ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Ars attack. Il bluff del contemporaneo

دانلود کتاب حمله ارس بلوف معاصر

Ars attack. Il bluff del contemporaneo

مشخصات کتاب

Ars attack. Il bluff del contemporaneo

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Saggistica d'arte 
ISBN (شابک) : 8860101298, 9788860101297 
ناشر: Johan & Levi 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: Italian 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 171 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Ars attack. Il bluff del contemporaneo به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حمله ارس بلوف معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حمله ارس بلوف معاصر

جوراب‌های کثیف، توپ‌های بادی، کوسه‌هایی در فرمالدئید، الاغ‌های تاکسیدرمی شده، و سپس سنگ‌هایی که روی زمین پرتاب می‌شوند، بسیاری از پورنوگرافی‌ها و بسیاری از کپروفیلیا. به نظر می رسد هتک حرمت، مزخرفات، سرگرمی های بیهوده مقوله های جدید هنر معاصر هستند که در آن فقط بازار ارزش یک اثر را مشخص می کند و هر گونه قضاوت زیبایی شناسانه ممنوع است. امروز دیگر هیچ چیز معنا ندارد، اگر علامت تجاری هنرمندی نباشد که فراتر از نتیجه، هنری مانند درخت سیب سیب می‌سازد، با اطاعت از فعل کور تولید و سود، در حالی که موزه‌های معاصر، اسکلت‌های بیرونی خالی و بدون محتوا، قیمت‌های اینها را تأیید می‌کنند. اوراق قرضه ناخواسته جدید\r\n\r\nاگر این هنر جدید آرزوی مقایسه با هنر سنت، مقابله با بزرگان گذشته را نداشته باشد، اشکالی ندارد. برای آن ما باید یک نام جدید پیدا کنیم، یک دسته بندی جدید برای یک طبقه بندی جدید که در آن همه آن چیزهای زشت، بی معنی و اغلب بد شکلی که با این حال خود را به عنوان هنر تعریف می کنند، در بر گیرد. برای دومی، آنجلو کرسپی اصطلاح sgunz را ابداع کرد و تیغ ناظر ناامید و شایسته را در گندیدگی سیستم فعلی فرو برد: منتقدان، متصدیان، گالری‌داران، هنرمندان مشهور پیر و جوان، همه در عین حال قربانیان و حامیان مکانیزمی که جز تداوم خود کاری انجام نمی دهد. در پی یک مکتب فکری یکپارچه از رابرت هیوز تا ژان کلر، جزوه ای که به عنوان کتابچه راهنمای بقا در جنگلی که به طور فزاینده ای در هم پیچیده است، قایق نجاتی برای هر کسی که احساس می کند قطب نما خود را گم کرده است، برای کسانی که برخلاف جزر و مد حرکت می کنند. و همچنان به هنر اعتقاد دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Calzini sporchi, palloni gonfiabili, squali in formaldeide, asini tassidermizzati, e poi sassi gettati per terra, tanta pornografia e molta coprofilia. Dissacrazione, nonsense, divertimento inutile sembrano le nuove categorie dell’arte contemporanea, in cui solo il mercato definisce il valore di un’opera, e ogni giudizio estetico è bandito. Oggi niente ha più senso se non il marchio di fabbrica dell’artista che genera, al di là del risultato, arte come il melo fa le mele, obbedendo al cieco verbo della produzione e del guadagno, mentre i musei del contemporaneo, vuoti esoscheletri senza contenuti, certificano i prezzi di questi nuovi “titoli spazzatura”. Nessun problema se questa nuova arte non aspirasse al paragone con l’arte della Tradizione, a confrontarsi con i grandi del passato. Per essa bisognerebbe trovare un nuovo nome, una nuova categoria per una nuova tassonomia in cui comprendere tutte quelle cose brutte, insensate, spesso mal formate, che però si autodefiniscono arte. Per quest’ultime, Angelo Crespi s’inventa il termine sgunz, affondando la lama dell’osservatore disincantato e competente nel marcio dell’attuale sistema: critici, curators, galleristi, giovani e vecchi artisti di fama, tutti al tempo stesso vittime e fautori di un meccanismo che non fa altro che perpetuare se stesso. Sulla scia di una consolidata scuola di pensiero che va da Robert Hughes a Jean Clair, un pamphlet che si pone come un manuale di sopravvivenza in una giungla sempre più intricata, una scialuppa di salvataggio per chiunque senta di aver perso la bussola, per chi naviga controcorrente e crede ancora nell'arte.





نظرات کاربران