ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 清代八股文

دانلود کتاب 清代八股文

清代八股文

مشخصات کتاب

清代八股文

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: 邓云乡集 
ISBN (شابک) : 7543453320, 9787543453326 
ناشر: 河北教育出版社 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 215 
زبان: Chinese 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب 清代八股文 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 清代八股文 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 清代八股文

از جنبش فرهنگ نوین «4 مه» تا «کلیشه حزب اپوزیسیون» رفیق مائو تسه تونگ، مقالات قالبی مهر و موم شده، با صلیب قرمز مشخص شده و برای مدت طولانی زندانی شده است. در دهه 1990 بود که چی گونگ، جین کمو، ژانگ ژونگ شینگ و چندین آقای دیگر مزایا و معایب مقاله های کلیشه ای را به روشی نسبتاً ساده ارزیابی کردند. دنگ یون شیانگ \"مقاله هشت پا از سلسله کینگ\" نیز در آن زمان منتشر شد، دنگ یون شیانگ برخلاف آقایان قبلی ارزیابی بالاتری از مقاله هشت پا داشت و آن را با دقت بیشتری مطالعه کرد.\r\nدنگ یونشیانگ معتقد است که مقالات کلیشه ای می توانند روحیه سخت گیرانه دانشمندان را پرورش دهند و نوشتار دقیق و مختصر را پرورش دهند. اگرچه معاینه کلیشه ای دارای معایب بسیاری است، اما آیا از منظر عملکرد عملی، هیچ نوع معاینه ای محکوم به داشتن عناصر سفت و سخت نیست؟ از نظر دنگ یون شیانگ، روش های معاینه و پذیرش مدرن لزوماً خیلی بهتر از سیستم های امتحانی کلیشه ای و امپراتوری نیستند. نتایج مشابه زیادی در کتاب وجود دارد که در نگاه اول تعجب برانگیز است، اما پس از بررسی دقیق کاملاً منطقی است.امروزه که «صحت سیاسی» بیش از حد مورد توجه قرار می گیرد، ممکن است این جملات اثر کمی آنتی ویروس داشته باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

从“五四”新文化运动,到毛泽东同志的《反对党八股》,八股文已经被封上封条,打上红叉,监禁了很久了。直到上世纪90年代,启功、金克木、张中行等几位先生才比较平实地估价了八股文的利与弊。邓云乡的《清代八股文》也是那时问世的,与前几位先生不同的是,邓云乡对八股文的评价更高,对它的研究也更细。 邓云乡认为,八股文可以培养读书人严谨的精神,可以锻炼出准确简洁的文笔。虽然八股取士有不少弊端,可是从实际的操作角度考虑,不是任何一种考试都注定包含僵化的成分吗?在邓云乡看来,现代的考试、录取方式未必就比八股、科举制度高明多少。书中类似的初看令人惊异、细想颇有道理的论断还有许多,在过分考虑“政治正确”的今天,这些说法可能有点杀毒剂的作用。



فهرست مطالب

封面
书名
版权
目录
前言
产生的基础
源流和历史
存废争议
科举考试关系之一
科举考试关系之二
八股与私塾教育
八股文教育特征
举例说明
选文六篇
名家名作碎锦
谈谈作法
清代八股特征
八股与古文
八股与诗
八股与小说
八股谈趣
历史作用试析
八股的历史负作用




نظرات کاربران