ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Memoirs of the Blind: The Self-Portrait and Other Ruins

دانلود کتاب خاطرات نابینایان: پرتره و سایر ویرانه ها

Memoirs of the Blind: The Self-Portrait and Other Ruins

مشخصات کتاب

Memoirs of the Blind: The Self-Portrait and Other Ruins

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0226143074, 9780226143071 
ناشر: University Of Chicago Press 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 150 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 15 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Memoirs of the Blind: The Self-Portrait and Other Ruins به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خاطرات نابینایان: پرتره و سایر ویرانه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خاطرات نابینایان: پرتره و سایر ویرانه ها

در این مقاله درخشان، ژاک دریدا به بررسی مسائل بینایی، نابینایی، بازنمایی خود، و رابطه آنها با طراحی می پردازد، در حالی که خوانش های مفصلی از مجموعه ای خارق العاده از تصاویر ارائه می دهد. این آثار که توسط دریدا از بخش طراحی و نقاشی لوور انتخاب شده‌اند، کوری را به تصویر می‌کشند - داستانی، تاریخی و کتاب مقدسی. از صحنه‌های عهد جدید و قدیمی تا اسطوره پرسئوس و گورگون و کور کردن پولیفموس، دریدا در این تصاویر لایه‌های غنی و تحریک‌آمیز تفسیری را آشکار می‌کند. زیرا طراحی دریدا خود کور است. ترسیم به عنوان عملی که ریشه در خاطره و انتظار دارد، لزوماً یک نوع دیدن (مستقیم) را با دیگری (واسطه) جایگزین می کند. او توضیح می‌دهد که در نهایت، همان خطوطی که هر نقاشی را می‌سازند، هرگز برای بیننده کاملاً قابل مشاهده نیستند، زیرا آنها فقط در حالتی ضعیف از هویت‌های چندگانه وجود دارند: به‌عنوان نشانه‌هایی در صفحه، به‌عنوان شاخص‌های یک خط. خطوط نقاشی، بدون هویت «ناب»، مکمل کلام، گفتمان کلامی را فرا می‌خواند، و در انجام این کار، تجربه بصری را مبهم می‌سازد. دریدا نشان می‌دهد که دریدا نشان می‌دهد که عمل به تصویر کشیدن یک فرد نابینا، چندین صحنه و بیانیه‌های نابینایی و بینایی را انجام می‌دهد. خاطرات نابینا هم یک استدلال پیچیده فلسفی است و هم مجموعه‌ای از خوانش‌های مفصل. متون - از جمله Letres sur les aveugles دیدرو، مفهوم هنر یادگاری در نقاش زندگی مدرن بودلر، و مرلوپونتی مرئی و نامرئی. دریدا همراه با مراقبه‌های جذاب درباره تاریخ و فلسفه هنر، راه‌هایی را که بینندگان از طریق هنر به ایده‌های فلسفی نزدیک می‌شوند و راه‌هایی را که تامل فلسفی را غنی‌تر می‌کنند، آشکار می‌کند. کاوشی در بینایی، بازنمایی و هنر، خاطرات نابینایان، مضمون‌های بینایی و نقاشی را گسترش داده و عمیق‌تر می‌کند. ارائه شده در حقیقت و نقاشی. خوانندگان دریدا، چه جدید و چه آشنا، از این سهم قدرتمند در مطالعه هنرهای تجسمی سود خواهند برد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this brilliant essay, Jacques Derrida explores issues ofvision, blindness, self-representation, and their relation todrawing, while offering detailed readings of an extraordinarycollection of images. Selected by Derrida from the printsand drawings department of the Louvre, the works depictblindness—fictional, historical, and biblical. From Oldand New Testament scenes to the myth of Perseus and theGorgon and the blinding of Polyphemus, Derrida uncovers inthese images rich, provocative layers of interpretation.For Derrida drawing is itself blind; as an act rooted inmemory and anticipation, drawing necessarily replaces onekind of seeing (direct) with another (mediated). Ultimately,he explains, the very lines which compose any drawing arethemselves never fully visible to the viewer since they existonly in a tenuous state of multiple identities: as marks ona page, as indicators of a contour. Lacking a "pure"identity, the lines of a drawing summon the supplement of theword, of verbal discourse, and, in doing so, obscure thevisual experience. Consequently, Derrida demonstrates, thevery act of depicting a blind person undertakes multipleenactments and statements of blindness and sight.Memoirs of the Blind is both a sophisticatedphilosophical argument and a series of detailed readings.Derrida provides compelling insights into famous and lesserknown works, interweaving analyses of texts—includingDiderot's Lettres sur les aveugles, the notion ofmnemonic art in Baudelaire's The Painter of Modern Life, and Merleau-Ponty's The Visible and the Invisible. Along with engaging meditations on the historyand philosophy of art, Derrida reveals the ways viewersapproach philosophical ideas through art, and the ways artenriches philosophical reflection.An exploration of sight, representation, and art,Memoirs of the Blind extends and deepens themeditation on vision and painting presented in Truth and Painting. Readers of Derrida, both new and familiar, willprofit from this powerful contribution to the study of thevisual arts.



فهرست مطالب

Cover
Title Page
Copyright
CONTENTS
Translators\' Preface
Memoirs of the Blind
List of Illustrations
Blank Page
Blank Page




نظرات کاربران