهاجرت در سال 1965 متحمل شده است. افسانه دیگری که به ما گفته می شود این است که مبارزه با این تغییرات به همان اندازه که بیهوده است، از آنجایی که تا سال 2040، به هر حال آمریکا کشوری با اقلیت اکثریت خواهد بود. این کتاب به توضیح این نکته کمک می کند که هیچ یک از این موارد لزوماً درست نیستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Plot to Change America exposes the myths that help identity politics perpetuate itself. This book reveals what has really happened, explains why it is urgent to change course, and offers a strategy to do so. Though we should not fool ourselves into thinking that it will be easy to eliminate identity politics, we should not overthink it, either. Identity politics relies on the creation of groups and then on giving people incentives to adhere to them. If we eliminate group making and the enticements, we can get rid of identity politics. The first myth that this book exposes is that identity politics is a grassroots movement, when from the beginning it has been, and continues to be, an elite project. For too long, we have lived with the fairy tale that America has organically grown into a nation gripped by victimhood and identitarian division; that it is all the result of legitimate demands by minorities for recognition or restitutions for past wrongs. The second myth is that identity politics is a response to the demographic change this country has undergone since immigration laws were radically changed in 1965. Another myth we are told is that to fight these changes is as depraved as it is futile, since by 2040, America will be a minority-majority country, anyway. This book helps to explain that none of these things are necessarily true.





نظرات کاربران